شال را با مانتو و کیف خود، خیره‌کننده ست کنید

۶
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
گاهی ممکن است بانوان بیشترین میزان سلیقه را به کار برده و بهترین شال، مانتو و کیف را با جنس و کیفیت عالی انتخاب کنند اما هنگام پوشیدن آن‌ها یک تناقض بزرگ ببینند، این مشکل به دلیل استفاده از رنگ‌های نامناسب و نحوه اشتباه ست کردن آن‌ها با هم است. بنابراین نحوه ست کردن آن‌ها بسیار مهم است.
نحوه‌ ست کردن شال با مانتو و کیف

نحوه ست کردن لباس‌‌ها با هم ممکن است در آقایان زیاد دیده نشود اما این مسئله برای بانوان اهمیت بسیاری دارد و لازم است بدانند چگونه لباس‌‌هایشان را با هم ست کنند. در این مطلب از مجله دلتا نحوه‌ ست کردن شال با مانتو و کیف به شما آموزش داده می‌شود.

بهترین روش‌های ست کردن شال با مانتو و کیف

یکی ار بهترین کارهایی که برای ست کردن شال با مانتو و کیف می‌توانید انجام دهید این دو کار است. از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. مثلا استفاده از رنگ‌های سفید و طوسی که جلوه زیادی به استایل و ست شما می‌دهد.

دومین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که از رنگ‌هایی با درجه‌بندی تیره و روشن استفاده کنید. یک رنگ روشن را با یک رنگ تیره با همدیگر ست کنید.

یک نکته مهم را به خاطر داشته باشید اگر با توجه به روش‌های ست کردن شال با مانتو و کیف از رنگ‌های خنثی هم استفاده کنید می‌توانید اثر شگفت‌انگیزی را در استایل خود شاهد باشید.

ست کردن رنگ قهوه‌ای کرم در مانتو یا شال شما یک انتخاب عالی است. فراموش نکنید که استفاده از رنگ‌های خنثی در استایل شما می‌تواند برایتان یک ست مطمئن ایجاد کند.

علاوه‌بر ست کردن لباس نحوه آرایش نیز برای شیک شدن افراد مهم و ضروری است، اگر به مطالب آرایشی علاقه دارید به مطلب چشم‌های ریز خود را با این آرایش ساده درشت کنید مراجعه کنید.

نحوه‌ ست کردن شال

ست‌ مطمئن به چه ستی گفته می‌شود؟

یکی از رنگ‌های خنثی که بسیار هم کاربرد دارد رنگ مشکی است. همه خانم‌ها در هر سن و سالی که باشند حتما از این رنگ در ست لباس‌های خود استفاده خواهند کرد.

شما به راحتی می‌توانید، مانتو، شال یا حتی کیف مشکی خود را با هر رنگی که دوست داشته باشید ست کنید. ایده‌های بسیار زیادی برای ست کردن لباس‌های مشکی وجود دارد. مثلا: رنگ سفید از جمله رنگ‌هایی است که ست کردن آن با رنگ مشکی بسیار جذاب خواهد بود چرا که این رنگ از جمله رنگ‌های جوان و شاداب است.

یکی‌دیگر از رنگ‌های خنثی که می‌توانید برای ست کردن شال با مانتو و کیف خود از آن استفاده کنید رنگ طوسی است. یک نکته را به خاطر داشته باشید. اگر می‌خواهید در استایل خود از رنگ طوسی استفاده کنید آن را با هر رنگی به غیر از رنگ قهوه‌ای به راحتی می‌توانید ست کنید تا جلوه داشته باشد.

روش‌های ست کردن شال‌هایی با ترکیب رنگ گرم و سرد

یکی از رنگ‌های سردی که می‌توانید از آن در ست لباس‌های خود استفاده کنید رنگ آبی است که از جمله رنگ‌های آرامش‌بخش است. شما می‌توانید این رنگ را با سایر رنگ‌های مشابه خود همچون رنگ بنفش و سرمه‌ای به آسانی ست کنید. حتما برای شما هم پیش آمده است که از خودتان پرسیده باشید به چه سبک‌هایی ست مطمئن گفته می‌شود؟ برای اینکه راحت بتوانید لباس‌ها، شال، مانتو، کیف و حتی کفش‌هایی که با رنگ‌های مختلف می‌بینید و دوست دارید را با هم ست کنید باید بگوییم که مطمئن‌ترین ست آن ستی است که در آن از رنگ‌های خنثی استفاده شده باشد.

رنگ‌های خنثی دارای طیف‌های گسترده‌ای است. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های سرد و گرم ست کنید. برای مثال اگر دوست دارید که در استایل خود از شال قرمز استفاده کنید و نمی‌دانید که آن را با چه رنگ مانتو یا کیفی ست کنید کافی است به سراغ رنگ‌های خنثی بروید. رنگ‌های خنثی که می‌توانید با شال قرمز خود ست کنید مثل سفید، مشکی و خاکستری بهترین انتخاب هستند.

ست کردن شال با مانتو و کیف

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب این ۵ شایعه در مورد مو را هرگز باور نکنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۲۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…