کدام تیپ زنانه برای آقایان جذاب‌تر است

۷
13
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طبق تحقیقاتی که انجام شده و تجربه نشان داده است برخی نکاتی جالبی هستند که به طرز باورنکردنی آقایان در استایل خانم‌ها می‌پسندند.
تیپ زنان جذاب برای آقایان

آیا می‌دانید کدام استایل خانم‌ها مردان را جذب می‌کند؟ جذابیت ظاهری و استایل همواره بخش مهمی از ارتباطات انسان‌ها است. چرا که به هر حال آن چیزی که در نگاه اول توجه افراد را به دیگران جلب می‌کند، ظاهر آنان است. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع تیپ زنان جذاب برای آقایان می‌پردازیم.

عینک

عینک، خانم‌های جذاب را جذاب‌تر می‌کند. یک خانم با عینک مطالعه به دلایل زیر برای یک آقای متشخص جذاب خواهد بود: اینکه او یک فرد تحصیل کرده است، اهل مطالعه و کتاب خواندن است، شعر خواندن را دوست دارد و در نهایت حدس می‌زنند که یک خانم فرهیخته باشد.

تیپ زنان جذاب

پیراهن‌های زنانه گل‌دار

این پیراهن‌ها که از جنس‌های ساتن و حریر هستند در بهار و تابستان بیشتر پوشیده می‌شوند. این لباس‌ها می‌تواند خانم‌ها را خیلی دوست داشتنی و معصوم نشان دهد و همین موضوع باعث می‌شود که آقایان این لباس‌ها را بسیار دوست داشته باشند.

 تیپ زنان

موهای دم اسبی

این حقیقت وجود دارد که اکثر آقایان موهای بلند را دوست دارند. به ویژه زمانی‌که به‌صورت دم اسبی بسته می‌شود می‌تواند برای آن‌ها فوق‌العاده باشد. دلایل زیادی برای این علاقه به موهای دم اسبی پیدا کرده‌اند. یکی از آن‌ها این است که چهره شما را دخترانه‌تر می‌کند و دیگر این‌که صورت شما بیشتر نشان داده می‌شود.

 تیپ های جذاب

لباس‌‌های ورزشی

واضح است که مردان در لباس‌های ورزشی بسیار جذاب هستند اما این نکته برای خانم‌ها نیز مصداق دارد. مسلما کسی که لباس‌های ورزشی پوشیده است انسان پرانرژی و ورزشکاری است و این مورد هم برای خانم‌ها و آقایان جذاب است.

لباس‌‌های ورزشی

بدون آرایش

شاید این دور از انتظارترین مورد باشد که آقایان چهره بدون آرایش شما را بیشتر می‌پسندند. این بدان معنا نیست که نباید از هیچ آرایشی استفاده کرد بلکه حداقل برای روزمره تنها به استفاده از یک ضدآفتاب و حداقل میزان آرایش اکتفا کنید. چهره بدون آرایش معصومیت بیشتری دارد. اگر به موضوعات آرایشی علاقه دارید به مطلب بایدها و نبایدها برای شستن صورت که باید رعایت کنید مراجعه کنید.

بدون آرایش

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۱۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۵۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۰۱ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۲۴ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…