رپورتاژآگهی

تاج گل ترحیم در تهران و کرج را از کجا بخریم؟

۲
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
از گذشته تا کنون، رسم بر آن است که هنگام فوت کردن یکی از دوستان و آشنایان و به رسم ادب، تاج گلی برای بیان همدردی و عرض تسلیت، به محل برگزاری مراسم ارسال شود.
تاج گل ترحیم

تاج گل ترحیم

از آنجایی‌که گل ماهیت لطیفی داشته و به بیننده احساس آرامش را القا می‌کند، دیدن تاج گل توسط بازماندگان و کسانی‌که به مرحوم علاقه‌مند بوده‌اند می‌تواند موجب آرامش خاطر ایشان و تسلی‌بخش باشد. اگر مراسم ترحیم و عزاداری در شهر تهران و کرج برگذار شود، هزاران فروشگاه گل برای سفارش تاج گل ترحیم وجود داشته که شاید انتخاب از میان آن‌ها، اندکی دشوار باشد. در این مقاله از مجله دلتا  قصد داریم تا موضوع تاج گل ترحیم و ویژگی‌های بهترین فروشگاه گل در تهران و کرج را بیان کرده و در آخر، یکی از بهترین انتخاب‌ها را به شما معرفی نماییم.

ارسال رایگان تاج گل

اولین و مهم‌ترین ویژگی در انتخاب فروشگاه گل، امکان ارسال رایگان سفارشات به سرتاسر شهر است. همان‌طور که حتما مشاهده کرده‌اید، تاج‌های گل ترحیم ابعاد نسبتا بزرگی داشته و همچنین ظرافت بسیار بالایی داشته که ممکن است در هنگام حمل و نقل، آسیب و صدمه ببینند. در حال حاضر، بسیاری از گل‌فروشی‌های معتبر تهران، امکان ارسال رایگان را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. اما مناطق تحت پوشش آن‌ها، همان منطقه‌ نزدیک به گل‌فروشی بوده که عملا خدمت چندان شایسته‌ای به نظر نمی‌آید. از آنجایی‌که مهم‌ترین مراسم، همان اولین مراسم و در حقیقت تدفین متوفی بوده، گل‌فروشی باید امکان ارسال رایگان سفارشات به بهشت زهرای تهران و بهشت سکینه کرج را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد. سایت‌های معتبر برای سفارش تاج گل ترحیم، تمامی سطح شهر تهران و همچنین آرامگاه‌های اصلی را تحت پوشش خود قرار داده تا روند برگزاری مراسم را تسهیل نمایند.

ارسال فوری تاج گل

مراسم تدفین، ترحیم و سوم آنچنان سریع برگزار شده که در بسیاری از موارد، سفارش دادن تاج گل ترحیم فراموش شده و زمان اندکی برای برگزاری مراسم به سبک و روشی که باید و شاید، باقی می‌ماند. بهترین گل‌فروشی برای سفارش تاج گل ترحیم، فروشگاهی است که امکان ارسال فوری و در کمتر از یک ساعت را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد. اگرچه در سفارش فوری محصولات، تنوع محصولات قابل انتخاب محدود شده که این امر کاملا طبیعی است اما به هر حال باید امکان سفارش سریع در شرایط خاص و بدون دریافت هزینه اضافی وجود داشته باشد. بسیاری از فروشگاه‌ها، قیمت سفارش سریع خود را چندین برابر قیمت معمول در نظر گرفته که عملا این کار، باعث ضرر و زیان مادی مشتریان خواهد شد. در ارسال فوری، نباید تفاوتی بین قیمت محصول با شرایط عادی وجود داشته باشد و تنها ممکن است هزینه‌ ارسال به‌صورت مجزا از سفارش دهنده، دریافت شود.

تنوع تاج گل

یکی از اولین و مهم‌ترین پارامترهایی که باعث انتخاب فروشگاه گل به عنوان بهترین انتخاب می‌شود، داشتن تنوع بالای محصولات است. امکان انتخاب میان تاج گل‌های چند طبقه، نوع پایه و گل آرایی مختلف، همواره باعث آرامش خیال مشتریان شده تا بتوانند بهترین تاج گل ترحیم را برای مراسم خود انتخاب نمایند. علاوه بر آن، ویژگی مهم‌تر در بهترین فروشگاه تاج گل تهران و کرج، امکان سفارشی سازی سفارشات برحسب سلیقه‌ شخصی است. اگرچه هر کدام از گل‌ها معنا و مفهوم مشخصی داشته و برای بیان احساس خاصی به کار برده می‌شوند اما مشتری باید بتواند پس از مشاوره با کارشناسان فروش، طرح و گل ‌آرایی دلخواه خود را برروی تاج گل، پیاده نماید. دقت داشته باشید که این شخصی سازی یا تغییر گل آرایی، باید بدون درخواست هزینه‌ اضافی انجام شود.

تنوع قیمتی

هرچقدر تاج گل ترحیم بزرگتر و اصطلاحا لاکچری‌تر شود، تعداد گل‌های به کار رفته در آن بیشتر شده و طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. بهترین فروشگاه تاج گل تهران و کرج باید تنوع قیمتی مناسبی در بین محصولات خود ایجاد نموده باشد تا مشتری بتواند با هر بودجه‌ای، قاب یا تاج گل مدنظر خود را سفارش دهد. در حال حاضر، بازه‌ قیمتی محصولات تاج گل، بین ۵۰۰ هزار تومان تا بیش از ۲۰ میلیون تومان است. تعداد طبقات، نوع گل‌های به کار رفته، تعداد گل‌ها، نوع پایه (فلزی یا چوبی) و غیره، مهم‌ترین پارامترهای تعیین قیمت تاج گل به شمار می‌روند. همچنین، قیمت محصولات در شهر تهران و کرج نباید متفاوت باشد. برای مثال، ممکن است بعضی از فروشگاه‌ها، قیمت تاج گل ترحیم در کرج را گران‌تر اعلام کرده و تاج گل را از تهران به کرج ارسال نمایند. (هزینه‌ ارسال را برروی قیمت محصول قرار دهند)

شادابی گل

مجموعه‌های که روزانه سفارشات متعددی را ثبت نمایند، هیچ‌گاه تاج گل کهنه و بی‌طراوت را برای مشتریان خود ارسال نخواهند کرد. اگرچه عمر تاج گل بین ۳ روز تا یک هفته است اما طبیعتا بهتر است مجموعه‌ای را برای سفارش تاج گل انتخاب نمایید که سفارشات هر روز را در همان روز انجام داده تا بالاترین طراوت محصولات وجود داشته باشد. در نظر داشته باشید که هرچقدر طراوت گل ارسال شده بیشتر باشد، میزان ماندگاری آن نیز بیشتر بوده و به سادگی می‌توان در مراسم‌های بعدی (مثلا مراسم سوم و تدفین) استفاده نمود.

بهترین سایت سفارش تاج گل ترحیم

با توجه به بررسی‌های انجام شده و از میان گلفروشی‌هایی همانند هوشنگ، زعیم، شادیچی، گلفی، رضوان، تاج سپید و غیره بهترین مجموعه با اختلاف، مجموعه‌ی تاج گل به نشانی Taje-gol.com بوده که تمامی امتیازات مورد نیاز را کسب نموده است. برای سفارش تاج گل ترحیم برروی این لینک کلیک نموده تا به صفحه‌ مدل‌های مختلف تاج گل ترحیم مراجعه نموده و با بیش از صد محصول ارائه شده، آشنا شوید. در نظر داشته باشید که این مجموعه، دو شعبه در تهران و کرج دارد.

تاج گل

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…