موارد بسیار مهم که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
لیزر موهای زائد یکی از دغدغه‌هایی است که افراد زیادی با آن روبه‌رو می‌شوند. این روزها روش‌های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند.
مزایا و معایب لیزر موهای زائد

لیزر یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن موهای زائد در همه نقاط بدن است. لیزر موهای زائد متناسب با جنس پوست و مو انجام می‌شود. معمولا برای از بین بردن موهای زائد باید طی چندین مرحله لیزر انجام دهید تا بتوانید موهای زائد بدن را به‌صورت دائمی حذف کنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع مزایا و معایب لیزر موهای زائد می‌پردازیم.

مزایای لیزر موهای زائد 

مسلما آن چیزی که باعث محبوبیت لیزر موهای زائد در بین سایر روش‌های حذف مو شده است مزایای زیاد آن است. مهم‌ترین مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر هستند:

  • درست است که با استفاده از لیزر موهای زائد برای همیشه از رویش موهای خود راحت نمی‌شوید اما این روش یکی از بهترین روش‌هایی است که سرعت رشد مو را بسیار کاهش می‌دهد و در مقایسه با سایر روش‌ها تاثیر بیشتری بر کم شدن حجم موهای زائد دارد.
  •  درد ناشی از لیزر بسیار کم است و نباید از این بابت نگرانی داشته باشید. در واقع درد آن در محدوده بین ژیلت و اپیلاسیون قرار می‌گیرد. البته قبل و بعد از لیزر از بی‌حس‌کننده‌هایی مانند یخ استفاده می‌شود تا درد ناشی از آن کمتر شود. معمولا این درد با گذشت تعداد جلسات کمتر می‌شود.
  • از مزایای لیزر موهای زائد می‌توان به این نکته اشاره کرد که لیزر موهای زائد برای تمام نقاط بدن قابل استفاده است و به راحتی می‌توانید حتی نقاط غیر قابل دسترس را لیزر کنید. بنابراین هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و به سهولت قسمت‌های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مزایا و معایب لیزر

معایب لیزر موهای زائد 

مسلما این روش در کنار مزایای زیادی که دارد دارای معایبی هم هست. مهم‌ترین معایب لیزر موهای زائد به شرح زیر هستند:

  • برای اینکه از این روش نتیجه مطلوب بگیرید باید روند کامل آن را طی کنید. معمولا بین هر جلسه تقریبا ۶ هفته زمان می‌گذرد. البته این مدت در برخی موارد تغییر می‌کند.
  • یکی دیگر از معایب این روش هزینه زیاد آن در مقایسه با سایر روش‌های حذف موهای زائد است. البته همان‌طور که گفتیم این روش هم دوام بیشتری دارد و هم کیفیت آن بیشتر است.
  •  آن چیزی که باعث تاثیر بیشتر لیزر می‌شود تفاوت بین رنگ مو و پوست بدن است. به همین دلیل است که لیزر معمولا برای موهای تیره‌تر و پوست‌های روشن‌تر عملکرد بهتری دارد. تشخیص موها برای کسانی که پوست تیره دارند کمی دشوار است به همین دلیل ممکن است موفقیت این روش کمی کمتر باشد.
  •  یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد کلینیک مورد نظر است اگر این کار در کلینیک‌های غیر معتبر و توسط تکنسین‌های بی‌تجربه صورت گیرد می‌تواند منجر به مشکلات پوستی یا ایجاد زخم روی پوست شود. بنابراین حتما در انتخاب مرکز لیزر خود دقت کنید تا بهترین مرکز لیزر موهای زائد را انتخاب نمایید و با قیمت و هزینه مناسب بتوانید لیزر موهای زائد را انجام دهید. کسانی که کار لیزر را انجام می‌دهند حتما باید آموزش‌های مربوطه را دیده باشند.

 لیزر موهای زائد

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب داشتن پوستی جوان و درخشان با این ماده طبیعی را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۲۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۱۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۱۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…