این چند مدل شلوار زنانه هیچ‌وقت از مد نمی‌افتد

۸
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخی از انواع شلوار زنانه همیشه مد هستند و هیچ‌گاه از مد خارج نمی‌شوند. داشتن این مدل شلوارها به شما کمک می‌کند تا همیشه خوش استایل و به‌روز به نظر برسید.
انواع مدل شلوار زنانه

انواع مدل‌های شلوار را می‌توان با هر نوع سبک پوششی هماهنگ کرد اما یک اشتباه کوچک در انتخاب شلوار، شما را تا حد یک فرد بی‌تجربه و خام در این مورد تنزل می‌دهد، نه مانند کسی که در پوشیدن لباس‌های مد روز، حرفه‌ای به‌ نظر می‌رسد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انواع مدل شلوار زنانه می‌پردازیم.

شلوارهای راسته از مدل‌های شلوار مد روز

شلوار پارچه‌ای زنانه راسته از زیباترین انواع شلوار است که از سال‌ها پیش وارد دنیای مد شدند و هنوز هم به عنوان یک شلوار زنانه شیک مجلسی محسوب می‌شوند. این شلوارها باید در کمد هر خانم شیک‌پوشی وجود داشته باشند.

شما می‌توانید از شلوار راسته پارچه‌ای، هم برای سر کارتان استفاده کنید و هم در یک مهمانی آن را همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید. به‌هرحال این مدل شلوار زنانه جدید از آن مدل‌هایی است که همیشه زیبایی خود را حفظ می‌کند.

انواع مدل شلوار زنانه

شلوار گشاد کوتاه

یکی‌ دیگر از مدل‌های شلوار مد روز دخترانه که از دهه ۷۰ پا به عرصه مد گذاشت، شلوارهای گشاد و کوتاه هستند. این مدل شلوار زنانه جدید یکی‌ دیگر از انواع شلوار پارچه‌ای است و خیلی از خانم‌ها برای اینکه کوتاه قد به نظر نرسند، از پوشیدن آن اجتناب می‌کنند اما باید بدانید که اگر دور کمر شما باریک است و پاهای خوش‌فرمی دارید، این شلوار گزینه جذابی برای شما است.

می‌توانید این شلوار را همراه با کفش پاشنه بلند بپوشید. توجه داشته باشید که برای پوشیدن این لباس باید حتما بلوز خود را داخل شلوار قرار دهید تا پاهایتان بلندتر به نظر برسد.

مدل شلوار زنانه

شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا گشاد ظاهری کلاسیک و شیک به استایل شما می‌دهد. شلواری که در دسته مدل‌های شلوار مد روز قرار می‌گیرد و از دهه ۷۰ همیشه به عنوان مدلی همیشگی در نظر گرفته می‌شود. می‌توانید این شلوار زنانه مجلسی را همراه با یک تاپ یا بلوز ساده و شیک بپوشید و یک استایل ایده‌آل برای خودتان رقم بزنید. برای پوشیدن این مدل شلوار زنانه جدید بهتر است حتما از یک کمربند زیبا نیز استفاده کنید. این شلوار معمولا هم با کفش پاشنه بلند و هم کفش تخت شکیل و جذاب است.

 شلوار زنانه جدید

 شلوار چسبان یا لگینگ

از زمانی که لگ‌ها و شلوارهای چسبان وارد دنیای مدل‌های شلوار مد روز شدند، دیگر به یکی از بهترین ترندهای شلوار در دنیا تبدیل شدند. بسیاری از خانم‌ها عاشق پوشیدن لگ هستند. این نوع شلوار یکی از ضروری‌ترین انواع شلوار مد روز دخترانه است که باید حتما چند مدل از آن را در کمد لباس‌هایتان داشته باشید. این شلوارها حالتی استرچ و کشی دارند و از همین رو جلوه زیباتری به پاها می‌بخشند.

به علاوه نکته مهمی که باید در انتخاب لگینگ در نظر بگیرید، این است که آن را نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد انتخاب کنید. با این مدل شلوار معمولا می‌توانید یک تونیک یا تی‌شرت بلند بپوشید. پوشیدن لگینگ ایده خوبی برای ست کردن با ژاکت‌های بافت بلند و پانچ‌های زمستانی است.

 شلوار چسبان

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب بهترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۳۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۸ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…