فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید

۲
8
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای اینکه با کمترین تحرک ممکن، خودتان را از آن چیزی که هستید لاغرتر نشان دهید، یک راه بیشتر ندارید؛ استفاده از لباس‌هایی که سایز بدن شما را از آن چیزی که هست، کمتر نشان می‌دهد.
لاغری با تغییر در لباس

تمام آدم‌ها خصوصا خانم‌ها داشتن اندام ایده‌آل را دوست دارند و قطعا از داشتن آن لذت می‌برند اما گاهی اوقات باشگاه رفتن، دویدن و یک رژیم غذایی سفت و سخت نمی‌تواند در یک مدت کوتاه فرد را به آن ایده‌آلی که در ذهن دارد برساند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع لاغری با تغییر در لباس می‌پردازیم.

لاغری با تغییر در لباس

طرح و رنگ پارچه

 چند ترفند برای لاغری

اولین قدمی که باید در رعایت آن نهایت دقت را به کار بگیرید، انتخاب پارچه درست است. طرح‌های شلوغ، دایره‌وار، گلدار و غیره از آن دست طرح‌هایی است که بهتر است سمت آن نروید. این طرح‌ها سایز شما را بیشتر از آن چیزی که هستید نشان می‌دهند. به‌جای آن از پارچه‌های تک‌رنگ، راه راه عمودی و رنگ‌های اغلب تیره استفاده کنید. استایل‌های تک‌رنگ به ویژه در رنگ‌های تیره شما را لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهد.

انتخاب گن مناسب

 لاغری با لباس

بعد از انتخاب پارچه مورد نظرتان، بهتر است گن متناسب با اندام‌تان را هم بگیرید. بهترین نوع گن برای کسانی که شکم و پهلو دارند، گن‌های با طرح ساعت شنی هستند. برای آن‌هایی که ران و باسن برجسته‌ای دارند، گن‌های شورتی انتخاب مناسب‌تری است. آن‌هایی که پشت بدن‌شان چربی اضافه دارد و سینه‌های‌شان کمی بزرگ است، باید از گن‌های کرستی استفاده کنند. با توجه به نوع و فرم بدن‌تان، باید گن مناسب انتخاب کنید. گن بیش از حد تنگ باعث می‌شود گوشت و چربی‌های شما روی هم تلنبار شده و نمای زشتی را به وجود بیاورند.

برش‌های عصایی و کمر جدا

ترفند لاغری

انتخاب برش دقیقا روی کمر و سینه باعث می‌شود سایز شما تا حد زیادی کمتر از چیزی که هست به نظر برسد. برش عصایی برای بالاتنه انتخابی است که از حجم سینه شما کم می‌کند و به آن فرم خوبی می‌دهد. توصیه ما این است که برای برش‌های داخلی پهلو و سینه از پارچه‌هایی با رنگ‌های تیره استفاده کنید تا آن قسمت را باریک‌تر نشان دهد.

برش بعدی که باید به آن به‌صورت ویژه‌ای دقت کنید، برش کمر است. این برش پاهای شما را بلندتر و کمرتان را باریک‌تر نشان می‌دهد. در اصطلاح خیاطی به این شکل از برش‌ها «کمر جدا» گفته می‌شود. علاوه‌بر برش استفاده از کمربند خصوصا کمربندهای پهن می‌تواند شما را در مسیر رسیدن به هدف لاغر شدن، کمک کند.

نه تنگ نه گشاد

گاهی اوقات خانم‌ها برای اینکه خودشان را لاغر نشان دهند، اشتباهاتی انجام می‌دهند. یکی از آن اشتباهات پوشیدن لباس‌های خیلی جذب است. آن‌ها گمان می‌کنند که لباس‌های تنگ می‌تواند آن‌ها را جمع و جورتر نشان دهد. البته برعکس این تفکر هم وجود دارد. بعضی دیگر از آن طرف بوم می‌افتند، آن‌ها برای اینکه اندام‌شان و چاقی که در بعضی قسمت‌ها به شکل موضعی دیده می‌شود را پنهان کنند، لباس گشاد به تن می‌کنند اما این هم انتخاب خوبی نیست و شما را از آن چیزی که هستید بزرگ‌تر و البته شلخته‌تر نشان می‌دهد. شما باید به‌جای لباس تنگ یا گشاد، طرح و پارچه و شکل مناسب را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهد.

لباس نه تنگ نه گشاد

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این ترکیب رنگ لباس، شما را فوق‌العاده می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۵۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…