زیباترین مدل مبل در دکور منزل شما

۰
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بزرگ‌ترین عنصر در فضا مبلمان هستند که سبک و مدل آن‌ها تاثیر بسیار زیادی بر روی فضا می‌گذارد.
زیباترین مدل مبل در دکور منزل

زمانی که به فکر چیدمان دکوراسیون داخلی هستیم عناصر مختلفی وجود دارند که باید با توجه به آن‌ها دکوراسیون را شیک و جذاب طراحی کنیم. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی زیباترین مدل مبل در دکور منزل می‌پردازیم.

زیباترین مدل مبل در دکور منزل

پایه‌ای‌ترین عاملی که در دکوراسیون بسیار تاثیرگذار است سبک، فرم و شکل است که باید در تک تک جزئیات خانه هماهنگی وجود داشته ‌باشد.

تاریخچه مبل لاوسن

این نوع مبل‌ها در مقایسه با مبل‌های ویکتوریایی سفت و سخت انقلاب بزرگی بودند و شاید پایه‌گذاری مبل‌های راحتی و ایده آن را تشکیل داد و نمونه جدیدی در میان مبل کلاسیک محسوب شد.

زیباترین مدل مبل در دکور منزل

چیدمان منزل با زیباترین مدل مبل در دکور منزل

مبلمان لاوسن با توجه به نوع طراحی خود برای سبک داخلی معاصر تا سنتی و کلاسیک مناسب هستند. هر چند می‌توانید با یک سری روش‌ها برای سبک مدرن منزل خود نیز استفاده کنید. این نوع مبلمان هنوز اصالت و فرم خود را حفظ کرده و اکنون یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های مبلمان منزل هستند. مبل به سبک لاوسن با پشتی نرم و راحت و نشیمن بسیار نرم قابلیت جدا شدن را دارد و از کوسن‌های زیاد برای راحتی بیشتر استفاده می‌شود. همین باعث شده تا برخلاف برخی مبلمان مانند انواع مبل چستر فقط جنبه تزیینی نداشته باشد و بتوانید ساعت‌ها روی آن دراز بکشید، کتاب بخوانید، تلویزیون ببینید و چایی میل کنید بدون اینکه بدنتان خسته شود و اذیت شوید. به‌عنوان مبلمان ال و مبلمان ال راحتی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زیباترین مدل مبل در دکور منزل

ویژگی‌های مبل لاوسن

دسته مبلمان لاوسن نسبت به بخش پشتی پایین‌تر قرار گرفته‌اند که نسبت به مبلمانی مثل مبل چسترفیلد و مبل چیندر راحتی بیشتری برای تکیه دادن و دراز کشیدن فراهم می‌کنند. به همین دلیل به این مبل‌ها، مبل راحتی لاوسن هم می‌گویند. معمولا این مبل‌ها سه تکه برای نشستن سه نفر هستند و برای هر قسمت آن کوسن‌های مجزا و ترجیحا با بافت و رنگ متضاد قرار می‌دهند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید! سر بزنید.

ویژگی‌های مبل لاوسن

پارچه رومبلی لاوسن از زیباترین مدل مبل در دکور منزل

برای تناسب نوع مبلمان باید پارچه رومبلی مناسب انتخاب کنید. به‌عنوان مثال برای سبک کلاسیک بهتر است که از رومبلی‌هایی با ظاهر براق یا متالیک استفاده کنید. برای سبک مدرن پارچه‌های شانل و برای سبک سنتی از پارچه‌های قدیمی استفاده کنید. کاور مبل هم معمولا به شکلی خریداری می‌شود که پایه‌های مبل را بپوشاند.

مبل لاوسن و انواع کوسن

مبل راحتی مدل لاوسن یکی از معدود مبل‌هایی است که حتی با انتخاب نوع کوسن امکان تغییر سبک آن و هماهنگی با سبک کلی منزل وجود دارد. به‌عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن باشد بهتر است که کوسن‌های مثلثی شکل استفاده کنید. برای سبک سنتی از کوسن‌های مربعی که دورتادور آن با رشته‌های چتری طلایی تزیین شده استفاده کنید.

مبل لاوسن و انواع کوسن 

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را به آسانی برق بیندازید را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…