۵ سوالی که هنگام خرید کفش، باید از خود پرسید

۳
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب یک کفش بادوام و مناسب، از ضروری‌ترین کارهاست. ادغام کردن مد، راحتی و کیفیت از مواردی است که هنگام خرید یک کفش خوب می‌توان در نظر گرفت.
نحوه انتخاب کفش راحت و بادوام

برای خرید یک کفش مقاوم و بادوام لازم است که قبل از خرید، به چند نکته توجه کنید و به ۵ سوال در ذهن خود پاسخ دهید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع نحوه انتخاب کفش راحت و بادوام می‌پردازیم.

آیا قالب کفش به خوبی ساخته شده است؟

نحوه انتخاب کفش راحت

آیا احساس می‌کنید که کفش‌هایی که چشمتان را گرفته‌اند، پتانسیل پاره شدن یا باز شدن در قسمت دوخت را دارند؟ اگر قالب و ساختار یک کفش از ابتدا به خوبی ساخته شده باشد، این احتمال کاهش می‌یابد. بنابراین کفش شما برای مدت طولانی سالم و قابل استفاده خواهد بود. به طور کلی، کفش‌هایی که چسبی هستند و با چسب به کف زیرین وصل می‌شوند، بیشتر دارای علائم ساییدگی و باز شدن هستند زیرا چسب مقاومت بسیار کمی دارد. بنابراین بهتر است قسمت‌های مختلف کفشی که انتخاب می‌کنید، به یکدیگر دوخته شده باشد. اگر نخ‌ها و دوخت کفشتان درست به نظر نمی‌رسند یا شل هستند می‌توانید آن‌ها را به یک کفاش نشان دهید تا برایتان درست کند.

آیا کفش شما انعطاف‌پذیر است؟

کفش راحت و بادوام

کفش‌های انعطاف‌پذیر، راحتی بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. همچنین نسبت به کفش‌های سفت و خشک، برای مدت طولانی‌تری می‌توانید آن‌ها را بپوشید و حتی برای کیلومترها قدم بزنید. زمانی‌که کفش شما انعطاف‌پذیر باشد، شما می‌توانید راحت‌تر قدم بردارید و حتی پای خود را خم کنید. نکته‌ قابل توجه این است که کفش‌های انعطاف‌پذیر، علاوه بر راحتی، دیرتر ترک خورده و آسیب می‌بینند. شاید خرید کفش به‌صورت آنلاین و اینترنتی راحت‌تر باشد اما وقتی که در فروشگاه خرید می‌کنید، این خوبی را دارد که می‌توانید کفش را دقیق بررسی کنید و آن را از لحاظ کیفیت و انعطاف‌پذیری بسنجید.

کفش از چه جنس و موادی ساخته شده است؟

 کفش راحت و بادوام

مواد باکیفیت، عامل اصلی یک کفش بادوام و خوب هستند. برای مثال، اگر می‌خواهید یک کفش چرمی بخرید، حتما می‌دانید که اگر چرم آن اصل باشد قطعا دوام و ماندگاری خیلی بیشتری نسبت به چرم‌های مصنوعی خواهد داشت. اگر چرم گزینه‌ شما برای خرید کفش نیست، سعی کنید به دنبال برندهایی باشید که از مواد باکیفیت و مقاوم برای تولید کفش استفاده می‌کنند.

آیا به تولیدکننده‌ کفش اعتماد دارید؟

طرز کار درست، یک عامل ضروری برای تولید یک کفش باکیفیت است. به همین دلیل، اینکه به تولیدکننده‌ کفش اعتماد داشته باشید اهمیت بسیار زیادی دارد. بیشتر مردم به مشهور بودن برند، موادی که برای تولید کفش‌ها استفاده می‌کنند، منشأ پارچه‌ها و نحوه‌ برخورد با مشتری‌ها توجه می‌کنند. تا زمانی‌که تولیدکننده‌ کفش قابل اعتماد باشد و شما تجربه‌ خرید از آن‌ها را داشته باشید، می‌توانید از بادوام بودن کفش‌ها مطمئن شوید.

آیا کفش قابل تعمیر است؟

کفش‌های مقاوم نه تنها سال‌های زیادی برای شما دوام می‌آورند، بلکه قابل تعمیر نیز هستند. به عبارت دیگر، وقتی کفش شما از لحاظ مواد سازنده، ساختار و دوخت باکیفیت باشد، در نهایت بعد از استفاده‌ طولانی، با هزینه‌ بسیار کمی قابل تعمیر نیز خواهد بود. کفش‌های چسبی، مجلسی و فانتزی مقرون به صرفه هستند اما اکثرا به سختی قابل تعمیر هستند و حتی ممکن است مدت بسیار کمی برای شما دوام بیاورند.

تعمیر کفش، بهترین راه برای افزایش طول عمر کفش، صرفه‌جویی در هزینه‌ و یک روش پایدار برای شیک بودن است. برای مثال، با تعویض کفی کفش، تعمیر دوخت‌های کفش، تعویض زیپ، اصلاح رنگ و حتی تعویض پاشنه‌ باعث می‌شود که حس کنید یک کفش کاملا نو دارید.

آیا کفش قابل تعمیر است؟

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب هنگام خرید بلوز به این نکات مهم توجه کنید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۳۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…