مراکز تفریحی تهران را بشناسید

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بولینگ‌های تهران در شمال، جنوب، شرق و غرب شهر تهران به‌منظور ورزش، تفریح و سرگرمی افراد تاسیس شده‌اند و از جاهای تفریحی تهران به شمار می‌روند.
باشگاه های بولینگ تهران

تاریخ بولینگ به مصر باستان برمی‌گردد؛ اما به‌شکل بازی کنونی نبوده است و گفته می‌شود که بازی بولینگ امروزی از آلمان شروع شده و قوانین حرفه‌ای آن در سال ۱۸۹۵ در نیویورک به ثبت رسیده است. بیشتر از صد سال می‌گذرد که بولینگ در تمام دنیا به‌عنوان یک ورزش پرتحرک و نشاط‌‌‌آور در تمام رده‌های سنی طرفداران زیادی پیدا کرده است. با مجله دلتا همراه باشید تا باشگاه های بولینگ تهران را بشناسید.

باشگاه بولینگ عبدو

برای بسیاری از قدیمی‌های شهر تهران واژه بولینگ با پسوند عبدو گره خورده است. «باشگاه بولینگ عبدو» که از معروف‌ترین باشگاه‌های بولینگ به شمار می‌رود، در شمال تهران قرار دارد و دسترسی به آن به‌وسیله خودرو شخصی یا از طریق مترو ایستگاه صدر در خط یک مترو تهران امکان‌پذیر است.

بولینگ عبدو

باشگاه بولینگ انقلاب

«باشگاه بولینگ انقلاب» واقع در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب از باشگاه‌‌های بولینگ شمال تهران است که در منطقه سه شهرداری قرار دارد. این باشگاه ۲۴ لین (lane) بولینگ با مکانیزم توپ‌برگردان اتوماتیک و سیستم امتیازدهی پیشرفته دارد.

باشگاه بولینگ انقلاب مدرن‌ترین و بهترین باشگاه بولینگ ایران به شمار می‌رود. این باشگاه توسط مهندسان ایتالیایی ساخته شده است که معماری مدرن و زیبایی دارد.

باشگاه انقلاب

باشگاه بولینگ اپال

باشگاه بولینگ اپال از باشگاه های شمال غرب تهران واقع در منطقه دو شهرداری است که در سال ۱۳۹۸، در مرکز تجاری اپال افتتاح شده است. این باشگاه  در طبقه هشتم مرکز تجاری اپال در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. باشگاه بولینگ اپال با ۱۲ لین استاندارد و سیستم ثبت امتیاز اتوماتیک و پیشرفته محل مناسبی برای سرگرمی نوجوانان و بزرگسالان است.

اپال

باشگاه‌ های بولینگ تهران

«هیئت بولینگ استان تهران» برخلاف نام آن، یک مجموعه یا باشگاه بولینگ نیست. این هیئت، محل برگزاری سمینارهای مربوط به ورزش‌های بولینگ، بیلیارد و بوکس است و سالن یا امکانات خاصی برای بازی بولینگ ندارد.

باشگاه بولینگ شیان

«باشگاه بولینگ شیان» در مجموعه ورزشی صدف واقع شده است که در شرق تهران و در نزدیکی پارک جنگلی شیان قرار دارد. این مجموعه ورزشی دارای باشگاه بولینگ، بیلیارد، اسنوکر، بازی‌های کامپیوتری، فوتبال دستی، ایر هاکی و دارت است و امکاناتی مانند کافی‌شاپ و رستوران دارد.

شیان

باشگاه بولینگ سرزمین عجایب

«باشگاه بولینگ سرزمین عجایب» یا «بولینگ تیراژه» یکی از باشگاه های بولینگ غرب تهران است که در مجتمع تجاری تیراژه قرار دارد. این مجتمع که در سال ۱۳۸۲ افتتاح شده است، امکانات بسیاری مانند فروشگاه‌‌ها، کافی‌شاپ، هایپر مارکت، فودکورت، سالن سینما و شهربازی سرزمین عجایب را شامل می‌شود.

برای دیدن مراکز تفریحی نزدیک تهران، دیدنی‌های کرج برای یک آخر هفته دلپذیر را بخوانید.

باشگاه های بولینگ تهران

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب بیشتر از گردشگری مهم‌ترین قلعه‌های ایران را بشناسید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۱:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…