این کارها را خانم‌های شیک، هرگز انجام نمی‌دهند

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از خانم‌ها می‌پندارند رمز شیک‌پوشی در پوشیدن لباس‌های فاخر و گران‌قیمت است اما باید بدانید هرچند این لباس‌ها تاثیرگذار هستند اما بسیاری از نکات وجود دارد که اگر به آن توجه نکنید هیچ‌گاه یک خانم شیک‌پوش و جذاب به نظر نمی‌رسید.
کارهایی که زنان شیک نباید انجام دهند

هر زنی دوست دارد همواره متفاوت به نظر برسد. این متفاوت بودن از نحوه زندگی تا نحوه پوشش جنبه‌های فراوانی دارد. هر زنی می‌خواهد جذاب، زیبا و باکلاس باشد. اما این ویژگی ممکن است در هر زنی به شکل متفاوتی نمود پیدا کند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع کارهایی که زنان شیک نباید انجام دهند می‌پردازیم.

کارهایی که زنان شیک نباید انجام دهند

برای دیگران لباس پوشیدن

بسیاری از خانم‌ها هستند که می‌گویند چون همسرم دوست دارد فلان چیز را می‌پوشم اما روز بعد چون دوستش چیز دیگری دوست دارد آن را می‌پوشد و به همین منوال در هر مکانی که می‌رود تنها برای دیگران لباس می‌پوشد یا حتی گاهی برای خودنمایی و نشان دادن آن چیزی که نیست، دست به کارهایی می‌زند اما یک خانم با استایل هرگز این کار را نمی‌کند.

 راه هایی برای شیک شدن

پوشیدن لباسی که متناسب با فرد نیست

هر خانم شیک‌پوشی قدر یک خیاط خوب را می‌داند. زیرا لباس هر چقدر هم گران‌قیمت باشد اما اگر روی تن به خوبی ننشیند، هیچ‌گاه زیبا نمی‌شود. بنابراین یک خانم شیک‌پوش هرگز نباید از لباس‌هایی که متناسب با اندامش نیستند استفاده کند. این تناسب می‌تواند براساس نوع اندام، گشادی و تنگی و رنگ و غیره باشد.

 شیک پوشی

پوشیدن لباسی که در آن احساس راحتی نکند

این را باید بپذیریم که هیچ‌گاه لباس‌های مهمانی به اندازه لباس‌های خانگی راحت نیستند اما در این حد هم ناراحت نباشد که در تمام مدت مهمانی به رفتن به منزل فکر کنید! ناراحتی لباس روی رفتار و روحیه شما نیز تاثیر می‌گذارد و هیچ‌گاه شما در لباسی که برایتان راحت نیست زیبا نخواهید شد.

دنبال کردن یک مد تنها به این دلیل که مد است

خانم‌های با استایل هیچ‌گاه این اشتباه را مرتکب نمی‌شوند که هر زمان روندی به وجود آمد آن را دنبال کنند. بلکه سبک و سیاق خود را برای لباس پوشیدن دارند. حتی اگر تمام دنیا هم از یک مد پیروی کنند زمانی‌که خانمی ببیند آن لباس مناسبش نیست امتحانش نمی‌کند.

دنبال کردن یک مد تنها به این دلیل که مد است

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند تیپ راحت و شیک برای خانم‌ها را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۵:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…