رنگ‌های جذاب برای خرید لباس، در بهار و تابستان

۹
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب رنگ‌‌های مناسب و جذاب در فصل‌های مختلف، تاثیر روانی مستقیمی بر روحیه افراد دارد.
رنگ‌ های جذاب برای خرید لباس

بهار و تابستان شروع گرما را به دنبال دارند که در اغلب موارد تحمل هوای گرم برای افراد سخت و طاقت‌فرسا است. به همین دلیل استفاده از رنگ‌های تیره در این دو فصل توصیه نمی‌شود، چون باعث احساس گرمای بیشتر در شما خواهد شد. در مقابل استفاده از رنگ‌های سرد و خنثی گزینه‌های مناسبی جهت استفاده در استایل‌های بهاره و تابستانی هستند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع رنگ‌ های جذاب برای خرید لباس می‌پردازیم.

رنگ‌ های جذاب برای خرید لباس

صورتی روشن

خرید لباس

در سال گذشته برندهای مختلف از رنگ صورتی روشن در طراحی‌های خود استفاده کرده بودند که امسال شاهد استفاده مجدد از این رنگ‌ها برای فصل‌های بهار و تابستان هستیم. همان‌طور که اطلاع دارید رنگ صورتی از جمله رنگ‌های محبوب در طول سال‌های متمادی است که استفاده از این رنگ در آیتم‌های مختلف استایل شما، ظاهر جذابی را خلق می‌کند. اگر به پوشیدن لباس‌های صورتی روشن علاقه ندارید می‌توانید از این رنگ در اکسسوری‌های خود استفاده کنید. به عنوان مثال استفاده از کیف یا کفش صورتی روشن در کنار پیراهن‌های گلدار ترکیب فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورند.

سبز زمردی

رنگ های جذاب برای لباس

به دنبال رنگ مناسب برای فصل بهار یا تابستان هستید؟ چه چیزی می‌تواند به اندازه توجه به طبیعت در انتخاب رنگ مناسب شما را یاری کند؟ بهار و تابستان با سبز شدن برگ درختان همراه است که بهره‌مندی از این رنگ ظاهر بسیار زیبایی را خلق خواهد کرد. تنها کافی است که هنگام استفاده از این رنگ برای روزهای گرم سال آن را با رنگ‌های ملایم و روشن ترکیب کنید. به‌طور مثال استفاده از انواع رنگ‌های سفید، طلایی یا قهوه‌ای گزینه مناسبی خواهند بود.

آبی آسمانی

آبی آسمانی

آبی آسمانی جزو آن دسته از رنگ‌های خنثی است که علاوه‌بر استفاده به عنوان گزینه اصلی در استایل‌ها می‌تواند به عنوان رنگ مناسب برای اکسسوری‌ها هم کاربرد داشته باشد. قابلیت ترکیب رنگ آبی آسمانی با سایر رنگ‌ها به خوبی امکان‌پذیر است و در کنار رنگ‌های ملایم مانند صورتی روشن بسیار عالی به نظر می‌رسد. البته شما می‌توانید از رنگ‌های دیگر مانند آبی کاربنی هم در کنار این رنگ استفاده کنید و با استفاده از اکسسوری‌های طلایی هیجان بالایی را به استایل خود ببخشید.

قرمز

قرمز

رنگ قرمز نماد انرژی، قدرت و هیجان است و استفاده از آن قدرت بالایی به استایل خلق شده شما خواهد داد. بنابراین وجود یک لباس قرمز بهاره یا تابستانه در کمد لباس هر خانم شیک جزو واجبات است.

نارنجی پرتقالی

نارنجی پرتقالی

با بررسی ترندهای دهه ۷۰ متوجه می‌شویم که خانم‌های شیک‌پوش در آن دوره علاقه شدیدی به ترکیب این رنگ در کنار قهوه‌ای داشتند اما به نظر می‌رسد امروزه با تغییر سبک لباس پوشیدن و استایل رنگ‌های مختلف در کنار همدیگر استفاده از انواع رنگ‌های مرکبات دیگر بسیار هیجان‌انگیزتر خواهد بود. به‌طور مثال شما می‌توانید لباس‌های نارنجی خود را با رنگ زرد ترکیب کنید و از استایل خلق کرده خود لذت ببرید. البته فراموش نکنید که رنگ نارنجی در کنار انواع رنگ‌های آبی و جین هم عالی به نظر می‌رسد.

رنگ‌ های جذاب برای خرید لباس

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ سوالی که هنگام خرید کفش، باید از خود پرسید را بخوانید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۴۳ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۳۷ ب٫ظ

      ممنوون از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۰۰ ق٫ظ

  4. صاحب

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۷ ق٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. صاحب

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۷ ق٫ظ

    خیلی عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۹ ب٫ظ

      ممنون از نظر شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…