هنگام خرید بلوز به این نکات مهم توجه کنید

۶
2
زمان مطالعه: 3 دقیقه
کمد لباس بسیاری از خانم‌های خوش‌سلیقه و خوش‌پوش که به خرید لباس زنانه و مد و فشن علاقه دارند، پر از بلوز زنانه است که تعدادی از آن‌ها را تنها یک یا دو بار به تن کرده‌اند، چرا که پیش از خرید بلوز به نکات مهمی توجه نکرده‌اند.
نکات مهم هنگام خرید بلوز زنانه

این روزها با توجه به افزایش تنوع چشمگیر لباس زنانه و مردانه،انتخاب درست و مناسب در خرید لباس‌ به یک مسئله تقریبا دشوار تبدیل شده است. از این جهت اگر می‌خواهید کمد لباس‌تان از لباس‌های بی‌مصرف پر نشود و در هزینه‌های خود به صورت قابل توجهی صرفه جویی کنید، باید به نکات مهمی توجه کنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع نکات مهم هنگام خرید بلوز زنانه می‌پردازیم.

 کیفیت بلوز زنانه در اولویت قرار دارد

یکی از نکات مهمی که بسیاری هنگام خرید لباس از آن غافل می‌شوند، کیفیت بلوز زنانه است. در واقع هر چه یک لباس زیبا باشد، اما کیفیت مناسب و کافی نداشته باشد، ممکن است به یک کالای یک بار مصرف تبدیل شود.
با این حال این نکته را به یاد داشته باشید که هر لباس گران قیمتی صرفا کیفیت بالایی ندارد. شما می‌توانید با یک هزینه مناسب، یک لباس مردانه یا زنانه با کیفیت استاندارد تهیه نمایید. از این جهت بلوزی که تهیه می‌کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • بلوز زنانه از پارچه یا الیاف طبیعی تولید شده باشد، چرا که دوام این نوع پارچه‌ها بیشتر خواهد بود.
  •  همچنین بهتر است بلوز زنانه (در صورت نیاز) دکمه یدکی داشته باشد.
  • دوخت و درز لباس محکم باشد.
  • منجوق، مروارید، پولک و غیره روی لباس محکم باشند و به راحتی از روی لباس جدا نشوند.
  •  روی برچسب لباس نوع شستشو، دمای شست‌وشو و نوع اتو زدن درج شده باشد.

 نکات مهم هنگام خرید بلوز

بلوز را با چه لباسی به تن می‌کنید

برخی اوقات لباسی تهیه می‌کنیم و نمی‌دانیم باید آن را با چه مدل شلوار یا دامن به تن کنیم یا لباس متناسب با آن را نداریم. اگر می‌خواهید یک بلوز شیک زنانه تهیه کنید، به این نکته توجه کنید که چه لباسی با این بلوز ست می‌شود؟
آیا با خرید این بلوز نیاز به یک دامن یا شلوار زنانه جدید دارید؟ یا می‌خواهید از لباس‌هایی که در کمد دارید استفاده کنید؟ توصیه می‌کنیم درصورتی‌که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، حتما شومیز، بلوز یا تونیک زنانه‌ای تهیه کنید که شلوار یا دامن متناسب با آن را در کمد دارید و نیازی به یک خرید تازه ندارید.

بلوز زنانه

به رنگ مورد علاقه‌تان در خرید لباس توجه کنید

اگرچه رنگ مد سال بسیاری را مجذوب خود می‌کند اما توصیه می‌کنیم پیش از خرید یک شومیز، تونیک یا بلوز زنانه به رنگ مد سال توجه نکنید. چرا که ممکن است رنگ بلوز دلخواه شما نباشد و آن لباس در کمدتان خاک بخورد. اگر دوست دارید لباس‌هایی بپوشید که رنگ‌شان جوان‌تر نشان‌تان دهد حتما به مطلب با این رنگ‌ها جوان‌تر از همیشه دیده شوید مراجعه کنید.

خرید یک لباس با رنگ مورد علاقه تاثیر بسیاری در استفاده و پوشیدن آن دارد. در واقع یک لباس در صورتی به عنوان یک خرید خوب و ماندگار تبدیل می‌شود که آن را با علاقه شخصی خود تهیه کرده باشید و از پوشیدن آن لذت ببرید.
نکته دیگری که باید پیش از خرید شومیز یا بلوز زنانه به آن توجه کنید، این است که رنگ لباس با رنگ پوست شما در تناسب باشد. برخی از رنگ‌ لباس‌ها متناسب با برخی از رنگ‌های پوست نیست و ممکن است از خرید خود پشیمان شوید.

خرید بلوز

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۱ در ۳:۴۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۱۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۰ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…