چند راهکار که بدون حرارت، موهای شما را صاف می‌کند

۶
21
زمان مطالعه: 3 دقیقه
صاف کردن موها با سشوار و اتو مو و غیره عوارض زیادی برای موها دارد و انجام مکرر آن باعث می‌شود که موها کدر شوند و آسیب ببینند اما داشتن موهای صاف بدون استفاده از ابزارهای حرارتی هم امکان‌پذیر است.
صاف کردن مو بدون حرارت

داشتن موهای صاف مزایای زیادی دارد از جمله این که موهای شما درخشان و جذاب خواهند شد و شانه کردن و مرتب کردن آن‌ها هم بسیار ساده‌تر خواهد بود. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع صاف کردن مو بدون حرارت می‌پردازیم.

استفاده از محصولات نرم کننده و صاف کننده

محصولات مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانند موهای شما را صاف کنند. با استفاده کردن از این محصولات شما نیازی به ابزارهای حرارتی نخواهید داشت. در نتیجه هیچ آسیبی هم به موهای شما نخواهد رسید. البته این روش بیشتر روی موهایی جواب می‌دهد که فقط کمی موجدار هستند و موهای فر فشرده را نمی‌توان به این روش کاملا صاف کرد. این محصولات صاف کننده معمولا به‌صورت ژل‌ها و کرم‌های موضعی یافت می‌شوند و روش استفاده آن‌ها به این شکل است که شما آن‌ها را روی موهای خیس یا خشک (بسته به نوع محصول و روشی که روی آن توضیح داده شده است) بمالید و موها را شانه کنید.

صاف کردن مو

صاف کردن موها زمانی که خیس هستند

استفاده از بیگودی‌های بزرگ یا رولرهای سیلیکونی بهترین و موثرترین روش برای صاف کردن موها بدون استفاده از حرارت است. این فرآیند که تثبیت موهای خیس نام دارد پس از شستن موها انجام می‌شود. برای این کار ابتدا تا حد ممکن با حوله موها را خشک کنید سپس با یک موس با قدرت نگهدارندگی متوسط آن‌ها را پوشش دهید. در مرحله بعد موها را به چهار قسمت مساوی تقسیم کنید تا راحت‌تر بتوانید از رولر روی آن استفاده کنید. با یک شانه معمولی گره موها را تا حد ممکن باز کنید و هر دسته را دور رولر بپیچید و با سنجاق محکم کنید. سپس باید صبر کنید، آن قدر که موها به‌طور کامل خشک شوند و هیچ رطوبتی روی آن‌ها باقی نماند. پس از این که موها خشک شد رولرها را باز کنید و موها را برس کشیده و با اسپری حالت آن را تثبیت کنید.

صافی مو بدون حرارت

پیچیدن موها برای داشتن موهای صاف

این تکنیک یکی از بی‌ضررترین روش‌ها برای صاف کردن مو است که هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کند. برای این کار ابتدا باید موها را کاملا بشویید و زمانی‌که نمدار هستند آن‌ها را با یک برس بزرگ کاملا صاف کرده و دور سر خود بپیچید و با تعدادی سنجاق مویی، موها را در محل خود نگه دارید. وقتی موها به این حالت خشک می‌شوند کاملا صاف می‌شوند بدون آن که فشار یا حرارت اضافی به آن‌ها وارد شود یا از مواد حالت‌دهنده روی موها استفاده شود. پس از خشک شدن کامل موها، سنجاق‌ها را باز کنید و موها را برس بکشید و از موهای صاف و سالم خود لذت ببرید.

صافی مو

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب به جای آرایشگاه، رایگان موهای خود را ویتامینه کنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۲۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۴۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۱۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…