آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین المللی املاک درتهران

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از ویژگی های بارز نمایشگاه امسال این است که سازندگان مسکن قرار است املاک  خود را اعم از مسکونی و تجاری با تخفیف ۸ تا ۱۰ درصد در  نمایشگاه عرضه کنند.
ششمین نمایشگاه املاک

ششمین سلام نمایشگاه بین‌ المللی املاک و مستغلات روزجمعه با حضور مقامات و مسئولان بخش مسکن در محل دائمی نمایشگاه  بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش مجله دلتا ،در این نمایشگاه که  با حضور شرکت های بزرگ ساختمانی سازندگان و انبوه سازان مسکن داخل و خارج کشور و همچنین  دست اندر کاران و فعالان حوزه معاملات املاک برگزار شده است بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردها و تولیدات در بخش مسکن آشنا خواهند شد.

ششمین نمایشگاه

در این نمایشگاه همچنین بهترین پروژه ها با تخفیف ویژه به متقاضیان ارائه خواهد شد.به گفته مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران در ششمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات، فعالان اقتصاد و بازار مسکن  با یکدیگر تشریک مساعی کرده تا املاک را با تخفیف ۸ تا ۱۰ در صد به متقاضیان عرضه کنند.

در ششمین نمایشگاه بین المللی املاک و مستغلات، گروه املاک  دلتا با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان در حوزه معاملات املاک در کشور حضوری فعال خواهد داشت و واحدهای پشتیبانی، بازرگانی ، بین الملل ، هماهنگی و مجله دلتا  در عرفه های ۲ و ۱۸ در خدمت هموطنان و مراجه کنندگان خواهند بود.

2 آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین المللی املاک درتهران

ثبت آگهی، گفت‌وگو با مدیران آژانس‌ها و مشاوارن املاک دلتا از جمله خدماتی است که در غرفه دلتا ارائه خواهدشد.

یکی از ویژگی های بارز نمایشگاه امسال این است که سازندگان مسکن قرار است املاک  خود را اعم از مسکونی و تجاری با تخفیف ۸ تا ۱۰ درصد در  نمایشگاه عرضه کنند.

این نمایشگاه تا ۱۳ اسفند به کار خود ادامه خواهد داد.

با مجله دلتا همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…