در کدام نقطه عطر بزنیم تا ماندگاری بیشتر داشته باشد؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هنگام عطر زدن، باید بدانید که آن را به کدام قسمت بدن‌تان بزنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.
ماندگاری بیشتر عطر با این روش

عطر معمولا در گرما منتشر می‌شود. بر اساس این حقیقت، پاسخ به این سوال که «دقیقا در کجای بدن از عطر استفاده کنیم؟» ساده خواهد بود: نواحی گرم و نبض‌دار بدن را هدف قرار دهید. در این مطلب از دلتامگ به موضوع ماندگاری بیشتر عطر با این روش می‌پردازیم.

دقیقا در کجای بدن از عطر استفاده کنیم؟

پشت و بالای گوش‌ها

استفاده‌ عطر در پشت گوش بسیار متداول‌تر است اما جایی که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، بالای گوش است، جایی که پوست خیلی خشک نیست. هما‌ن‌طور که می‌دانید، پوست چرب و مرطوب عطر را طی مدت زمان بیشتری در خود نگه می‌دارد.

دور گردن

اگر پوست حساسی ندارید، دور گردن یکی از بهترین نواحی برای استفاده از عطر است. استفاده از زیورآلاتی مانند دستبند و گردنبند که به عطر آغشته شده‌اند نیز می‌تواند برای افراد با پوست حساس کمک‌کننده باشد.

داخل آرنج و روی مچ

نواحی نبض‌دار بدن نقاطی هستند که رگ در آن‌ها به پوست نزدیک‌تر است. این نواحی دارای حرارت هستند که به انتشار عطر کمک می‌کند. داخل آرنج نیز یکی از نواحی گرم بدن است که برای استفاده‌ عطر عالی به نظر می‌رسد.

 ماندگاری بیشتر عطر

زیر سینه و دور ناف

استفاده از عطر در این نواحی برای زمانی‌که نیم‌تنه به تن می‌کنید یا زمانی‌که می‌خواهید پیش از پوشیدن لباس، پوست‌تان معطر شود، ایده‌ای هیجان‌انگیز است.

مطلب پیشنهادی:  داشتن موهای پرپشت با این ویتامین‌ها

پشت زانو

ناحیه‌ ظریف پشت زانوهای‌تان یکی دیگر از آن نواحی نبض‌دارِ فوق‌العاده برای استفاده از عطر است، بخصوص اگر پیراهن یا دامن به تن کرده‌ باشید.

ساق و مچ پا

قبل از پوشیدن یک پاشنه بلند، جاذبه‌ یک عطر را با پاهای‌تان همراه کنید. ساق و مچ پا همواره در تحرک‌اند و می‌توانند عطرتان را در هرجایی که می‌روید، منتشر کنند.

استفاده درست از عطر

لابه‌لای مو

استفاده‌ از عطر روی موها ایده‌ای فوق‌العاده‌ است. البته اگر پایه‌ عطر شما الکل باشد، موجب خشک شدن و بدحالت شدن موهای‌تان خواهد‌شد. بنابراین می‌توانید عطر را روی برس خود اسپری کرده، سپس آن را به موهای‌تان بکشید. با این کار موهای‌تان به شکل ملایمی معطر شده و آسیب نمی‌بیند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

با یک کش موهای خود را کوتاه کنید

ممکن است برخی افراد در شرایطی باشند که به رفتن آرایشگاه علاقه‌ای نداشته باشند.کوتاهی مو با…