این ایده‌ها تراس منزل را دیدنی می‌کنند

۹
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
داشتن فضایی دلبازتر، نورگیر و داشتن یک حیاط خلوت در یک فضای آپارتمانی می‌تواند بهترین گزینه برای افراد باشد.
ایده های تزیین تراس در منزل

چه ایده‌ای برای تزیین بالکن خود دارید؟ زمانی که هوا کمی رو به گرمی می‌رود، نیاز به هوای تازه و گذراندن زمان بیشتر در فضای آزاد برای بسیاری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های تزیین تراس در منزل می‌پردازیم.

ایده های تزیین تراس در منزل

در عصر حاضر دیگر خبری از خانه‌های ویلایی و حیاط‌های بزرگ نیست و اکثر افراد در آپارتمان‌های کوچک از نور طبیعی و هوای آزاد محروم مانده‌اند. در ادامه ایده هایی برای تزیین بالکن را برای شما ارائه می‌دهیم.

تزیین بالکن با گل طبیعی

اولین ایده تزیین بالکن مربوط به استفاده از شکوفه‌ها و گل‌های رنگی در تراس هستند. می‌توان از گلدان‌هایی که به دیوار وصل می‌شوند و از آن‌ها شکوفه‌هایی رنگی آویزان است، در بالکن استفاده کرد. این گل‌های زیبا فضایی بسیار دوستانه و پر انرژی را ایجاد خواهند کرد.

ایده های تزیین تراس در منزل

تراس را مانند اتاق نشیمن دکور کنید

استفاده از یک ایده تزیین بالکن مانند این مورد می‌تواند بالکن مورد نظر را به فضایی تبدیل کند که مطمئن شوید این همان مکانی است که می‌خواهید زمان‌های زیادی را در آنجا سپری کنید. البته قطعا اجرای چنین ایده‌هایی برای تزیین بالکن به فضای لازم هم نیاز دارد و نمی‌توان آن را در هر تراسی اجرا کرد.

ایده های تزیین تراس در منزل

درب‌های شیشه‌ای را برای تراس انتخاب کنید

ایده تزیین بالکن بعدی به انتخاب درب‌ها مربوط می‌شود. بهتر است از درب‌های شیشه‌ای سرتاسری با چارچوب‌های فولادی و نمای کرومیک استفاده کنید تا فضای بالکن مورد نظر را با فضای داخلی خانه ادغام کنید. ایده دیگری که به‌عنوان ایده تزیین بالکن به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از دکوری‌های آینه‌ای ایمن روی دیوار بالکن به جای آثار هنری دیواری متداول است.

درب‌های شیشه‌ای برای تراس

انتخاب مناسب رنگ‌ها از ایده های تزیین تراس در منزل

نکته مهم بعدی در خصوص رنگ‌هایی است که برای دیزاین و طراحی بالکن استفاده می‌کنید. در انتخاب این رنگ‌ها باید به شدت دقیق بود و انتخابی هوشمندانه داشت. برای این منظور در ایده تزیین تراس به شما پیشنهاد می‌شود که حتما تا جای ممکن رنگ‌های ملایم و خنثی را برای رنگ‌آمیزی نرده‌ها انتخاب کنید.

انتخاب مناسب رنگ‌ها برای تراس

از یک کاور برای پوشاندن بالکن استفاده کنید

برای ایجاد سایه و محافظت در برابر عناصر طبیعی مانند بارش باران یا تابش شدید نور خورشید، می‌توان با یک کاور، بالکن را پوشاند. لازم نیست یک سازه دائمی را ایجاد کنید. می‌توان از کاورهای سیار و قابل جمع کردن، مانند پنجره تاشو تراس، در تزیین بالکن مورد نظر استفاده کرد. به این ترتیب فضای تراس در بیشتر ساعات شبانه روز قابل استفاده است.

کاور برای پوشاندن بالکن

چشم‌ها را به سمت نمای بیرونی هدایت کنید

اگر در نمای بیرونی خانه خود یک چشم‌انداز فوق‌العاده دارید و اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی شما دقیقا به تراس‌ شما باز می‌شود، با یک چیدمان حرفه‌ای و سازمان یافته مبلمان در بالکن، چشم‌ها را به چشم‌انداز بیرونی هدایت کنید.

کلکسیونی از گل و گیاه از ایده های تزیین تراس در منزل

اینجا مکانی است که باید اجازه دهید گل و گیاهان شما بدرخشند و تاثیر منحصربه‌فرد خود در تزیین تراس کوچک خود را به معرض نمایش بگذارند. خصوصا اگر فضای کافی برای ایجاد یک روف گاردن ندارید، تراس شما یک جایگزین عالی برای نمایش کلکسیون گل و گیاه‌های متنوع و رنگارنگ شما است.

کلکسیونی از گل و گیاه

پیشنهاد مطالعه: مطلب دکور خانه می‌تواند باعث چاقی شما شود! را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۵ ب٫ظ

  5. محمد

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۶ ق٫ظ

  6. محمد

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۶ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۱ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۳ ق٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…