با لوازم ارزان، خانه خود را گران‌تر نشان دهید

۷
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خوشبختانه راه‌هایی وجود دارد که می‌تواند ظاهر خانه را بی‌آنکه پول زیادی خرج کنیم شیک و مجلل نشان دهد.
ایده هایی برای لوکس کردن خانه

تنها با چند راه‌حل و تکنیک ساده می‌توانید فضایی را ایجاد کنید که راحتی و تجمل را باهم به رخ بکشد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده هایی برای لوکس کردن خانه می‌پردازیم.

ایده هایی برای لوکس کردن خانه

اگر خانه لوکس و لاکچری را دوست دارید. باید ابتدا ویژگی‌های این نوع از خانه‌ها را بشناسید و در دکوراسیون داخلی منزل خود به‌کار گیرید.

ایده هایی برای لوکس کردن خانه

منزل خود را با استفاده از گل‌ها و گیاهان تر و تازه کنید

برای لوکس کردن فضای زندگی‌تان نیازی به تنظیمات بزرگ و یک کیف پر پول ندارید، شاید تمام چیزی که به آن نیاز دارید خرید یک دسته گل ساده و ارزان از گل فروشی باشد. همه چیز در مورد نحوه چیدمان گل‌ها و نوع گل‌هایی است به‌کار می برید، اول از همه گل‌ها را با توجه به انواع آن دسته‌بندی کنید و سپس دسته‌های گل را در سراسر خانه پخش کنید. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاهان آپارتمانی سمی و خطرناک هستند  سر بزنید.

از بالش‌های رنگارنگ استفاده کنید

اگر مبل‌ها، بالش‌ها، صندلی‌ها و پارچه‌ها همگی با یک جنس و بافت باشند فضا را یکنواخت و کسل‌کننده نشان می‌دهد. بالش‌های کوچک با رنگ و بافت متفاوت می‌تواند فضا را از یکنواختی درآورد و حالت متفاوتی به فضا دهد. حتی اگر به رنگ‌ها علاقه چندانی ندارید و ترجیح می‌دهید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید.

ایده هایی برای لوکس کردن خانه

فضا را با پرده‌ها پر کنید

اکثر خانه‌های گران قیمت سقف بلندی دارند و خوشبختانه از نور طبیعی خورشید بهره می‌برند. بنابراین اگر بتوانید به دیگران این حس را القا کنید که دیوارها بلند است، خانه مجلل به‌نظر می‌رسد. پارچه‌ها را از بالا و از نزدیکی سقف آویزان کنید، هیچگاه مستقیم پرده‌ها را از بالای قاب پنجره آویزان نکنید. شما از این طریق می‌توانید دیوارها را بلندتر نشان دهید.

برای هر قسمت سبک دلخواه خود را مشخص کنید

اگر دکور فضایی به‌صورت حرفه‌ای چیده شده باشد، سبک هنری آن فضا را به خوبی نمایان می‌کند. وقتی لوازم تزئینی را مطابق با سبک و سلیقه خودتان هماهنگ کردید آن‌ها را با دقت در جای مناسبی قرار دهید. حواستان به اینکه هر کدام از آن‌ها را کجا و چگونه قرار می‌دهید باشد، آن‌ها را در برابر چشم همگان بگذارید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب دکوراسیون اتاق پذیرایی باید اینگونه باشد سر بزنید.

قالیچه‌ها را فراموش نکنید

مبلمان خود را با یک قالیچه زیبا کامل کنید. نه تنها یک قالیچه همه چیز را با هم مربوط می‌کند، بلکه می‌تواند پایه و اساس دکوراسیون شما باشد. شما می‌توانید با توجه به بافت و رنگ قالیچه، سایر اجزای اتاق را نیز مشخص کنید. فرش در یک مکان بیش از آنچه که فکرش را بکنید حس گرما، بافت و رنگ را القا می‌کند. وقتی که قالیچه با مبلمان و پرده‌ها هماهنگ می‌شود حس زیبایی و لوکس بودن را منتقل می‌کند.

قالیچه‌ها را فراموش نکنید

مجموعه‌ای از لوازم ضروری تهیه کنید

معمولا به شما توصیه می‌کنیم که از ست کردن اثاث منزل اجتناب کنید اما در مورد وسایل ضروری بهتر است که یک ست تهیه کنید. به‌عنوان مثال ظرفی که در آن صابون مایع می‌ریزید باید با سطل زباله و غیره ست باشد. این کار برای شما هزینه زیادی در بر نخواهد داشت با این وجود فضای شما را شیک، زیبا و لوکس نشان می‌دهد.

برای بهتر کردن فضا روی پنجره‌ها سرمایه‌گذاری کنید

می‌توانید پنجره‌ها را آنگونه که می‌خواهید سفارش دهید تا پنجره‌های جدید آنگونه باشند که می‌خواهید و فضا به‌گونه‌ای تغییر کند شما مایل هستید. این کار کمی تخصصی است بهتر است از یک مشاور کار بلد کمک بگیرید. اینکه پنجره شما با چه سبک و سیاقی باشد تماما به خود شما بستگی دارد به‌عنوان مثال می‌توانید پنجره‌ها را با چوب کفپوش ست کنید و یا حتی از پنجره‌های گرد استفاده کنید.

روی پنجره‌ها سرمایه‌گذاری کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب مبلمان منزل را به آسانی برق بیندازید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در ۶:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…