جای این مبل در دکور خانه شما خالی است!

۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شاید شما هم در خانه‌های زیادی یکی یا دوتا از این مدل مبل را دیده باشید. نکته مهمی که وجود دارد این است که کاربرد و علت استفاده از آن‌ها چیست؟
کاربردهای مبل پاف در منزل

پاف، مبل کوسنی، چهارپایه‌های پارچه‌ای و حتی صندلی‌های عثمانی ظاهری شبیه به هم داشته و اخیرا نیز طرفداران بسیاری را در دکوراسیون به سوی خود جذب کرده‌اند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان کاربردهای مبل پاف در منزل می‌پردازیم.

کاربردهای مبل پاف در منزل

ممکن است بعضی افراد برای نشستن از آن استفاده کنند اما بعضی برای طراحی ورودی و فضای ذخیره سازی. در هر صورت قبل از هر انتخابی باید بتوانید ابتدا کارایی آن‌ها را مشخص کنید.

تقسیم کردن فضا به وسیله پاف

در بسیاری از خانه‌ها و آپارتمان‌های امروزی به دلیل کوچکی و کمبود جا، برای جدا کردن فضاهای مختلف باید از راه‌هایی غیر از دیوار کشیدن استفاده کرد. به غیر از پارتشین‌ها، پاف و صندلی عثمانی می‌تواند یک راه ساده و زیبا باشد. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از پاف‌ها، اتاق خود را به دو قسمت جدا تبدیل کنید.

کاربردهای مبل پاف در منزل

ایجاد راحتی در آشپزخانه به همراه پاف

اگر شما در یک خانه کوچک زندگی می‌کنید و کارهای زیادی مانند غذا خوردن، مطالعه و غیره را در آشپزخانه خود انجام می‌دهید، پاف‌ها می‌توانند یک فضای راحت و نرم را برای شما به‌وجود بیاورند. ممکن است حتی شما جایی برای صندلی نداشته باشید، اما یک پاف یا چهار پایه کوچک می‌تواند همان نقش را برای شما ایفا کند.

تطبیق پذیری پاف با مبلمان

شما می‌توانید از پاف هم به‌عنوان یک میز کوچک و هم به‌عنوان محلی برای زیر پاهای خود استفاده کنید. هر دو حالت کارآیی خوبی را به شما ارائه می‌دهد و تنها کاری که باید انجام بدهید این است که آن را از لحاظ رنگ و نقش با مبلتان ست کنید.

کاربردهای مبل پاف در منزل

پاف و صندلی عثمانی در اتاق خواب

گاهی اوقات در خانه بخصوص در اتاق خواب به یک فضا برای گذاشتن وسایل مورد نیاز و دم دستی نیاز داریم. این موضوع بخصوص برای لباس‌ها زیاد پیش می‌آید و در همه جای خانه نمی‌توان از جالباسی یا کمد استفاده کرد. بنابراین یک صندلی عثمانی شیک و زیبا می‌تواند فضای مورد نظر برای قراردادن این وسایل را فراهم نماید.

پاف و صندلی عثمانی در اتاق خواب

فضای ذخیره سازی با استفاده از پاف

اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید مسلما به فضاهای ذخیره سازی زیادی نیاز دارید. به دلیل درب دار بودن این مدل مبل پاف به راحتی می‌توان از فضای داخلی آن به‌عنوان جعبه استفاده کرد. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه خود داشته باشید به مطلب انتخاب بهترین رنگ پرده برای خانه سر بزنید.

فضای ذخیره سازی با استفاده از پاف

گسترش مبلمان با مبل عثمانی

مبلمان ال شکل برای خانواده چند نفره عالی است. اما با این حال وجود یک صندلی عثمانی همرنگ با مبلمان می‌تواند فضای نشیمن بیشتری را برای شما فراهم آورد. از طرف دیگر این مبلمان برای استراحت کردن و قرار دادن پاها روی آن بسیار مناسب است. فقط توجه داشته باشید که در این مورد باید از پارچه مبلمان برای مبل عثمانی استفاده کنید.

گسترش مبلمان با مبل عثمانی

طراحی فضای ورودی با صندلی عثمانی

شاید جاکفشی‌ها و جالباسی‌هایی که در ورودی استفاده می‌شوند دیگر جذابیت و زیبایی قبل را نداشته و شما نیاز به یک طراحی جدید داشته باشید. صندلی‌های عثمانی برای این کار بسیار ایده‌آل خواهند بود.

طراحی فضای ورودی با صندلی عثمانی

پیشنهاد مطالعه: مطلب تراس کوچک منزل را مدرن و جذاب کنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…