احمقانه‌ترین اختراعات بشر!

0
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در طول تاریخ انسان‌ها اختراعاتی داشته‌اند که تاثیری در بهبود کیفیت زندگی آن‌ها نداشته و جزو اختراعات عجیب به‌حساب می‌آیند.

در طول تاریخ اختراعات بسیار مختلفی وجود داشته است که بعضی از آن‌ها به شدت کاربردی بوده‌اند اما جالب است بدانید اختراعاتی هم داریم که جز اختراعات احمقانه محسوب می‌شوند. در این قسمت از دلتا قصد داریم احمقانه ترین اختراعات تاریخ را به شما معرفی کنیم.

کلاه ماساژور

در سال ۱۹۶۰ دیگر لازم نبود افراد برای ماساژ به مرکز یا جای مشخصی بروند، آن‌ها می‌توانستند از کلاه ماساژ استفاده کنند. این کلاه برقی با نیروی الکتریسیته باعث ماساژ سر آن‌ها می‌شد.

احمقانه ترین اختراعات تاریخ کدامند

قفس مخصوص نگهداری کودک

یکی از اختراعات بی‌مصرف بشر، قفس نگهداری کودک بود که از پنجره به سمت بیرون آویزان می‌شد و کودک از طریق آن می‌توانست در هوای تازه تنفس کند. این قفس‌ها خطرناک بودند اما عقیده و باور بر این بود که به دلیل قرار گرفتن کودکان در معرض هوای آزاد، سیستم ایمنی‌شان تقویت می‌شود. اما به‌طور کل خطر سقوط این قفس از پنجره وجود داشت.

احمقانه ترین و خنده دار ترین اختراعات تاریخ

کفش مخصوص رقص عروس داماد

این کفش‌های مخصوص رقص طراحی عجیبی داشتند و باعث می‌شد که یک زوج بتوانند با فاصله متناسب در کنار یکدیگر برقصند اما باز هم یکی از مسخره‌ترین اختراعات تاریخ بوده و احتمال زمین خوردن را به شدت افزایش می‌دهد.

احمقانه ترین اختراعات تاریخ چیست

سیگار زنجیره‌ای

افرادی که به شدت معتاد سیگار بودند و یک سیگار برای آن‌ها کافی نبود می‌توانستند از سیگار زنجیره‌ای استفاده کنند. این دستگاه ۱۰ عدد سیگار را به‌طور همزمان روی خود داشتند. در نتیجه با یک تیر چند نشان زده می‌شد و فرد می‌توانست مدت زمان طولانی سیگار بکشد؛ بدون اینکه مجبور باشد سیگار بعدی را روشن کند.

مطلب پیشنهادی:  با آبشار ویکتوریا، بزرگترین آبشار جهان آشنا شوید!

ماشین ریش تراش دسته جمعی

در قرن ۱۹ یک ماشین ریش تراش دسته جمعی اختراع شد. به این صورت که افرادی که می‌خواستند ریش‌هایشان را کوتاه کنند، پشت آن می‌نشستند و این دستگاه به نوبت و پشت سر هم ریش‌های آن‌ها را کوتاه می‌کرد.

ماشین ریش تراش دسته جمعی

چنگال مخصوص اسپاگتی از احمقانه ترین اختراعات تاریخ

خوردن یک کاسه پاستا راحت‌تر از آن چیزی است که فکر کنید. پس دلیلی ندارد چنگال مخصوص آن را اختراع کنند اما در گذشته چنین چنگال‌هایی وجود داشتند که از طریق آن اسپاگتی‌ها در چنگال پیچیده می‌شدند. این چنگال‌ها در انتهای خود یک کنترل‌گر داشتند که میزان اسپاگتی موجود را تعیین می‌کرد.

چنگال مخصوص اسپاگتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

در این کشور باید چاق شوید تا ازدواج کنید!

مقیاس‌های زیبایی از منطقه‌ای به منطقه دیگر و از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. در حالی ک…