از غروب تا طلوع نباید به این قلعه بروید

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چه به داستان‌های ماورالطبیعه اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، یک سری مناطق متروکه وجود دارند که داستان‌های ترسناکی در مورد آن‌ها گفته می‌شود.
جاذبه های ترسناک دنیا

همه ما کسانی را می‌شناسیم که گاهی داستان‌های باورنکردنی از مکان‌های عجیب برایمان تعریف می‌کنند. برخی از آن‌ها ادعا دارند که در طول شب، صداهای عجیبی شنیده‌اند و حتی گاهی در مورد ارواح گذشتگان خود با ما صحبت می‌کنند که در بعضی روزها به آن‌ها زل زده‌اند. باور کردن این ادعاها خیلی سخت است اما به این فکر کنید که اگر در مورد مکانی داستان‌های عجیبی تعریف شود، باز هم باور کردن این حرف‌ها برایتان سخت است؟ برخی از این داستان‌ها در مورد ارواحی است که سال‌ها سرگردان هستند و حتی شکنجه شده‌اند. با مجله دلتا همراه باشید تا یکی از جاذبه های ترسناک دنیا را با هم بخوانیم.

ترسناک ترین مکان های دنیا

قلعه‌ بنگار (Bhangarh Fort) یکی از جاذبه های ترسناک دنیا

بنگار نیز به مانند تمامی شهرهای باستانی، روزگار پر رونقی داشته است. این قلعه که در بخش بلند شهر بنگار واقع شده، به طرز عجیبی از تخریب جان سالم به در برده است. قلعه متعلق به چهارصد سال پیش است که توسط پادشاه سایا مادو سینگ در راجستان هند ساخته شده است. طبق افسانه‌های محلی، این قلعه نفرین‌شده است و ارواح سرگردان در آن زندگی می‌کنند. بازدید از این مکان از غروب خورشید تا طلوع خورشید ممنوع است زیرا در این زمان، ارواح برای گشت‌زنی به قلعه می‌آیند.

ترسناک ترین مکان های دنیا

داستان قلعه

گفته‌اند شاهزاده زیبارویی در این شهر زندگی می‌کرده که عاشقان فراوانی داشته است و یکی از این عاشقان، جادوگر بوده است. جادوگر بعد از رد کردن درخواستش از طرف شاهزاده خانم، شهر را نفرین کرده است و در لحظه‌ آخر اعلام کرده که به زودی این شهر نابود خواهد شد.

ماجرای واقعی

این شهر که بیش از ۱۰ هزار ساکن داشته و همچنین داخل قلعه کاخ مسکونی پادشاه بوده، چند روز بعد از این نفرین، توسط ارتش مهاجمی سقوط می‌کند و تمامی افراد شهر را تکه تکه می‌نمایند. شهر یک شبانه روز در سکوت به سر می‌برد و بعد ارواح کشته‌شدگان بیدار می‌شوند. از آن روز به بعد هر تلاشی برای ورود به قلعه ناکام می‌ماند.

اگر به مطالب ترسناک گردشگری علاقه دارید، سفری که میزبان آن ارواح هستند را بخوانید.

جاذبه های ترسناک دنیا

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر از دسته‌بندی گردشگری زیباترین جنگل‌های دنیا را از نزدیک ببینید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۲۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…