این چند مدل مانتو را حتما در کمد خود داشته باشید

۷
16
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با رسیدن روزهای گرم بهاره و در پیش بودن تابستان، مدل مانتو نخی جدید زنانه، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آیتم‌های لباس خانم‌های شیک‌پوش ایرانی شده است.
چند مدل مانتو خنک

در روزهای گرم سال، پوشیدن لباس‌های راحت و خنک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و مانتو نخی تابستانه نیز از این قاعده مستثنا نیست. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع چند مدل مانتو خنک می‌پردازیم.

مدل مانتو نخی ساده جلوبسته

فصل تابستان و بهار زمان مناسبی برای استفاده از مانتو نخی جلوبسته داخل کمد لباستان است. مدل مانتو نخی تابستانه دخترانه و زنانه، لباسی راحت و خنک برای روزهای گرم است و احساس خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد. این لباس جذاب و شیک را با شلوارهای پارچه‌ای و جین می‌توانید ست کنید و برای جذابیت بیشتر از گردنبندهای بلند و صندل تابستانه زنانه، می‌توانید استفاده نمایید. توجه نمایید که رنگ مانتو نخی تابستانی باید از طیف رنگ‌های روشن باشد تا گرما را کمتر به خود جذب کرده و در نتیجه احساس خنکی برای شما به وجود آورد.

مدل مانتو نخی طرح دار

مدل مانتو نخی طرح‌دار یکی از لباس‌هایی است که با نزدیک شدن فصل تابستان، مورد استقبال خانم‌ها قرار می‌گیرد. معمولا اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های طرح‌دار را بپوشند تا انرژی استایل خود را نمایان کنند. انتخاب مانتو نخی طرح‌دار تابستانه تأثیر بسیاری بر روحیه افراد می‌گذارد. مانتو گل‌دار، مانتو طرح سنتی، مانتو طرح هندی، مانتو طرح ترمه و غیره از انواع مدل مانتو نخی طرح‌دار شیک است که در ترکیب با شلوار جین زنانه، زیبایی استایل شما را دوچندان می‌کند. اگر به دنبال لباسی مناسب هستید حتما به مطلب با این ترفندها لباس مناسب خود را پیدا کنید سری برنید.

 مدل مانتو خنک

مدل مانتو نخی اسپرت زنانه

مانتو اسپرت نخی پرطرفدارترین آیتم لباس دخترانه در روزهای گرم سال به‌حساب می‌آید. این مدل مانتو نخی شیک را که معمولا در دسته مانتوهای کوتاه قرار می‌گیرد، می‌توانید با کفش‌های اسپرت زنانه و شلوارهای جذب بپوشید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. مدل مانتو نخی بهاره و تابستانی اسپرت برخلاف مانتوهای رسمی راحت است و جذابیت بسیاری به استایل کژوال دخترانه می‌دهد.

چند مدل مانتو

مدل مانتو نخی ساده راحتی

انتخاب مانتو نخی زنانه که در عین جذابیت، ساده و خنک باشد مسئله مهمی است که همه خانم‌ها با آن برخورد کرده‌اند. این مدل مانتو نخی شیک در استایل کژوال دخترانه کاربرد فراوانی دارد و در قرارهای دوستانه خود می‌توانید از آن استفاده نمایید. مانتو راحتی نخی زنانه، خنک‌ترین لباسی است که در بهار و تابستان می‌توانید بپوشید. معمولا مانتو‌های راحتی را با کتانی و شلوارهای خنک پارچه‌ای یا شلوار جین می‌پوشند.

مدل مانتو

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با این ۳ مرحله آسان شیک‌پوش شوید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۳۳ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۰۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۳۱ ب٫ظ

  5. بهار

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۵۶ ب٫ظ

    مطلب مفیدی بود .

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۳۲ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…