تراس کوچک منزل را مدرن و جذاب کنید

۶
9
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تراس کوچک، تنها چیزی است که می‌توانید در یک آپارتمان نقلی در شهر شلوغ برای خلوت کردن یا نوشیدن چای داشته باشید.
چیدمان تراس‌ های کوچک

تراس، بیشتر از همیشه در فصل بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم در مورد چیدمان تراس‌ های کوچک با شما صحبت کنیم.

برای چیدمان تراس های کوچک از کجا شروع کنیم؟

برای بهره‌وری هرچه بیشتر از تراس خود، اولین گام این است که فضای بالقوه‌ موجود را دقیقا تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را برای تراس کوچک خود خریداری کنید.

فضا‌ها را تقسیم بندی کنید

اولین نکته‌ای که رعایت کردن آن باعث می‌شود فضای تراس بهینه سازی شود، متمایز کردن فضا‌ها از یکدیگر است. برای مثال، مشخص کنید که در کدام قسمت پنجره نصب می‌شود، در کجا قرار است میز و صندلی قرار دهید یا اگر قرار است قفسه‌هایی در تراس قرار بگیرد، محل آن کجا خواهد بود؟

چیدمان تراس‌ های کوچک

ایجاد گوشه‌های سبز از ایده‌های چیدمان تراس‌ های کوچک

از تراس خود برای ایجاد فضای سبز و آوردن طبیعت به خانه استفاده کنید. می‌توانید از گیاهان رونده استفاده کنید یا از اثاثیه‌ چوبی که حس و حال طبیعت در تراس شما وجود داشته باشد. در صورتی که محدودیت بودجه ندارید می‌توانید با استفاده از تجهیزاتی باغچه‌های شهری روی تراس خود ایجاد کنید.

از نرده‌ها استفاده کنید

این روز‌ها گلدان‌های بسیار متنوعی در بازار پیدا می‌شود که سایز و شکل مختلفی دارند. اگر بالکن شما از خیابان دید دارد، می‌توانید از گلدان‌ها و فلاور باکس‌های آویز در قسمت بیرونی نرده استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی داخلی و خارجی، فضای موجود تراس را حفظ کنید و بتوانید از کف استفاده‌های دیگری ببرید.

چیدمان تراس‌ های کوچک

فضایی مرتبط با دکوراسیون داخل خانه ایجاد کنید

در صورتی که بالکن شما به فضای داخلی اتاق نشیمن دید دارد و درب آن از آنجا باز می‌شود، بهتر است یک تداوم میان فضای اتاق نشیمن و فضای تراس کوچک خانه‌ خود ایجاد کنید. با این کار هم فضای اتاق نشیمن جذاب‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و هم فضای تراس.

تراس خود را به انباری تبدیل نکنید

تا جایی که امکان دارد از تراس خود به‌عنوان انباری و نگهداری وسایلی که نمی‌خواهید در دید باشد استفاده نکنید. اما اگر واقعا جای کمی در خانه دارید، می‌توانید یک کمد کوچک یا یک تخت کوچک برای تراستان تهیه کنید که روی آن‌ها با کوسن برای نشستن و تکیه دادن مناسب سازی شده است و زیر و درون آن‌ها برای نگهداری وسایلی که نمی‌خواهید در دیدتان باشد، استفاده شود.

داشتن ننو از ایده‌های چیدمان تراس‌ های کوچک

به دنبال یک ایده‌ ناب برای چیدمان تراس کوچک خود هستید؟ خب تا به حال به ننو فکر کرده‌اید؟ ننو بسیار راحت، جمع و جور، سرگرم کننده است. مهم‌تر از همه، ننو به راحتی جمع می‌شود و می‌توانید فقط در زمان‌هایی که واقعا قرار است از آن استفاده کنید آن را نصب کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه کوچک خود داشته باشید به مطلب با این وسایل، خانه کوچک خود را بی‌نظیر کنید سر بزنید.

داشتن ننو از ایده‌های چیدمان تراس‌

از اثاثیه‌ ساده و کاربردی استفاده کنید

برای استفاده‌ حداکثری از فضای تراس، بسیار مهم است که اسباب و اثاثیه‌ انتخابی شما کاربردی و ساده باشند. در صورت امکان، از وسایل چندکاره استفاده کنید.

درب تراس را باز بگذارید

باز نگه داشتن درب تراس از درون خانه، این حس تداوم فضایی را افزایش می‌دهد و همه‌ فضا‌ها باهم بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین این حس را ایجاد می‌کند که خانه شما به دنیای بیرون راه دارد و باز است. با این کار هوای تازه‌ ایجاد شده توسط گل و گیاهان داخل تراس به خانه هم راه پیدا می‌کند.

در تراس را باز بگذارید

پیشنهاد مطالعه: مطلب بهترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۰۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۰ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…