رپورتاژ آگهی

تجربه به‌یادماندنی اقامت در هتل چمران شیراز

۳
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هتل چمران شیراز، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های ایران است که این روزها به هتلی محبوب میان افرادی که به شیراز سفر می‌کنند، تبدیل شده است.
هتل چمران شیراز، اسنپ تریپ

ما در این مقاله، هتل چمران شیراز را به‌طور کامل به شما معرفی خواهیم کرد و در نهایت روش رزرو آنلاین آن با بهترین قیمت از طریق اسنپ تریپ را نیز به شما خواهیم گفت. پس تا انتهای مقاله با مجله دلتا همراه باشید.

هتل چمران، مرتفع‌ترین هتل شیراز!

هتل چمران، یکی از مرتفع‌ترین هتل‌های ایران است. این هتل پنج ستاره که ۳۰ طبقه دارد، مرتفع‌ترین هتل شهر شیراز است و در مجموع این ۳۰ طبقه، با ۲۵۰ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت، از مسافرانی که به شهر شیراز سفر می‌کنند، میزبانی می‌نماید. هتل چمران حدود ۱۲ سال پیش در بلوار چمران این شهر ساخته شده و در حال حاضر، یکی از بهترین هتل‌های این شهر است. این هتل هم اتاق یک تخته دارد، هم دو تخته و هم سوئیت‌های دونفره که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین از لینک زیر با بهترین قیمت رزرو نمایید:

https://www.snapptrip.com/

موقعیت مکانی هتل چمران

از هتل چمران تا جاذبه‌های دیدنی مانند حافظیه و سعدیه حدود ۲۰ دقیقه راه است. شما می‌توانید خیلی راحت از هتل تاکسی بگیرید و در سریع‌ترین زمان خود را به این جاذبه‌ها برسانید. باغ ارم و عفیف آباد نیز در ده دقیقه‌ای هتل هستند و بازدید از آن‌ها زمان‌بر نخواهد بود. هر زمان هم که خواستید خرید کنید، یک ربع زمان صرف کنید و به بازار وکیل شیراز بروید. از این هتل تا رستوران معروف هفت‌خوان نیز یک ربع زمان است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل چمران شیراز

این هتل امکانات مختلفی را برای مسافرانی که در آن اقامت می‌کنند در نظر گرفته است تا تجربه اقامت‌شان، ماندنی‌تر شود. هتل چمران چندین رستوران و کافی‌شاپ دارد. رستوران‌های مختلف این هتل، باکیفیت‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران سرو می‌کنند و دیگر نیازی نیست که برای صرف ناهار و شام از هتل خارج شوید. البته که برای صرف دسر و نوشیدنی نیز می‌توانید به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. از جمله امکانات تفریحی و سرگرمی هتل نیز می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه مردانه و زنانه و فضای بازی مخصوص کودکان اشاره کرد.

شما می‌توانید با رزرو هتل چمران اسنپ تریپ با قیمت مناسب، با خیال راحت راهی این شهر شوید.

راهنمای رزرو هتل در شیراز

شما می‌توانید هر یک از هتل‌های شیراز اسنپ تریپ را از طریق سایت با بهترین قیمت خریداری کنید. کافی‌ست بعد از انتخاب هتل و بازه زمانی اقامت، وارد مرحله پرداخت شوید و هزینه هتل را اینترنتی پرداخت نمایید. اگر کد تخفیف داشتید، آن را پیش از پرداخت اعمال کنید تا هزینه کمتری بابت هتل پرداخت نمایید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۱۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در رپورتاژ آگهی

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…