این مدل آرایش چشم ساده را حتما امتحان کنید

۲
11
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آرایش چشم از آرایش اجزای دیگر صورت اهمیت بیشتری دارد، چرا که باعث زیباتر شدن صورت نیز می‌گردد.
مدل آرایش چشم ساده

به مرور زمان میکاپ‌های ساده جایگزین میکاپ های غلیظ شده‌اند و کمتر کسی پیدا می‌شود که از آرایش‌های غلیظ برای شرکت در مهمانی‌ها و مجالس استفاده نماید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع مدل آرایش چشم ساده می‌پردازیم.

مدل آرایش چشم ساده

مدل آرایش چشم ساده یا لایت بسیار آسان و جذاب است و شما می‌توانید در مهمانی، قرارهای دوستانه یا برای مراسم نامزدی و عقد چشم‌های خود را این ‌گونه آرایش کنید. این مدل آرایش چشم مناسب چشم درشت و ریز است و هر کسی با هر مدل چشمی می‌تواند از آن بهره‌مند شود.

ابتدا مقداری پرایمر به پلک چشم‌های‌تان بزنید تا آرایش چشم‌تان ماندگار بماند. سپس مقداری از کرم پودری که می‌خواهید به پوست صورت‌تان بزنید، روی پلک چشم‌تان نیز استفاده کنید. رنگ کرم‌پودر مات باعث جذاب‌تر شدن آرایش چشم و ایجاد فاصله بیشتر میان چشم و ابرو می‌گردد. از این رو خانم‌هایی که فاصله چشم و ابرو کمی دارند یا پلک‌شان افتاده است، این روش آرایش جدید بسیار مناسب خواهد بود.

مدل آرایش چشم

با یک براش گرد کوچک، کمی سایه چشم قهوه‌ای کم‌رنگ گوشه چشم‌تان بزنید. سپس مقداری سایه چشم رزگلد مات یا صورتی کم‌رنگ مات از گوشه تا میانه چشم‌تان بکشید. با یک قلم‌مو تمیز و گرد این دو رنگ سایه را در یکدیگر ادغام کنید و گوشه سایه قهوه‌ای را نیز محو نمایید.

مقداری سایه قهوه‌ای بسیار کم‌رنگ پایین چشم‌تان بزنید. این روش کمک می‌کند تا چشم درشت‌تر جلوه کند. برای زیباتر شدن چشم‌های‌تان می‌توانید به سر انگشتتان سایه چشم براق سفید بزنید و به گوشه چشم نزدیک بینی‌تان بکشید. توجه کنید که این سایه چشم براق را با براش پخش و محو نکنید.

به‌منظور اتمام این مدل آرایش چشم ساده، خط چشم روی پلک‌تان بکشید. شما می‌توانید مدل خط چشم را به‌صورت کشیده و گربه‌ای یا ساده بکشید. این مدل آرایش با مژه‌های پُر و بلند زیبا می‌شود. بنابراین مقداری ریمل حجم‌دهنده و بلندکننده به مژه‌های‌تان بزنید و شاهد یک مدل آرایش چشم شیک و ساده باشید.

آرایش چشم آسان

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای خانگی که زیبایی شما را چند برابر می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…