سبک‌های پیشنهادی دکوراسیون منزل برای نوروز ۹۸

۰
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هنگام فرارسیدن سال نو معمولاً رسم بر این است که محیط پیرامونمان را تمیز و گاهی نو می‌کنیم. دکوراسیون منزل برای نوروز نیز از این موضوع مستثنی نیست.
decorasion manzel baraye norooz سبک‌های پیشنهادی دکوراسیون منزل برای نوروز 98

 هر سال با شروع سال جدید، از سبک‌های جدیدی رونمایی و جایگزین برخی دیگر از سبک‌ها می‎شوند.در عین حال برخی دیگر از ترندها همچنان به حیات خود ادامه می‌دهند. در زیر با سبک‌های مختلف و جدید در دکوراسیون منزل برای نوروز ۱۳۹۸ آشنا خواهید شد.

متریال‌های طراحی داخلی

شیشه طرح دار

هر سال شاهد پیشرفت قابل توجه در کاربرد متریال‌های ساختمانی هستیم. یکی از متریال‌های ویژه در طراحی داخلی سال ۹۸ شیشه‌های سبک با رگه‌های نامنظم به شکل سنگ‌های مرمر است. برای مثال میزهای بیضی شکل با پایه های نامتقارن که روی آن این نوع شیشه طرح‎دار قرار گرفته است می‌تواند یک دیزاین زیبا را در طراحی داخلی جدید، شکل دهد.

طراحی‌های چند منظوره

وسایل چند منظوره

از دیوارهای متحرک گرفته تا وسایل دکوراسیون داخلی چند منظوره، وسایل متعدد با کاربردهای مختلف در خانه ازجمله بهترین طرح‌های به‌کار رفته در سبک‌های طراحی داخلی سال ۹۸ هستند که توجه همه را به خود جلب کرده است. این ویژگی به‌خصوص برای محیط‌های کوچک، مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

مبلمان چند منظوره و فشرده

moblemane chand manzoore 1 سبک‌های پیشنهادی دکوراسیون منزل برای نوروز 98

همچنان که  روزبه‌روز جمعیت شهرنشینان بیشتر می شود، طبیعی است که طراحان سعی می‌کنند زیرکانه‌تر دست به طراحی مبلمان های مدرن بزنند تا مناسب فضاهای کوچک نیز باشند. به طور قطع کاربرد مبلمان‌های کم‌جا که برای قرار گرفتن در  اتاق‌های کوچک  مناسب تر هستند ، محبوبیت بیشتری خواهند داشت. شما نیز می‌توانید از این نوع مبلمان در دکوراسیون منزل برای نوروز امسال استفاده کنید.

بازگشت سبک بوهو

سبک بوهو

باید اعتراف کرد سبک بوهمیایی که سبکی قدیمی است، به‌کلی در طراحی داخلی محو نشده است بلکه تاثیرات آن همچنان در طراحی های جدید مشاهده می‎شود. گرچه استفاده از این سبک طراحی، در وهله اول چیزی متفاوت و غیرمنتظره به نظر می‌رسد اما به‎طور قطع نتیجه‎ای بهتر و  زیباترخواهد داشت. همچنین کاربرد آن به نسبت ساده است و شخصیتی شگفت و نمایشی به خانه می‌افزاید.

بازگشت کاشی و موزاییک سیمانی مرمرنما

کاشی مرمر نما

این نوع موزاییک‌های قدیمی محبوب ظاهراً تمایلی به خارج شدن از چرخه طراحی داخلی  ندارد و همچنان محبوب هستند. بنابراین تعجبی ندارد که این موزاییک‌های سیمانی تاثیری چشم‌گیر در طراحی های داخلی‌ در سال جدید داشته باشند. در ساخت این کاشی و موزاییک از تکه‌های مرمر، شیشه، گرانیت و.. استفاده می‌شود.

سقف‌های چشمگیر

تزیین سقف

هر سال هنگام اعلام رنگ سال از سوی کمپانی پنتون هیجانات زیادی به وجود می‌آید تا رنگ انتخابی برای سال پیش‌رو تعیین شود. اما اگر صادقانه نگاه کنیم، به‌راستی تغییر چندان زیادی در رنگ‌های همیشگی وجود ندارد. به هرحال رنگ مرجانی زنده در سال ۲۰۱۹ یک رنگ زینتی برای طراحی‌های نمایشی روی سقف منزل است. البته می‌توانید این رنگ را در همه جای خانه استفاده کنید. در دکوراسیون منزل برای نوروز امسال از تزیین سقف غافل نشوید.

مبلمان و وسایل منحنی

مبلمان منحنی

مبلمان‌های منحنی شکل در دهه ۱۹۶۰ به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بودند، اما ظاهراً در طراحی‌های جدید مبلمان، گاهی از این سبک قدیمی تاثیر گرفته می‌شود.

طرح های هندسی و بومی

دکوراسیون سنتی

گرچه طرح های هندسی به لطف هارمونی متقارنی که دارند هرگز از چرخه مد خارج نمی‎شوند اما ،طرح های سنتی و بومی نیز از جمله طرح‌های دیگری هستند که در دکوراسیون منزل برای نوروز استفاده می‌شوند.

دوستدار محیط زیست

دیوار سبز

امیدواریم با دکوراسیون منزل زیبا و متفاوت به استقبال نوروز ۹۸ بروید.

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد معماری و دکوراسیون، دکوراسیون، از  مجله دلتا دیدن کنید.

منبع: پرشین وی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…