چگونه بدون هزینه شیک‌‌پوش باشیم؟

۷
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسیاری از افراد تنها راز خوش‌پوشی را هزینه نمودن برای لباس می‌دانند اما باید بدانید که تنها راز شیک‌پوش بودن خرید لباس‌های گران قیمت نیست.
شیک پوشی بدون هزینه

دلتان می‌خواهد یک خانم یا آقای خوش‌لباس و شیک‌پوش باشید اما بودجه زیادی برای خرید لباس ندارید؟ اگر این‌طور است، نگران نباشید، نکات زیر کمک‌تان خواهد کرد تا راز خوش‌پوشی بدون خرج کردن پول زیاد را بدانید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع شیک پوشی بدون هزینه می‌پردازیم.

تمیز و مرتب باشید

اولین راز برای شیک‌پوش و خوشتیپ بودن، این است که لباس‌هایتان را تمیز و مرتب نگهداری کنید. هر لباسی که به تن می‌کنید را اتو بزنید و از پوشیدن لباس‌های چروک و کثیف خودداری کنید.

لباس‌هایی مناسب اندام خود بخرید

بسیاری از خانم‌ها و آقایان هنگام انتخاب لباس به اندام خود توجه نمی‌کنند و فقط لباس‌هایی مطابق با مد روز را می‌خرند و پس از مدتی پشیمان می‌شوند چرا که این لباس‌ها مناسب آن‌ها نیست و اصطلاحا به آن‌ها نمی‌آید.

پس هنگام خرید سعی کنید لباس‌های خوش‌دوخت (نه لزوما گران قیمت و مارک‌دار) بخرید. اندام ما با یکدیگر متفاوت است و برخی از لباس‌ها، ویژگی‌های خاص اندام‌مان را به بهترین نحو نشان می‌دهند.

لباس‌های اندازه خود را بپوشید

پوشیدن لباس‌های بسیار گشاد و پوشیدن لباس‌های تنگ سبب می‌شود که شما شیک و خوش‌پوش به نظر نرسید. پس لباس‌های اندازه خود را بپوشید و در انتخاب لباس دقت کنید.

شیک پوشی با کمترین هزینه

در انتخاب رنگ لباس دقت کنید

برای اینکه شیک‌پوش به نظر برسید باید لباس‌هایتان تناسب رنگی با یکدیگر داشته باشند. اگر شما نمی‌توانید لباس‌های رنگی زیادی بخرید، لباس‌هایی با رنگ خنثی بخرید و آن‌ها را با دیگر لباس‌های خود ست کنید. مثلا یک شلوار جین ساده را با یک تاپ سفید و یک کت کاراملی ست کنید. این لباس‌ها را می‌توانید با قیمتی مناسب، در تمام مغازه‌ها بیابید. اگر دوست دارید با رنگ لباس جوان‌تر دیده شوید، مطلب با این رنگ‌ها جوان‌تر از همیشه دیده شوید را حتما مطالعه کنید.

لباس را پرو کنید

اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید و لباسی را نخرید که به درد شما نمی‌خورد، حتما در زمان خرید، لباس را پرو کنید، اگر پرو نکنید با لباس‌هایی روبه‌رو می‌شوید که مناسب اندام شما نیستند.

اگر می‌خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید، چیزهای جدید را نیز امتحان کنید، شاید این لباس‌ها برازنده شما باشند، اگر این کار را نکنید، برای همیشه به یک شکل لباس خواهید پوشید.

شیک پوشی

همه لباس‌های قدیمی‌تان را دور نریزید

اگر لباس قدیمی شما نو و رنگ و رو رفته نیست حتما آن را در کمد لباس‌تان نگه دارید چرا که ممکن است روزی مد شود. بسیاری از آیتم‌هایی که طراحان در نظر می‌گیرند، بر اساس مد دهه‌های قبلی به وجود آمده‌اند. به شما توصیه می‌کنیم که اگر لباس‌تان کهنه شده آن را دیگر نپوشید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب کدام تیپ زنانه برای آقایان جذاب‌تر است را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۳۷ ب٫ظ

    خوب بود

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۵۶ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…