چگونه با اضافه وزن هم شیک به نظر برسید؟

۵
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
غالبا افرادی که اضافه وزن دارند در انتخاب پوشش مناسب دارای باورهای غلطی هستند که اتفاقا هیکل‌شان را درشت‌تر نشان می‌دهد.
شیک بودن حتی با اضافه وزن

آن‌هایی که اضافه وزن دارند بر روی پوشش خود حساس‌ترند و ترجیح می‌دهند چاقی خود را زیر لباس‌های‌شان مخفی کنند. بنابراین بسیار مهم است که بدانیم درصورت داشتن اضافه وزن چگونه لباس بپوشیم. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع شیک بودن حتی با اضافه وزن می‌پردازیم.

لباسی را انتخاب کنید که اندازه شماست

در انتخاب لباس خود به این نکته توجه کنید که لباس کاملا اندازه شما باشد. برخی افراد چاق دارای این تصور غلط هستند که اگر لباس‌های اندامی و مناسب افراد لاغر را بر تن کنند، لاغرتر از آنچه هستند به نظر می‌آیند اما این باور کاملا اشتباه است. لباس اندامی برای افراد چاق، تنها باعث می‌شود اضافه وزنشان در معرض نمایش گذاشته شود.

چاقی خود را با لباس گشاد پنهان نکنید 

افرادی که دارای اضافه وزن هستند نباید این اضافه وزن را با پوشیدن لباس گشاد پنهان کنند. این اقدام تنها باعث می‌شود که در نشان دادن اندام خود دچار اغراق شوند. فردی که دچار اضافه وزن است با پوشیدن لباس گشاد تنها باعث می‌شود که دیگران فکر کنند این فرد، چاق‌تر از گذشته شده است.

 داشتن اضافه وزن

به جنس پارچه لباستان توجه کنید 

شاید باورتان نشود اما جنس پارچه لباس نیز در چاق یا لاغر نشان دادن اندام شما سهم دارد. هرگز پارچه‌های سنگین را برای رفتن به عروسی‌ها و مجالس مهم انتخاب نکنید. پارچه‌های پشمی، بافتنی و چرمی شما را چاق‌تر از آن‌چه هستید نشان می‌دهند. پوشیدن لباسی از جنس این نوع از پارچه‌ها برای آقایان مناسب‌تر است. بهتر است برای این دسته از مجالس از پارچه‌های نازک و سبکی هم‌چون حریر استفاده کنید که بر روی اندام‌تان به خوبی می‌خوابند. هرگز از پارچه‌های آهاردار هم‌چون تافته استفاده نکنید.

رنگ‌های تیره بپوشید

انتخاب رنگ لباس نیز بر روی چگونه نشان دادن هیکل‌تان تاثیر دارد. افرادی که دارای اضافه وزن هستند بهتر است از رنگ‌های تیره در پوشش خود استفاده کنند. رنگ‌های تیره این افراد را ریزتر از آن‌چه هستند نشان می‌دهد. بهترین رنگ تیره نیز برای افراد چاق، مشکی است. رنگ‌های روشن این افراد را حجیم‌تر از آنچه هستند نشان می‌دهند و ممکن است اطرافیان‌شان تصور کنند، چاق‌تر از گذشته شده‌اند.

 انتخاب لباس مناسب

هرگز لباس‌هایی با خطوط افقی نپوشید 

افرادی که دچار اضافه وزن هستند هرگز نباید لباس‌هایی که دارای خطوط افقی هستند به تن کنند. خطوط افقی حجم بیشتری به این افراد می‌دهند و باعث می‌شوند چاق‌تر به نظر آیند. لباس‌هایی باخطوط عمودی جلوه بهتری از اندام این افراد به نمایش می‌گذارند زیرا خطوط عمودی تا حد زیادی در نشان دادن اندام لاغر به افراد کمک می‌کنند.

 لباس مناسب

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مانتوهای خود را در فصل گرما، با این شلوارها ست کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۳۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۰۱ ب٫ظ

    سلام ما انسانها بخشی از کره زمین هستیم و زمان محدودی را در کنار هم زندگی خواهیم کرد پس چه بهتر با رعایت لباس پوشیدنمان محیط را برای همدیگر زیبا تر کنیم مسلما هزینه ریالی ان برایمان تفاوتی ندارد با سلیقه لباس پوشیدن یک علم است و باید همه ان علم را بیاموزیم……روزگانتان خوش و زیبا……

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۳۱ ب٫ظ

      سلام، ممنون از نظرتون

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…