هرگز از این وسایل تزیینی در منزل استفاده نکنید!

۶
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه ما تعدادی وسیله داریم که فقط یک بار از آن‌ها استفاده کرده و سال‌های سال است که در انباری یا کمد دیواری خاک می‌خورند.
بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

همه‌ ما در دوره‌های مختلف دکوراسیون خانه را تغییر داده‌ایم و همیشه از آن لذت برده‌ایم. در زمانی  وسیله‌ای ترند روز بوده و از آن راضی بوده‌ایم اما حالا این وسیله فقط باری اضافه در خانه ‌ما است. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل می‌پردازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

حتما برای شما هم پیش آمده است که بعد از ورود به یک خانه احساس خوبی داشته باشید و در یک خانه احساس آشفتگی و بی‌قراری، این موضوع به نحوه دکوراسیون و چیدمان خانه بر می‌گردد.

بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

پرده‌های مهره‌ای

در دهه‌های ۶۰ تا ۹۰ میلادی (دهه‌ ۴۰ تا ۷۰ شمسی) در هر خانه‌ای یک پرده‌ مهره‌ای وجود داشت و تقریبا مکانی نبود که بدون این پرده‌ها دکور شده باشد. نظرها درباره‌ این مدل از پرده عجیب است، افراد یا عاشق آن‌ هستند یا کاملا از آن متنفر هستند. نکته‌ جالب این است که پرده‌های مهره‌ای مجددا در حال وارد شدن به ترند دکوراسیون هستند.

بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

حلقه‌های حصیری تزیینی از بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

با تمایل دوباره‌ مردم به استفاده از دکوراسیون‌های قدیمی دوباره این حلقه‌ها راه خود را به خانه‌ها باز کرده‌اند. این حلقه‌ها معمولا به دسته‌ در آویزان می‌شد و زیر حوله یا لباسی که روی دسته‌ در قرار می‌گرفت گم می‌شد. بعضی از افراد هم حلقه‌ حصیری را به گل و گیاه تزیین می‌کردند و آن را با یک میخ ریز به در آویزان می‌کردند. البته معمولا از گل و گیاهان مصنوعی استفاده می‌شد که به‌عنوان نکته‌‌ای منفی در دکوراسیون منزل است.

حلقه‌های حصیری تزیینی

قالیچه‌ پوست حیوانات

در اواسط دهه‌ ۲۰۱۰ میلادی (دهه‌ ۸۰ و ۹۰ شمسی) قالیچه یا کفپوش‌هایی از پوست حیوانات به ترند دکوراسیون داخلی وارد شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. افراد با این قالیچه‌ها می‌خواهند خانه خود را لوکس نشان دهند. اما بعد از گذشت زمان کوتاهی مورد اعتراض افراد دلسوز محیط زیست قرار گرفت و این ترند اشتباه دکوراسیون از خانه‌ها بیرون رفت. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب چگونه چیدمان خانه خود را زیباتر کنیم؟سر بزنید.

قالیچه‌ پوست حیوانات

مبلمان اکریلیک

باز هم به سال‌های ۲۰۱۰ میلادی (۸۰ شمسی) و بعد از آن برمی‌گردیم. ترند آن روزها استفاده از مبلمان پلاستیکی و اکریلیک بود و از میز کنار مبلی تا صندلی‌های میز غذاخوری را با اکریلیک می‌ساختند. درست است که در آن روزها مبلمان اکریلیک مد شده بود اما همیشه مبلمان پلاستیکی ارزان و بی‌کیفیت به‌نظر می‌رسند، حتی اگر مبلغ بسیار زیادی برای آن‌ها هزینه کرده باشید. به همین دلیل این مبلمان هم در بین بدترین ایده‌ها و ترندهای دکوراسیون اشتباه قرار می‌گیرد.

قاب‌های قدیمی و خالی از بدترین ایده‌ های دکوراسیون منزل

در دورانی کوتاه استفاده از قاب‌های قدیمی که هیچ نقاشی یا عکسی در آن قرار نداشت روی دیوارها مرسوم بود. این ترندی است که در زمان کوتاهی مورد توجه قرار گرفت اما به نظر می‌آید که دیگر نمی‌توانیم به این دکوراسیون اشتباه بازگردیم.

قاب‌های قدیمی و خالی

کفپوش براق

آخرین عنصر دکوراسیون در لیست ترندهای دکوراسیون اشتباه کفپوش براق است. این کفپوش‌ها معمولا ارزان و بسیار براق هستند و به آن‌ها لمینیت براق هم می‌گویند. اگر زود لکه شدن این کفپوش‌ها و لغزنده بودن‌شان را کنار بگذاریم، باید بگوییم که با استفاده از لمینیت براق کف خانه‌ خود را شبیه به کف رستوران‌های بین راهی دکور می‌کنید. پس یک بار برای همیشه این کفپوش را از لیست عناصر دکوراسیون داخلی خط بزنید و خودتان را راحت کنید.

کفپوش براق

پیشنهاد مطالعه: مطلب این رنگ خانه شما را جذاب می‌کند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۶ ب٫ظ

  4. سعیدی

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۲۶ ب٫ظ

    فوق‌العاده عالی و بسیار کاملا آگاهانه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۴۸ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…