این ترکیب رنگ لباس، شما را فوق‌العاده می‌کند

۱۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از ما کاری گیج‌کننده و دشوار به نظر می‌رسد. هماهنگ کردن رنگ لباس‌های مختلف علاوه بر ذوق هنری، نیازمند داشتن اطلاعات علمی هم هست.
ترکیب رنگ لباس فوق العاده

اگر فردی بهترین و شیک‌ترین لباس‌های دنیا را هم بپوشد اما توانایی ست کردن رنگ‌ها را نداشته باشد هرگز استایل جذابی نخواهد داشت. در مقابل، افرادی را می‌بینیم که هزینه زیادی صرف لباس‌های خود نمی‌کنند اما بسیار شیک به نظر می‌رسند. دلیل این ظاهر و استایل شیک آشنایی با اصول ست کردن رنگ لباس‌ها است. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ترکیب رنگ لباس فوق العاده می‌پردازیم.

ترکیب رنگ لباس فوق العاده

رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست می‌‌‌شود؟

ترکیب رنگ لباس

سبز یشمی یک از انواع تیره رنگ سبز به شمار می‌آید که هم وجهی اشرافی و لوکس دارد و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است. بنابراین، ست رنگ سبز یشمی همیشه آن‌قدر جذاب و فوق‌العاده هست که بخواهید چند دست از آن را در کمد داشته باشید. می‌توانید این رنگ را با تنالیته رنگ‌های نارنجی، زرد، بژ، بنفش، صورتی روشن و طلایی ست کنید. ضمن اینکه استفاده از رنگ‌‌های خنثی یعنی سیاه، سفید و خاکستری هم همیشه ممکن است. رنگ‌های نود نیز یکی از زیباترین مکمل‌های رنگ سبز به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را با رنگ یشمی نیز ست کنید و در هر چهار فصل سال از این رنگ فوق‌العاده لذت ببرید.

رنگ سبز پسته‌ای

ست کردن لباس

رنگ سبز پسته‌ای، حس هیجان و سرزندگی را در ما بر می‌انگیزد و از این جهت برای فصول گرم سال یک گزینه بسیار مناسب است. رنگ‌های زرد تا کرم و قرمز تا سرخ‌آبی برای قرار گرفتن در کنار این نوع رنگ سبز بهترین انتخاب‌ها هستند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ سبز مغز پسته‌ای ست کنید. اگر به استایل و تیپ خودتون اهمیت می‌دهید به مطلب تا تابستان نرسیده، این لباس‌ها را تهیه کنید مراجعه کنید.

ست کردن لباس سبز پاستلی

ست کردن لباس سبز

رنگ‌های پاستلی جزو آن دسته رنگ‌ها است که اخیرا دنیای مد و لباس را تکان داده و از چنان جذابیتی برخوردار است که به همین زودی جای خود را در دل دوستداران رنگ‌های شاد باز کرده است. ست کردن رنگ سبز پاستلی هم از همان قواعد دیگر تنالیته رنگ سبز پیروی می‌کند. به این معنا که می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های مکمل ست کنید، مضاف بر اینکه انواع رنگ سبز روشن مانند سبز نعنایی یا سبز پاستلی، برای فصل تابستان مناسب‌اند.

ست کردن رنگ سبز با رنگ‌های خنثی

استفاده از رنگ سبز به استایل شما روح می‌بخشد. اگر تمایل داشته باشید تا از رنگ‌های مکمل بهره بگیرید، این سرزندگی بیشتر هم می‌شود اما اگر دوست دارید تا از رنگ سبز استفاده کنید و در عین حال کمی هم رسمی باشید، رنگ‌های‌ خنثی گزینه بهتری هستند. البته شما می‌توانید استایل مونوکروم (تک‌رنگ) یا استایلی با تنالیته‌های مختلف را برای رنگ سبز نیز پیاده کنید و الزامی ندارد تا حتما آن را با رنگ خاصی ست کنید.

ست کردن رنگ سبز با رنگ‌های خنثی

 

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب نحوه انتخاب لباس‌های شیک برای خانم‌های سایز بزرگ را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۸:۰۸ ق٫ظ

  2. مرضیه

    ۵ تیر ۱۴۰۱ در ۲:۲۵ ب٫ظ

    بسیار خوب

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۴۹ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. سحر

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۴۹ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۶ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۱۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۷ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  9. محمد

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۷ ق٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…