دکوراسیون اتاق پذیرایی باید اینگونه باشد

۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اولین جایی در فضای خانه که افراد خانواده و میهمانان در آن دور هم جمع می‌شوند اتاق پذیرایی است.
نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از اصلی‌ترین فضاها در دکوراسیون منزل است. بنابراین باید هنگام چیدمان دقت بسیار زیادی را داشته باشید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی می‌پردازیم.

نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

اگر می‌خواهید اتاق پذیرایی شما زیبا و شیک باشد بهتر است به تمام نکات و الزامات در طراحی منزل خود دقت کنید. در ادامه به این نکات می‌پردازیم.

مبلمان با پایه کوتاه در اتاق پذیرایی

استفاده از لوازم کوتاه مانند این مبل پایه کوتاه باعث می‌شوند تا اتاق دنج و راحت به‌نظر برسد. در داخل خانه خود می‌توانید از قالیچه برای مشخص کردن اتاق شخصی استفاده کنید.

نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

دیوارهایی به رنگ آبی تیره

این رنگ چشمگیر می‌تواند اتاق نشیمن را بزر‌گ‌تر نشان دهد. آبی پررنگ یک پس زمینه خنثی شگفت‌آور را در دکوراسیون داخلی به‌وجود می‌آورد.

نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

چیدمان خانوادگی – دوستانه

استفاده از مبلمان سفید در یک خانه با وجود کودکان می‌تواند بسیار پر زحمت باشد. فقط یادتان باشد تا از پارچه‌های بادوام (کاناپه چرم) و سطوحی که به راحتی تمیز می‌شوند استفاده کنید.

مبلمان بسیار راحت در اتاق پذیرایی

ممکن است سبک اتاق نشیمن شما شیک و مد روز باشد اما هنوز هم می‌توانید از مبلمانی راحت در اتاق خود استفاده کنید.

مبلمان بسیار راحت

قفسه‌های شیک از نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

آیا نیاز به قفسه‌های اضافی دارید؟ پس بهتر است تا قفسه‌های خسته‌کننده خود را با گزینه‌ای زیباتر تعویض کنید. از جعبه‌های پارچه‌ای یا سبدها برای مخفی کردن وسایل خود استفاده کنید.

طراحی یک اتاق جدید

شما می‌توانید با استفاده از لوازمی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌کنید، یک اتاق جدید را طراحی کنید. برای این منظور می‌توانید از رنگ دیوار باقی مانده برای رنگ‌آمیزی قاب یک صندلی قدیمی استفاده کنید یا در لبه پرده‌ها و بالش‌ها از دوخت‌های فانتزی استفاده کنید.

طراحی یک اتاق جدید

الگویی ظریف در طراحی داخلی

برای اینکه از خستگی و دلزدگی تزیینات خانه خود در آینده جلوگیری کنید، می‌توانید از بافت و طرح‌های مختلف با رنگ‌های ملایم استفاده کنید.

پرده حریر از نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

سریع‌ترین راه برای اینکه بتوانید از منبع نور طبیعی استفاده کنید، جایگزین کردن پرده‌هایی با پارچه‌های سبک و حریر مانند به جای پرده‌هایی با پارچه‌های سنگین و ضخیم است. برای بلندتر نشان دادن سقف می‌توانید پرده‌ها را نیم متر بالاتر از پنجره‌ها و درها نصب کنید.

بهره‌گیری از رنگ‌های طبیعی

این خانه به لطف کفپوش چوبی و دیوارهای خاکستری خود احساس نامتعارف و غریبی را به‌وجود می‌آورد. رنگ طبیعی گلیم ضخیم به جلوه بیشتر مبلمان و بالش‌ها کمک کرده است. برای اینکه چیدمانی زیبا در خانه خود داشته باشید به مطلب این رنگ خانه شما را جذاب می‌کند سر بزنید.

بهره‌گیری از رنگ‌های طبیعی

رنگ‌های برجسته و روشن از نکات چیدمان و دکوراسیون اتاق پذیرایی

شما می‌توانید با استفاده از رنگ‌های پرانرژی به فضای خانه خود شخصیت جدیدی ببخشید. مانند استفاده از مبلمان سرخابی و استفاده از لوازمی با رنگ طلایی.

رنگ‌های برجسته و روشن

ترکیبی برگزیده در اتاق پذیرایی

این خانه دارای دکوری متعادل بوده بدون آنکه بیش از حد از وسایل اضافی استفاده گردد. مبلمان و وسایل متنوع هستند اما زمینه طراحی این اتاق متقارن به‌نظر می‌رسد.

ترکیبی برگزیده در اتاق پذیرایی

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز خانه خود را اینگونه چیدمان نکنید را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…