پوستی شفاف در دو هفته با این ماسک خانگی

۹
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما می‌توانید با هر رنگ پوستی تنها با استفاده از برخی محصولات و ماسک‌های خانگی به پوستی سالم و جوان برسید.
ماسک خانگی برای پوستی شفاف

چه بخواهید و چه نخواهید ناگزیر با افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پوست مقداری شفافیت خود را از دست می‌دهد. اگر با تمامی این موارد پوست روشن‌تری می‌خواهید، علم پزشکی درمان‌های بسیار خوبی دارد اما درمان‌های طبیعی نیز راه‌حل‌های خاص خود را دارد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ماسک خانگی برای پوستی شفاف می‌پردازیم.

مخلوط آب پرتقال با پودر زردچوبه برای داشتن پوست شفاف

آب پرتقال را با پودر زردچوبه مخلوط کنید. ویتامین C موجود در پرتقال برای سلامت پوست ضروری است. همچنین وجود اسید سیتریک یک عامل سفید کننده عالی است. دو قاشق غذاخوری آب پرتقال و نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه را با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل، مخلوط را روی نواحی تیره یا در تمام صورت خود بمالید. بگذارید یک شب روی پوست بماند و صبح روز بعد آن را با آب بشویید. برای بهترین نتیجه هر روز از آن استفاده کنید. مطمئن شوید که این مخلوط، قسمت‌هایی را که می‌خواهید روشن کنید کاملا بپوشاند. به‌خاطر داشته باشید که زردچوبه اثر لک‌کنندگی دارد، بنابراین ممکن است پوست شما پس از استفاده از این مخلوط نارنجی یا برنزه به‌نظر برسد که احتمالا برعکس اثری است که می‌خواهید دنبال کنید. نگران نباشید، هنگامی که این اثر محو شد، پوست شما به دلیل اسیدهای میوه و زردچوبه شفاف‌تر می‌شود. اگر به دنبال راه‌های ساده اما کاربردی برای زیبایی خود هستید به مطلب ترفندهای خانگی که زیبایی شما را چند برابر می‌کند مراجعه کنید.

ماسک خانگی برای پوست

مخلوط پوست پرتقال خشک و ماست

سعی کنید پوست پرتقال خشک را با ماست مخلوط کنید. این مخلوط ماسکی درست می‌کند که می‌توانید از آن برای روشن کردن پوست صورت خود استفاده کنید. ابتدا باید پوست پرتقال را خشک کنید. سپس پوست آن را به‌صورت پودر ریز خرد کرده و با ماست ساده مخلوط کنید. ماسک را روی صورت خود صاف کنید و بگذارید ۲۰ تا ۳۰  دقیقه بماند. سپس آن را با آب بشویید. این کار را دو یا سه بار در هفته تکرار کنید. اسید لاکتیک موجود در ماست و اسید سیتریک موجود در پوست پرتقال سفیدکننده‌های طبیعی هستند.

نکته مهم: حتما قبل از استفاده از این ماسک‌های خانگی مقدار خیلی کمی از آن را در نواحی مانند پشت گوش خود امتحان کنید که به آن حساسیت نداشته باشید.

ماسکی برای شفافیت پوست

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب آبلیمو برای پوست و مو چه فوایدی دارد؟ را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۵۷ ب٫ظ

    خیلی مفید بود تشکر

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۴ ب٫ظ

  5. لیلی

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۵۸ ب٫ظ

    عالی بود👌🏻

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۵۹ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

      واقعا

      پاسخ

    • ناشناس

      ۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…