محله گردی

قیمت خانه در دیباجی جنوبی چند است؟

۸
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خیابان دیباجی جنوبی یکی از محله های اصیل تهران است که با داشتن خانه های نوساز در کنار بافت قدیمی خود موقعیت های مناسبی را برای خرید آپارتمان فراهم کرده است.
قیمت خانه در دیباجی جنوبی

قیمت خانه در دیباجی جنوبی چند است؟ شاید این سوال بسیاری از افرادی باشد که قصد دارند در روزهای آینده برای خرید خانه در این محدوده اقدام کنند؛ بنابراین در این گزارش شما را با قیمت‎های این منطقه آشنا می‎کنیم.

خرید خانه از آن دسته خریدهایی است که همیشه زمان زیادی را باید برای انتخاب آن صرف کرد، اما امروزه با وجود سایت های معتبر ملکی در زمان کوتاه‎تری می‎توان به ملک مورد نظر برای خرید یا رهن و اجاره دست یافت.به همین سبب در گزارش  امروز با معرفی جدیدترین موقعیت‎های خرید خانه در دیباجی جنوبی از طریق سایت املاک دلتا ، می‎خواهیم این راه پر دردسر را برای شما آسان کنیم. اما در ابتدا برای آشنایی بیشتر‎شما موقعیت جغرافیایی منطقه ۳ را که محله دیباجی در آن قرار گرفته است معرفی می‎کنیم.

 موقعیت جغرافیایی منطقه ۳ تهران:

این منطقه از جنوب به اتوبان‎های همت و رسالت، از غرب به اتوبان چمران، از شرق به خیابان پاسداران و از شمال تا بزرگراه مدرس، صدر و چمران منتهی  و به لحاظ دسترسی تقریبا جزو بهترین مناطق تهران محسوب می‎شود.

این منطقه دارای محلات بسیار خوبی است که از جمله آن‌ها می‎توان به محله‎هایی چون امانیه، جردن، اختیاریه، قلهک، دروس، شهرک فجر، داوودیه و احتشامیه اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی دیباجی جنوبی:

دیباجی یکی از محله‎های خوشنام و مرفه‎نشین شمال تهران است که بین قلهک و اختیاریه قرار گرفته و توسط بزرگراه صدر به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‎شود. این خیابان از سمت شرق با خیابان اختیاریه و از غرب با خیابان قیطریه هم‎جوار است.

دیباجی جزو خیابان‎های قدیمی پایتخت به شمار می‎رود و در کنار بافت شهری مدرن و خانه های نوساز آن ملک‎های قدیمی با بافت بومی نیز به چشم می‎خورد.

اما همان‎طور که می‎دانید ارزش مسکن و شیوه قیمت گذاری‎های این حوزه به عوامل بسیاری مانند عمر بنا، سال ساخت، نوع مصالح استفاده شده، نقشه ساختمانی، امکانات و تزیینات و موقعیت جغرافیایی ملک بستگی دارد، با این اوصاف از شما دعوت می‎کنیم تا برای مشاهده‎ی آخرین قیمت‎های روز مسکن در منطقه دیباجی جنوبی در لینک زیر کلیک کنید و در صورت نیاز با استفاده از راهنمایی مشاوران املاک دلتا و یا مراجعه به سایت املاک دلتا خریدی متفاوت را تجربه کنید.

برای دیدن املاک بیشتر در دیباجی جنوبی ایـــنجـــا کنید.

۸ دیدگاه

  1. رحمتی

    ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در ۹:۰۸ ق٫ظ

    بسیار منطقه خوبیه،

    پاسخ

  2. دهنوی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۵۸ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  3. هوشمند

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۳:۱۴ ب٫ظ

    ممنون خیلی خوب بود

    پاسخ

  4. بهلولی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۸ ق٫ظ

    ممنون بابت اطلاعات مفید مجله

    پاسخ

  5. بیگدلی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۳ ق٫ظ

    ممنون از اطلاعاتتون

    پاسخ

  6. روزبهاني

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

    موقعیت خیلی خوبی دارد

    پاسخ

  7. احمدی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

    منطقه خوبیه

    پاسخ

  8. بزرگی

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

    ممنون بابت اطلاعات مفید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…