۳ مدل کیفی که هر خانمی باید داشته باشد

۱۲
14
زمان مطالعه: 2 دقیقه
یکی از خریدهای مورد علاقه خانم‌ها، خرید کیف زنانه است، چرا که کیف و کفش تاثیر زیادی در استایل و زیبایی دیگر لباس‌های زنانه دارد.
کیف های کاربردی برای خانم ‌ها

هیچ استایلی بدون کیف مناسب و هماهنگ کامل نمی‌شود. خیلی‌ها از کیف به عنوان یک وسیله‌ کاربردی برای جابه‌جایی وسایل خود استفاده می‌کنند اما افراد زیادی هستند که از نظرشان کیف یک اکسسوری است که کمک می‌کند استایل‌شان کامل شود. آن‌ها تصمیم دارند زیبایی استایل خود را با کیف‌شان به دیگران نشان دهند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع کیف های کاربردی برای خانم ‌ها می‌پردازیم.

کیف‌های دوشی ضربدری برای پیاده‌روی‌ها

کیف های کاربردی

این کیف‌ها معمولا در اندازه‌ متوسط طراحی می‌شوند. معمولا افراد زمان پیاده‌روی لوازم زیادی را با خود حمل نمی‌کنند به همین دلیل جیب‌های زیادی را در کیف‌های ضربدری نخواهید دید. خانم‌هایی که به تیپ‌های اسپورت علاقه‌ زیادی دارند و از طرفی دوست ندارند یک جسم اضافی را با دستان‌شان حمل کنند، معمولا از این مدل کیف استقبال زیادی خواهند کرد.

کیف‌های پاکتی برای مهمانی‌های رسمی

کیف زنانه

همان‌طور که از اسم‌شان معلوم است این کیف‌ها دقیقا مانند یک پاکت‌نامه طراحی شده‌اند. در ترند سال ۲۰۲۲ دسته‌ کیف‌های پاکتی زنجیری به شکلی طراحی شده است تا کسانی که دوست ندارند از کمربندهای زنجیری استفاده کنند، با دسته‌ این کیف‌ها کمی استایل خود را رسمی‌تر کنند. بهتر است این کیف‌ها را با کفش‌هایی پاشنه‌بلند استفاده کنید.

کوله‌پشتی‌ها برای جابه‌جایی لوازم خیلی زیاد

 کیف

کوله‌پشتی‌ها معمولا در اندازه‌های مختلف ارائه می‌شوند، ولی معمولا در مقایسه با کیف‌های دستی، محتویات بیشتری را در خود جای می‌دهند. به دلیل حمل وسایل بیشتر، این کیف‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که بتوانید آن‌ها را روی هر دو دست خود آویزان کنید که وزن زیادی را به دوش شما وارد نکنند.

از این کیف‌ها معمولا برای مسافرت‌های کمپینی یا رفتن به دانشگاه استفاده می‌شود. البته افرادی که سر کار می‌روند و با خود لپ‌تاپ حمل می‌کنند نیز این مدل کیف را به دیگر انواع آن ترجیح می‌دهند. مطلب کیف های کاربردی برای خانم ‌ها را با هم خواندیم. امیدواریم ایده جدیدی به دست آورده باشید.

کوله‌پشتی‌ها برای جابه‌جایی لوازم خیلی زیاد

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب این ترکیب رنگ لباس، شما را فوق‌العاده می‌کند را بخوانید.

۱۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۲:۵۹ ب٫ظ

    خیلی زیباست

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۴ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۰۴ ب٫ظ

  3. فاطمه فردوسی

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۵:۰۴ ب٫ظ

    سلام وعرض ادب .ببخشید دوهفته پیش یک ست کیف در رنگهای متفاوت مجلسی را درمعرض نمایش گذاشتید راستش من نمی دونستم که روز بعد دیگه ترار نمبشه میدونم درخواست مودبانه ای نیست ولی امانش هست مرحمت بفرمایید این ست کیف را گه قفلش هم بالای کیف بود وفلزی وشکل کیف ها به صورت بیضی بود وسایرش هپ بزرگ نبود وتقریبا بیضی شکل بود تامن انتخاب نمایم چندبارهم پیام دادم ولی تاثیری نداشت عذر تقصییر .درکمال ادب واحترام تشکر میکنم

    پاسخ

  4. ف.فردوسی

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۵۴ ب٫ظ

    سلام وعرض ادب خدمت بزرگواران خوش سلیقه در دلتا .خسته نباشید من تا حالا چند پیام دادم وخواهش کردم چند نمونه ی دیگر کیف مجلسی که در در رنگهای مختلف وبسیار شیک بودند نوستاژی بود ودربالای کیف ها بته قفلش هم به صورت دوفلز بود که با انها کیف باروسته میشد ولی دیگر به معرض نمایش گذاشته نشد اخا موقع دیدن ان ست کیف ها چشمان من ضعیف شده وفکر نمی کردم که بازهم ان را به اشتراک میگذارید پوزش مرا بپذیرید امکانش هست ان ست کیف ها را باز نشان دهید تا من خریداری نمایم.تشکر میکم 🙏❤ف

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۳۰ ق٫ظ

      سلام مطلبی در خصوص انواع کیف‌ها در روزهای آینده منتشر می‌کنیم.

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۷ ب٫ظ

  6. مینا

    ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۴۵ ب٫ظ

    عالیه

    پاسخ

  7. ناشناس

    ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۷ ب٫ظ

  8. خدایاری

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۱۹ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  9. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۰ ق٫ظ

    خوب بود 😏

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…