در خانه خود میز جلومبلی بسازید!

۶
4
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز جلو مبلی و میز عسلی از مهم‌ترین وسایلی است که برای پذیرایی از مهمان به آن نیاز داریم.
ساخت میز جلومبلی در دکور منزل

اینکه قرار است میز جلومبلی چه شکلی داشته باشد و در چه راستایی سبک طراحی آن در حرکت باشد امری است که به سلیقه شما بستگی دارد. گاهی برای ساخت میز جلومبلی نیازی نیست کار سختی انجام دهید. با وسایلی ساده می‌توانید این میز را بسازید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان روش ساخت میز جلومبلی در دکور منزل می‌پردازیم.

ساخت میز پذیرایی با گاری قدیمی

اگر می‌خواهید با طراحی و ساخت میز پذیرایی خود خاص باشید به شما توصیه می‌کنیم با استفاده از گاری‌های قدیمی خود دست به‌کار شوید و میز خود را بسازید. برای این منظور می‌توانید به مغازه هایی که وسایل قدیمی را به فروش می‌رسانند مراجعه کنید. یک گاری دستی فانتزی و کوچک را بسته به مساحتی که در منزل در اختیار دارید خریداری کنید. کافی است بعد از خرید دستی به آن بکشید و با استفاده از رنگ و قدری روغن جلا زیبایی اولیه آن را برگردانید.

ساخت میز جلومبلی در دکور منزل

ایده پردازی میز پذیرایی با جعبه میوه

آیا می‌دانستید جعبه های چوبی قدیمی این روزها جای خود را به خوبی در زندگی شما باز کرده‌اند. شاید دیگر شبیه قدیم در مغازه‌های میوه و تره‌بار شاهد جعبه‌های چوبی نباشید زیرا این روزها از جعبه‌های پلاستیکی که وزن کمتری دارد استفاده می‌شود. برای این منظور می‌توانید از چهار جعبه برای میز پذیرایی خود استفاده کنید. شما می‌توانید از فضای خالی که در زیر میز قرار گرفته شده است برای جای دادن وسایل دکوری خود استفاده کنید. در صورت تمایل می‌توانید روی میز را با استفاده از شیشه یا آینه دیزاین کنید و یک طراحی ویژه را در منزل به تصویر بکشانید.

ساخت میز جلومبلی در دکور منزل

ساخت میز جلومبلی در دکور منزل با درب‌های قدیمی

می‌دانستید که درب‌های قدیمی خانه‌های ما هنوز کاربرد خود را از دست نداده‌اند و برای زندگی‌های لوکس و لاکچری امروزه بسیار از آن‌ها استفاده می‌شود؟ شما می‌توانید با استفاده از این درب‌های قدیمی و با یک برش ساده به زیباترین میز پذیرایی در اتاق نشیمن دست پیدا کنید. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید این درب به سه قسمت تقسیم شده است که قسمت رویه آن بزرگ‌تر است و از فضایی که شیشه‌ای است برای روی کار استفاده شده است.

میز جلومبلی با درب‌های قدیمی

میز پذیرایی با کارهای هنری

شما می‌توانید این میزهای هنری را با پایه‌هایی که سایزهای متمایز دارند شبیه به میز پذیرایی یا میز عسلی در بیاورید و بهترین‌ها را برای خود فراهم سازید. نیازی نیست که حتما از چوب‌های طراحی شده در این راستا بهره بگیرید. اگر یک قاب عکس قدیمی دارید که دیگر تمایلی به استفاده از آن ندارید یا اگر سینی و ظرف چینی قدیمی دارید که نیاز به بیشتر دیده شدن دارد با استفاده از چند پایه آهنی به سادگی می‌توانید صاحب یک میز پذیرایی باشید. هر چقدر این وسایل قدیمی‌تر باشد کار طراحی شما شکیل‌تر به تصویر کشیده می‌شود.

میز پذیرایی با کارهای هنری

میز پذیرایی با شاخه‌های درخت

برای ساخت میز پذیرایی با شاخه‌های درخت اصلا نیازی به هزینه کردن نیست. کافی است یک اره و یک قوطی چسب در اختیار داشته باشید. اگر در محیط اطراف شما درخت یافت می‌شود به سادگی می‌توانید با استفاده از شاخه‌هایی که خشک شده است یک میز زیبا را برای خود طراحی کنید. باید تمام فضاهای خالی را با استفاده از چسب  یا خرده های چوب پر کنید. در این صورت میز شما صاف و یک دست‌تر می‌شود و وسایل شما در داخل این شیارهای خالی نمی‌افتد. وقتی تمام فضا را پر کردید می‌توانید با استفاده از یک سمباده روی سطح آن را صاف کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از یک شیشه فضای روی کار را پوشش دهید تا یکنواخت‌تر و کاربردی‌تر شود.

میز پذیرایی با شاخه‌های درخت

پیشنهاد مطالعه: مطلب محبوب‌ترین چیدمان برای دکور آشپزخانه را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۷:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۲:۳۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۳۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…