با این چند مدل روسری، در هر مجلسی بدرخشید

۳
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب کردن روسری معمولا یکی از مراحل چالشی انتخاب تیپ و استایل است.
انتخاب روسری مناسب

استفاده از روسری ترند (مد شده) مناسب‌ برای ۱۴۰۱ باعث می‌شود که شما پوشش جذاب و به‌روزی داشته باشید. همان‌طور که اطلاع دارید استفاده از روسری و شال‌های ترند علاوه بر اینکه ظاهر شما را جذاب‌تر نشان می‌دهند باعث پوشش مناسب هم خواهند بود. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انتخاب روسری مناسب می‌پردازیم.

روسری‌ ترند ۱۴۰۱

روسری کوچک یا مینی اسکارف

روسری مناسب

بعد از یک فاصله طولانی از ترند روسری‌های بزرگ که چند سال اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده بودند مدتی است که روسری‌های کوچک به عنوان ترند سال ۱۴۰۱ مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بین برخی از خانم‌ها علاقه‌ای به استفاده از روسری‌های کوتاه و کوچک در استایل خود ندارند. درصورتی‌که انواع مختلفی از روسری‌های کوچک با پارچه‌های مختلف و همچنین طرح‌های متنوع می‌تواند جذابیت ظاهری بسیار زیادی را در کنار سایر آیتم‌ها ایجاد کند. روسری‌های کوچک یا مینی اسکارف‌ها دارای ابعاد ۷۵ سانت در ۷۵ سانت هستند و شکل آن‌ها به‌صورت مربع است. به یاد داشته باشید که استفاده از مینی اسکارف علاوه بر فصل بهار و تابستان می‌تواند ترکیب مناسبی جهت استفاده در کنار پالتو برای فصل زمستان هم به وجود آورد.

روسری منگوله دار

 انتخاب روسری

علاوه بر طرح‌های متنوع و جذاب در انواع روسری‌ها استفاده از اکسسوری در روسری مانند انواع منگوله در گوشه‌های آن باعث جذابیت بیشتر روسری می‌شود. روسری‌های منگوله‌دار در سایزبندی‌های مختلف از سایز کوچک تا سایز بزرگ قابل تهیه هستند، فقط کافی است رنگ مورد نظر را با توجه به لباس خود انتخاب کنید تا ترکیب بی‌نظیری را در استایل خود به وجود بیاورید.

روسری پلیسه

خرید روسری مناسب

روسری پلیسه چند سال است که به‌طور مداوم مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش قرار می‌گیرد و توانسته به یکی از مدل‌های پرفروش تبدیل شود. روسری پلیسه با انواع پارچه‌های مختلف مانند ساتن، حریر و نخ تولید می‌شود که هر یک از آن‌ها با توجه به استایل مناسب خود قابل ترکیب خواهند بود. به عنوان مثال روسری پلیسه با جنس حریر بیشتر مناسب مراسم رسمی است. انواع روسری‌های پلیسه با رنگ بندی‌های مختلف و در جنس‌های ضخیم و نازک مناسب استفاده در طول سال هستند.

روسری ریشه‌دار

روسری ریشه‌دار

استفاده از سایر متریال‌ها جهت زیباتر شدن روسری‌های ترند ۱۴۰۱  یکی از ویژگی‌های بارز آن‌هاست. به‌طوری که بسیاری از طراحان از انواع مختلف منگوله یا ریشه برای زیباتر کردن روسری‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین خرید روسری ریشه‌دار و ترکیب آن با سایر آیتم‌ها جذابیت فوق‌العاده‌ای را به استایل شما خواهد داد.

روسری ژاکارد

روسری ژاکارد

پارچه‌هایی که برای بافت آن از رنگ‌های مختلف استفاده شود، پارچه ژاکارد نام دارند که این پارچه با الیاف مختلف تولید می‌شود. به‌طور مثال در تولید پارچه ژاکارد از انواع الیاف مانند پنبه کتان نخ ابریشم استفاده می‌شود. استفاده از روسری ژاکارد به عنوان ترند در لیست جدیدترین مدل روسری ۱۴۰۱ قرار می‌گیرد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ سوالی که هنگام خرید کفش، باید از خود پرسید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۴۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۳۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…