بهترین روش چیدمان کمد کوچک و کم جا

۳
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند، به این فکر می‌کنند که چگونه می‌توان در یک فضای کوچک، استفاده حداکثری داشت و بیشترین وسایل را آنجا قرار داد.
چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا

همان‌طور که می‌دانید، امروزه اکثر افراد آپارتمان‌نشین شده‌اند. این موضوع باعث شده است که فضای اندکی را برای لوازم و وسایل خود داشته باشند. کمد کم جا یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر شخص در چنین آپارتمانی است. با این مطلب از مجله دلتا همراه باشید تا روش‌های هوشمندانه برای چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا را با هم مرور کنیم.

چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا

روش‌ها و راهکارهای بسیار جالبی برای چیدمان وسایل در کمد کم جا وجود دارد که شما را از این فکرها خلاص می‌کند.

چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا

لوازم اضافی را کنار بگذارید

همه ما ممکن است لباس یا کفشی داشته باشیم که کهنه و بی‌استفاده شده‌. در ابتدای کار توصیه می‌کنیم که این وسایل را شناسایی کنید و کنار بگذارید. چرا که در کمد کم جا تنها فضای محدودی برای لوازم ضروری وجود دارد. پس لوازم اضافی را کنار بگذارید و سپس به فکر جابه‌جایی باقیمانده لوازم باشید.

کمد خود را طبقه‌بندی کنید

مهم‌ترین کاری که برای ایجاد فضای بیشتر در کمد کم جا باید انجام دهید، طبقه‌بندی کمد است. این کار باید بر طبق نیازتان صورت بگیرد. به عبارت دیگر، با توجه به وسایل و لوازمی که قصد دارید در کمد قرار دهید، آن را طبقه‌بندی کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی داشته باشید به مطلب انتخاب بهترین رنگ پرده برای خانه سر بزنید.

چیدمان وسایل در کمد کوچک و کم جا

از آویز یا رگال در کمد کم جا استفاده کنید

اگر تمامی لباس‌ها را تا کنید و روی هم بگذارید، نه تنها فضای کمد به شدت کاهش پیدا می‌کند. بلکه پس از مدتی ممکن است داخل کمد بسیار شلوغ و درهم شود. از این رو، توصیه می‌کنیم که در بخشی از کمدتان فضایی را برای ایجاد رگال و آویز اختصاص دهید. این کار باعث می‌شود که لباس‌های بیشتری را در کمد جا دهید و دیگر نیازی به کمد جدید نداشته باشید.از آویز یا رگال در کمد کم جا استفاده کنید

بقچه‌های پلاستیکی را فراموش نکنید

از دیرباز تاکنون، بقچه یکی از پرکاربردترین لوازم برای دسته‌بندی لباس‌ها در کمد کم جا است. در گذشته بقچه‌های پارچه‌ای وجود داشتند که در رنگ‌های مختلف و زیبا و در راستای دسته‌بندی وسایل به خوبی عمل می‌کردند. این بقچه‌ها باعث می‌شدند که تمامی لباس‌ها و سایر وسایل در بقچه‌های مختلف جای گیرند. علاوه بر این، در تمیزی و مرتب بودن کمدها بسیار موثر بودند. این نوع بقچه‌ها در میان مردم به بقچه‌های ترکیه‌ای معروف بودند و محبوبیت بالایی نیز داشتند.

بقچه‌های پلاستیکی را فراموش نکنید

از در کمد کم جا استفاده کنید

زمانی که می‌خواهید بیشترین استفاده را از کمد کم جا کنید، باید از نقطه به نقطه آن نهایت استفاده را ببرید. به‌عنوان مثال، در کمد یکی از مناسب‌ترین جاها برای قفسه‌بندی‌های کوچک است. در این قفسه‌ها می‌توانید هر آنچه که دوست دارید قرار دهید. فقط تنها نکته‌ای که در این راستا باید مد نظر داشته باشید، این است که اندازه قفسه‌ها را دقیقا مناسب با عمق کمد در نظر بگیرید. هر چه اندازه قفسه‌ها بزرگ‌تر و جادارتر باشد، در کمد به سختی بسته می‌شود و فضای داخلی کمد را نامرتب جلوه می‌دهد.

از در کمد کم جا استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این وسایل، خانه کوچک خود را بی‌نظیر کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…