تزیین اتاق‌‌ خواب با وسایل ساده و دور ریختنی

۶
12
زمان مطالعه: 3 دقیقه
احتمالا برای شما هم پیش آمده که با دیدن دکوری‌هایی ساده اما جذاب تصمیم به خرید آن گرفته باشید.
دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی

خود شما هم می‌توانید با استفاده از وسایلی که فرسوده شده، دکور‌ی‌ها و لوازمی جالب و کارآمد را برای دکوراسیون اتاق ‌خواب خود خلق کنید. در این مطلب از مجله دلتا قصد داریم تا درباره دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی با شما صحبت کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی

به نظر شما از چه وسایل و یا ضایعات دور ریختنی می‌توان مجدد استفاده کرد؟ آیا حاضر هستید با یک تغییر زیبا و خاص در آن‌ها، یک زندگی دوباره به آن‌ها هدیه کنید؟ تزیین اتاق خواب با وسایل ساده یکی از لذت بخش‌ترین کارها است. در ادامه با ما همراه باشید.

جعبه‌های چوبی قدیمی

جعبه‌های چوبی قدیمی را اگر نیاز به تعمیر دارند با یک چکش دوباره سرپا کنید. لبه‌های تیز آن را با کمی سمباده صیقل دهید. اگر این جعبه‌ها نیاز به رنگ‌آمیزی دارند، دست به‌کار شوید و آن‌ها را رنگ کنید. به‌عنوان پیشنهاد آن را به رنگ وسایل موجود در اتاق خواب رنگ‌آمیزی کنید. از این جعبه می‌توانید به‌عنوان شلف یا میز پاتختی استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی

لامپ‌ها را بعد از پایان عمرشان دور نریزید

با لامپ‌های سوخته چه می‌کنید؟ آیا آن‌ها را دور می‌اندازید؟ کمی صبر کنید شاید هنوز هم بتوان از آن استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توان گلدان زیبایی با این لامپ‌ها ساخت.

دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی

آباژورهای قاشقی یا گلدان‌های قاشقی؟

نه اشتباه نکردید، کاملا درست خواندید آباژورهای قاشقی اسمی که به این اثر هنری زیبا اتلاق می‌شود. وسیله‌ای که تنها با استفاده از تعدادی قاشق پلاستیکی یا به اصطلاح یکبار مصرف ساخته می‌شود. ساخت آن هم اصلا کار دشواری نیست و خودتان به راحتی با صرف کمی وقت می‌توانید آن را بسازید و اتاق خواب خود را در تاریکی روشن کنید.

آباژورهای قاشقی یا گلدان‌های قاشقی

دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی مثل شیشه‌ مربا

اگر محصولاتی را که خریداری کرده‌اید دارای بسته‌بندی شیشه‌ای هستند؛ پس از اتمام آن می‌توانید با یک تکنیک جذاب و زیبا از آن‌ها در طراحی دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی به‌عنوان آویز یا حتی گلدان دیواری استفاده کنید.

از کنار کاج‌های افتاده بر روی زمین بی‌تفاوت عبور نکنید

بی‌شک یکی از ماندگارترین دکوری‌های خانه را می‌توان با این کاج‌های به ظاهر به درد نخور درست کرد. می‌توانید این کاج‌ها را در یک شیشه قرار دهید. سپس با ریسه‌های نوری آن را تزیین کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی داشته باشید به مطلب هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید! سر بزنید.

کاج‌های افتاده بر روی زمین

رول دستمال توالت از وسایل دور ریختنی در دکور اتاق خواب

شاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما بدانید که حتی از رول دستمال توالت هم می‌توان در دکوراسیون اتاق خواب با وسایل دور ریختنی استفاده کرد و دکوری‌های بی‌نظیری ساخت که بی‌شباهت به یک اثر هنری فاخر نیست. به‌عنوان مثال می‌توان از آن برای ساخت یک ساعت دیواری مدرن و رنگارنگ، آویزها و آینه‌هایی خارق‌العاده بر روی دیوار یا ساخت دیوارکوب‌هایی زییا استفاده کرد.

رول دستمال توالت از وسایل دور ریختنی

از نخ‌های کاموا هم استفاده کنید

احتمالا هنر قلاب بافی در خانه‌ شما هم به قوت خود پایدار است یا ممکن است برای بافتن یک لباس یا یک شالگردن مقدار زیادی کاموا اضافه آمده باشد و در حال حاضر در گوشه‌ای از خانه بلا استفاده مانده است. می‌توانید با استفاده از همان‌ها یک پادری یا یک آویز توپی زیبا بسازید.

از نخ‌های کاموا هم استفاده کنید

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز تراس را اینگونه چیدمان نکنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۴۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…