با این ترفند‌های آرایشی ۱۰ سال جوان می‌شوید

۵
14
زمان مطالعه: 3 دقیقه
شما می‌توانید با یک آرایش و میکاپ زیبا و تخصصی چهره خود را جوان‌تر نشان دهید.
ترفندهای آرایشی که جوان می‌کند

جوانی نهایت زیبایی است، مردم در سراسر جهان سعی می‌کنند با پیری مقابله کرده و از روش‌های مختلفی جوان‌تر به نظر برسند. در این راستا برای داشتن چهره زیبا، سالیانه میلیون‌ها دلار خرج می‌کنند. جراحی‌های زیبایی مختلف، رژیم‌های غذایی خاص یا کمتر خندیدن به‌منظور محو کردن خط لبخند، تنها چند کار معمول در سراسر جهان است که انسان‌ها برای زیباتر شدن خود انجام می‌دهند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ترفندهای آرایشی که جوان می‌کند می‌پردازیم.

استفاده از پرایمر

شما باید از یک پرایمر بر پایه سیلیکون برای پر کردن خطوط و منافذ پوست‌تان استفاده کنید. پرایمر در واقع زیرساز پوست است و باعث می‌شود پوست صاف و یکدستی داشته باشید. علاوه بر این پرایمر ماندگاری آرایش شما را بیشتر می‌کند و از آنجایی که بر پایه سیلیکون است نرم‌کنندگی زیادی ایجاد خواهد کرد.

استفاده از فوندیشن سبک

ترفندهای آرایشی

فوندیشن مناسب و طبیعی انتخاب کنید تا پوست‌تان سنگین نشده و خفه نشود. شما باید از یک فوندیشن متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. درصورتی‌که پوست گرمی دارید از تن‌ها زرد و درصورتی‌که پوست سردی دارید به سمت تن‌های سرد بروید و با پوست خنثی می‌توانید از هر دو استفاده نمایید.

کانتور کردن صورت

برنزر و یک کانسیلر تیره‌تر از لحاظ استراتژیک تاریکی و زاویه ایجاد می‌کند. بهتر است در قسمت‌هایی که می‌خواهید عمق ایجاد کنید از یک برنزر استفاده کنید. مثلا برای هایلات کردن بینی، بالای پیشانی درصورتی‌که پیشانی بلندی دارید، زیر گونه و زیر فک و چانه نقاطی هستند که با تاریک کردن و ایجاد زاویه می‌توانند چهره شما را زیباتر نشان دهند. با استفاده از کانسیلر روشن می‌توانید نقاطی از صورت خود را برجسته‌تر نشان دهید.

محو کردن و بِلِند کردن کانتور

بعد از ایجاد کانتور بر روی صورت، باید آن را به‌صورت حرفه‌ای ترکیب و محو کنید. اگر مرز این خطوط مشخص باشد چهره شما را خشن‌تر نشان خواهد داد. برای این کار بهتر است از یک برس سرگرد استفاده کرده و به‌صورت دورانی آن را ترکیب کنید.

اهمیت ابروها در چهره

اهمیت ابروها در چهره

سعی کنید نقاط خالی ابرو خود را با مداد یا سایه ابرو پر کنید. به‌هیچ‌وجه برای ابرو خود کادر نکشید زیرا چهره شما را مصنوعی نشان می‌دهد. ابروها را بیش‌ازاندازه تیره نکنید، بهتر است از رنگی استفاده کنید که دو درجه از موهای خود روشن‌تر باشد.

چشم‌های زیبا

روش های آرایشی

آرایش مژه‌ها یکی دیگر از موارد است که در جوان‌سازی چهره شما تأثیر می‌گذارد. با فر مژه مژه‌هایتان را فر کرده و رو به بالا کنید. از ریمل‌های مشکی و حجم‌دهنده استفاده کنید. بهتر است از سایه‌های بسیار ملایم و متناسب با پوست استفاده کنید. سایه‌های تیره با رنگ‌های جیغ چهره شما را پیرتر نشان می‌دهد.

رژلب‌های براق و لایت

رژلب‌های برق و لایت

بهتر است برای آرایش لب‌های خود از رنگ‌های نود و بسیار ملایم استفاده کنید. در صورت تمایل تنها یک برق لب به لب‌های‌تان بزنید. استفاده از رنگ‌های تیره و قرمز پررنگ می‌تواند سن شما را بیشتر نشان دهد.

رژ گونه ملایم

رژ گونه ملایم

از رژ گونه‌های تیره دوری کنید. رنگ رژ گونه‌تان صورتی مایل به قرمز باشد تا صورت شما را جذاب‌تر و جوان‌تر نشان دهد. برای استفاده از این رژ گونه‌ها از یک برس سرگِرد و حرکت دورانی آهسته بر روی پوست خود استفاده نمایید. بر روی صورت خود خطوط و مرز را مشخص نکنید و سعی کنید آن را محو نمایید.

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب دندان‌هایی به سفیدی مروارید با خوردن این خوراکی‌ها را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۵ ق٫ظ

    سلام.جالب وجدید بود .ممنونم

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ق٫ظ

      ممنون از حسن توجه شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…