چشم‌های ریز خود را با این آرایش ساده درشت کنید

۵
18
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اکثر خانم‌ها دوست دارند چشمانی درشت و جذاب داشته باشند و برای همین به سراغ آرایش چشم می‌روند اما گاهی با اشتباهات ریز و درشت آرایش چشم وضع را بدتر می‌کنند و خودشان هم متوجه نتیجه معکوس آرایش چشمان ریز می‌شوند.
آرایش ساده برای چشم های ریز

به مرور زمان میکاپ‌های ساده جایگزین میکاپ‌های غلیظ شده‌اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که از آرایش‌های غلیظ برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس استفاده نماید. به همین جهت در این مطلب از مجله دلتا به موضوع آرایش ساده برای چشم های ریز می‌پردازیم.

میکاپ چشم ساده و شیک

برای میکاپ چشم‌ها با مدل‌های ساده ابتدا باید زیرسازی پلک چشم‌ها را با کمک کرم‌پودر انجام دهید که رنگ کرم‌پودر بهتر است یک یا دو درجه روشن‌تر از رنگ چشم‌ها باشد.

بعد از زیرسازی پلک، می‌توانید به کمک یک یا دو رنگ سایه، مدل سایه چشم ساده‌ای را بکشید. توجه داشته باشید که در صورت تمایل می‌توانید از ترکیب رنگ‌های روشن و تیره استفاده نمایید.

خط چشم یکی‌ دیگر از مهم‌ترین مراحل میکاپ چشم‌ها است. برای میکاپ ساده چشم‌ها مدل خط چشم‌های ساده و بدون دنباله می‌توانند انتخابی مناسب و ایده‌آلی محسوب شوند. برای کشیدن خط چشم‌ها می‌توانید از ریمل‌های رنگی یا مشکی استفاده نمایید که هر یک از این رنگ ریمل‌ها، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

 آرایش ساده برای چشم

نکات آرایش چشمان ریز برای درشت کردن چشم‌ها

  • ابتدا ابروهای‌تان را مرتب کرده و با یک مداد یا فرچه ابرو آغشته به آکوا و سایه ابرو خط ابرو را صاف کنید.
  • با یک فرچه مناسب قسمت پشت چشم را با سایه‌ای روشن زیرسازی کنید.
  • سایه چشمی را که برای زیرسازی انتخاب کرده‌اید به دقت و درستی در اطراف پلک بالا و پایین زده و محو کنید.
  • سایه روشن را در گوشه‌های چشم بیشتر و در گوشه‌های بیرونی چشم بیشتر اجرا کنید.
  • با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین بخش‌های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر و درشت‌تر به نظر می‌رسند.
  • ریمل مناسب انتخاب شده را ابتدا روی مژه‌های پایین اجرا کنید. گاهی خانم‌ها فکر می‌کنند ریمل برای مژه‌های پایین نیاز نیست اما باید بگوییم که یکی از بخش‌های تکمیل آرایش چشم ریمل زدن این قسمت از مژه‌ها است.
  • با فرمژه، مژه‌های بالا را قبل از ریمل زدن حالت دهید. یادتان باشد که برای آرایش حرفه‌ای و زیبای چشم همیشه قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید.

 آرایش برای چشم ریز

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب پر نشان دادن صورت با این آرایش ساده را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۵ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…