با این ۵ مدل پیراهن زنانه از گرما فرار کنید

0
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همین‌که بادهای گرم در اواخر بهار شروع به وزیدن می‌کنند، هر خانم باسلیقه‌‌ای سراغ کمد لباس‌هایش می‌رود تا لباس‌های تابستانه‌اش را بیرون بکشد. در این بین، انواع پیراهن نخی بلند تابستانی با خنکی، راحتی و رنگ‌های متنوع و طرح‌های زیبا جذابیت دیگری برای خانم‌ها دارند.

در این مطلب از دلتامگ انواع پیراهن نخی تابستانی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را در خانه، خیابان یا مهمانی‌ها به تن کنید و در اوج گرما هم زیبا اما راحت باقی بمانید.

انواع پیراهن نخی تابستانی زنانه

پیراهن نخی بلند تابستانی دخترانه، سرشار از سرزندگی

می‌توان پیراهن‌های نخی بلند تابستانی را بسته به شکل و جنسی که دارد در هر جایی به تن کرد. به همین دلیل این نوع پیراهن نخی تابستانه در میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. می‌توانید آن را در خانه به عنوان لباس راحتی بپوشید. در مهمانی‌های خودمانی و دورهمی آن را به تن کنید و زیبا و باوقار به نظر برسید. حتی آن را برای گردشی در خیابان با مانتو و شال همراه کنید. پیراهن نخی بلند تابستانی که می‌تواند دخترانه و شاد یا زنانه و متین باشد.

 انواع پیراهن نخی تابستانی

پیراهن نخی کوتاه تابستانی، زیبا، شیک و شیطنت‌آمیز

در مقابل انواع پیراهن نخی بلند، پیراهن‌های نخی کوتاه تابستانی قرار دارند که گرچه نمی‌توان آن را در هر مراسم و مکانی به تن کرد اما آن‌ها هم با برش‌های خاص و متنوع، دوخت‌های جذاب و وسوسه‌کننده و رنگ‌ها و طرح‌های بی‌شمارشان قلب هر خانمی را می‌ربایند. می‌توانید آن‌ها را در خانه به تن کنید و از آزادی و خنکی آن نهایت لذت را ببرید یا اینکه بسته به طرح و رنگ آن را در یک مهمانی نیمه‌رسمی یا خودمانی بپوشید. در هر صورت زیبایی این نوع پیراهن چنان است که قلب هر بیننده‌ای را تسخیر می‌کند.

انواع پیراهن نخی

انواع مدل‌های پیراهن نخی گلدار، برای طراوت بیشتر در تابستان

فارغ از کوتاه یا بلند بودن پیراهن‌های تابستانی زنانه، طرح‌ها هم در جذابیت این نوع پوشش خاص و زیبا تاثیر زیادی دارند. از این میان، بدون شک یکی از پرطرفدارترین طرح‌ها برای فصول گرم، پارچه‌های گلدار هستند که به شما و هر کسی که پیراهن‌تان را می‌بیند، حس تازگی، لطافت و خنکی را هدیه می‌کند. گل‌های ریز و متعدد یا گل‌های درشت و اندک هر کدام زیبایی خاص خودش را دارد. فارغ از اینکه پیراهن کوتاه یا بلند است، می‌تواند جذابیت شما را چندین برابر کند.

مطلب پیشنهادی:  هویج پلو با گوشت قلقلی و زرشک

انواع مدل‌های پیراهن نخی گلدار

مدل پیراهن نخی بندری، بازگشتی به سنت‌های کهن

در بین انواع مدل‌های پیراهن نخی گلدار، پیراهن‌های بندری شور و حال دیگری دارند. این نوع پیراهن‌های زنانه سنتی مردم جنوب ایران، معمولا بلند و گشاد هستند و با زیبایی بی‌نظیرشان چشم‌ها را خیره می‌کنند. این مدل پیراهن نخی گلدار بلند، علاوه بر زیبایی فوق‌العاده‌اش از این نظر که با فرهنگ و تاریخ مردم جنوب گره خورده، اهمیت زیادی دارد.

مدل پیراهن نخی گلدار بندری

ترکیب ایده‌آل پیراهن نخی با مانتو

گرمای تابستان در ایران یک معضل همیشگی برای خانم‌هاست اما با پوشیدن یک پیراهن نخی بلند با مانتو می‌توانید به جای کلافه‌شدن از گرما، حس راحتی و خنکی را تجربه کنید. البته این برای خانم‌هایی که عادت به پوشیدن پیراهن آن هم بیرون از خانه ندارند، می‌تواند کمی سخت و عجیب باشد اما کافی است چندبار این نوع لباس را امتحان کنید تا آن را به‌عنوان یکی از تیپ‌های اصلی خود طی تابستان برگزینید.

ترکیب ایده‌آل پیراهن نخی با مانتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

تقویت مو با این ماسک‌های بی‌نظیر و خانگی

به یاد داشته باشید که حنا خواص بی‌نظیری برای پوست و مو دارد که شما می‌توانید به راحتی با ا…