این رنگ خانه شما را جذاب می‌کند

۶
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب رنگ برای دکوراسیون کار مشکلی است و باید سعی کنید قبل از خرید وسایلی مانند مبلمان، کابینت، فرش و پرده‌ها رنگ و طرح موردنظرتان را انتخاب کنید.
ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل

به دلیل تنوع بالایی که در رنگ‌ها و تاثیر هر یک بر فضای داخلی خانه وجود دارد، انتخاب رنگ و ست کردن وسایل با آن رنگ کار مشکلی است. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل می‌پردازیم.

ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل

رنگ مسی حس تجملات و گرما به خانه می‌بخشد. اگر از رنگ‌های تیره یا رنگ‌های طوسی و قهوه‌ای زیاد خوشتان نمی‌آید، رنگ مسی گزینه مناسبی برای شما است. ترکیب رنگ مسی با رنگ‌های خنثی و سفید، دکوراسیون را بسیار لوکس جلوه می‌دهد.

استفاده از رنگ مسی در دکور نشیمن

قاب‌بندی دور آینه‌ها را می‌توانید از گچبری‌های آماده استفاده کنید و روی آن را رنگ مسی بزنید یا پتینه کاری با زمینه مسی خلق کنید. قاب سازی با آینه‌های مسی دکوراتیو نیز پیشنهاد جالبی به‌نظر می‌رسد.

وسایل تزئینی، تابلوهای هنری و غیره را به نحوی که با هارمونی دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد، به‌کار ببرید یا با استفاده از اسپری یا ورق مسی اشیای اطراف خود را به رنگ مسی درآورید و لذت ببرید.

ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل

مکمل رنگ مسی در دکوراسیون

در دکوراسیون، رنگ فیروزه‌ای یکی از مکمل‌های رنگ مسی است. جذابیت رنگ فیروزه‌ای در کنار رنگ مسی بسیار فوق‌العاده است. این ترکیب رنگی در صنایع دستی ایرانی بسیار به‌چشم می‌آید. هنر فیروزه‌کاری یکی از هارمونی‌های هوشمندانه است. رنگ آبی کاربنی نیز خاصیت خیره‌کنندگی ویژه‌ای در خود دارد. ترکیب این رنگ با سفید، طلایی یا رنگ مسی می‌تواند فضایی شیک را برایتان رقم بزند.

رنگ مسی در آشپزخانه

رنگ مسی را در کل آشپزخانه خود استفاده کنید. قابلمه و ظروف، سینک ظرفشویی، شیرآلات، کاشی و دیوارپوش بین کابینت‌ها را می‌توانید به رنگ مسی کرده و بگذارید این رنگ جذاب، به فضای آشپزخانه شما روح ببخشد.

ایده های استفاده از رنگ مسی در دکور منزل

تزئین منزل با آینه‌ها

آینه‌کاری دیوارها به صورت شیشه‌ای و استیل به همراه رنگ مسی راهکاری بسیار مدرن و شیک برای استفاده از رنگ مسی در منزل است. استفاده از آینه، درخشش نور فضا را بیشتر کرده و انعکاس اشیا در آینه، فضا را از یکنواختی خارج می‌کند.

رنگ مسی در کاشی‌ و تایل‌ بین کابینتی

تایل‌های گلس و استیل به رنگ مسی نیز انتخاب هوشمندانه‌ای به‌عنوان کاشی و تایل بین کابینتی هستند. تایل‌های دکوراتیو به‌راحتی تمیز شده و نسبت به حرارت و شست‌وشو مقاوم هستند و به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهند. اگر ظروف مسی در منزل دارید، می‌توانید آن‌ها را از کابینت درآورده و در چیدمان منزل و فضای آشپزخانه، به‌عنوان تزئین از آن استفاده کنید.

رنگ مسی در کاشی‌ و تایل‌ بین کابینتی

پیشنهاد مطالعه: مطلب زیباترین‌ مدل‌های لوستر برای خانه شما را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۷:۱۷ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۴:۳۱ ب٫ظ

      سپاس از همراهی شما کاربر عزیز

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۲۸ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…