هیجان در سرزمین موج‌های آبی مشهد

۷
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مشهد یک شهر زیارتی-توریستی است و در نتیجه وجود چنین مرکز تفریحی باعث جذب گردشگر بیشتر خواهد شد. از زمان تاسیس این مجموعه گردشگران بسیاری با هدف یک روز تفریح در سرزمین موج های آبی مشهد راهی سفر می‌شوند.
سرزمین موج های آبی مشهد

همه ما مشهد را با حرم مطهر امام هشتم می‌شناسیم و قصدمان از سفر، زیارت است. در کنار زیارت، تفریحات بسیاری در این شهر وجود دارد که یکی از آن‌ها پارک‌های آبی مشهد است. مشهد جاذبه‌های بسیاری دارد که هر بیننده‌ای را خیره خواهد کرد. از بازار و مراکز بزرگ خرید گرفته تا پارک‌های آبی که بی‌نظیر هستند. این شهر ۴ پارک آبی دارد اما سرزمین موج های آبی مشهد در رتبه اول قرار دارد. در این بخش از مجله دلتا قرار است سوار بر موج‌های خروشان شده و هیجانی وصف‌ناپذیر را تجربه کنید.

پارک آبی مشهد

معرفی مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد

مجموعه سرزمین موج های آبی مشهد در سال ۱۳۸۶ به‌عنوان یکی از مراکز تفریحی بزرگ ایران در شهرک غرب مشهد یا به‌عبارتی قاسم‌آباد افتتاح شد. موج های آبی مشهد با وجود اینکه به هیچ دریاچه‌ای دسترسی ندارد اما یکی از کامل‌ترین پارک‌های آبی مشهد بوده و از نظر ابعاد نیز یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی در ایران است.

موج های آبی مشهد

تفریحات گوناگون در مجموعه سرزمین موج های آبی

مجموعه پارک های آبی مشهد با نام سرزمین موج‌های آبی، دارای چند بخش مجزا برای آقایان، خانم‌ها و کودکان است. هر بخش تفریحات گوناگونی دارد. در بخش بچگانه پارک آبی، کودکان و نوجوانان می‌توانند در کنار اعضای خانواده خود تفریح کنند. وجود چنین بخشی باعث شده تا خانواده‌ها به‌ راحتی بتوانند با هم تفریح کنند و دیگر نگران کودکان خود نباشند.

جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد

در زیرزمین سرزمین موج های آبی مشهد، می‌توانید به انواع جکوزی، سونا و حوضچه آب سرد دسترسی داشته باشید. موج‌های آبی مشهد درحال‌حاضر ۱ سونای بخار، ۱ حوضچه آب سرد، ۱ جکوزی و ۳ سونای خشک دارد.

 موج های آبی

رودخانه آرام و خروشان

رودخانه آرام و خروشان پارک‌های آبی مشهد دقیقا برای تیوب‌سواری طراحی شده‌اند. طول این رودخانه‌ها ۲۲۰ متر بوده و به ‌گونه‌ای ساخته شده‌اند تا سواری در یک رودخانه آرام و خروشان را برای شما تداعی کنند.

سایر تفریحات

از دیگر تفریحات اینجا می‌توان به مجموعه بازی آکوآپلی اشاره کرد که مخصوص کودکان بوده و پُر از بازی‌های متنوع، هیجان‌انگیز و جذاب است. از جمله جذاب‌ترین بازی‌های این بخش، سطل آب است که به یکباره روی سر افراد خالی شده و هیجان بالایی دارد.

پارک آبی

بهترین فصل رفتن به مرکز تفریحی موج های آبی

قاعدتا فصل بهار و تابستان جزو شلوغ‌ترین زمان مراجعه به پارک های آبی مشهد خواهند بود و در این بین فصل پاییز و زمستان خلوت‌تر است. البته نمی‌توان لذت آب‌بازی در فصل تابستان را با هیچ چیز دیگری مقایسه کرد، اینکه در گرما بتوانید در شهری بدون دریاچه و دریا، انواع تفریحات آبی را تجربه کنید، لذتی وصف‌ناشدنی است. اگر به دیدنی‌های مشهد علاقه دارید، برای شبگردی در مشهد کجا برویم؟ را بخوانید.

سرزمین موج های آبی مشهد

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری جشنواره رنگ‌ها در این شهر دیدنی را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ***

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۲۱ ق٫ظ

    ترفندی داره ،یه مدت در تمام شهر تبلیغ میکنه بعد یهو گرون‌میکنه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۴۳ ق٫ظ

      ممنونیم از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ق٫ظ

      ممنون از حضورتون🌹🌹

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۳۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…