با این رنگ‌ها جوان‌تر از همیشه دیده شوید

۳
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
انتخاب رنگ مناسب برای لباس و همچنین آرایش تاثیر مستقیمی در ایجاد ظاهری جوان خواهد داشت.
انتخاب رنگ مناسب برای لباس

در دنیای امروز همواره افراد به دنبال انجام دادن برخی کارها هستند تا بتوانند ظاهر جوانی از خود را به نمایش بگذارند. یک اصل بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر وجود دارد که در آن اهمیتی برای محل به دنیا آمدن یا ژن‌های خانوادگی وجود ندارد زیرا در هر صورت افراد پیر خواهند شد. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انتخاب رنگ مناسب برای لباس می‌پردازیم.

چه رنگ‌هایی شما را جوان تر نشان می‌دهد؟

رنگ فیروزه‌‌ای

فیروزه‌ای یکی از رنگ‌هایی است که درخشش زیبایی را در انواع طیف‌های پوست به وجود می‌آورد. رنگ فیروزه‌ای طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که برخی از آن‌ها متمایل به رنگ سبز و برخی دیگر متمایل به رنگ آبی هستند. جهت انتخاب تناژ رنگی فیروزه‌ای مناسب با رنگ پوست خود تنها کافی است رنگ فیروزه‌ای را انتخاب کنید که به رنگ رگ‌های شما نزدیک‌تر باشد تا جلوه زیبایی را برای پوست شما ایجاد کند. همچنین رنگ فیروزه‌ای در کنار انواع رنگ‌های بژ جلوه زیباتری خواهد داشت.

رنگ مناسب برای لباس

قرمز رنگی جذاب

بدون شک زمانی‌که در مورد رنگ‌های پرانرژی صحبت می‌کنیم رنگ قرمز اولین گزینه است که به ذهن ما می‌رسد. از جمله رنگ‌های بسیار قوی که باعث می‌شود سن شما از آن‌چه که هست جوان‌تر به نظر برسد، رنگ قرمز است. رنگ قرمز طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که لازم است شما با در نظر گرفتن سلیقه و رنگ پوست خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. استفاده از رنگ قرمز در کنار رنگ‌های خنثی باعث جذابیت بیشتر آن می‌شود.

 انتخاب لباس

صورتی روشن

رنگ صورتی روشن نه تنها باعث جوان‌تر دیده شدن شما خواهد شد بلکه باعث ایجاد ظاهر شیک در استایل شما می‌شود. علاوه‌بر رنگ صورتی روشن اگر دوست دارید در بین هم سن و سال‌های خود جوان‌تر به نظر برسید انتخاب صورتی پررنگ بی‌نظیر خواهد بود. زیرا انرژی بسیار بالایی را به اطرافیان خود انتقال می‌دهید.

بنفش یاسی

بنفش یاسی در کنار اینکه به عنوان رنگ سال ۲۰۲۲ مورد معرفی قرار گرفته است یکی از انتخاب‌های بسیار هیجان‌انگیز برای افرادی است که به دنبال کم کردن سن خود با استفاده از رنگ‌های شاد هستند. در واقع بنفش یاسی، جادویی را در ظاهر شما ایجاد می‌کند که بیشتر از هر رنگی به جوان‌تر دیده شدن شما کمک خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مهم رنگ بنفش یاسی این است که با اغلب رنگ‌های پوستی هماهنگی دارد و در ست کردن آن با مشکل روبه‌رو نخواهید شد.

رنگ مناسب

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند روش ساده برای اینکه قد بلندتر دیده شوید را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۵۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…