چند روش ساده برای اینکه قد بلندتر دیده شوید

۴
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قد کوتاهی دارید، ممکن است خرید لباس در بعضی مواقع برایتان سخت و طاقت فرسا باشد. بنابراین باید از لباس‌هایی استفاده کنید که ظاهر شما را زیباتر نشان دهد.
چند راه برای قد بلند دیده شدن

با پیشرفت صنعت مد و فشن، شما امروزه می‌توانید استایل‌های متفاوتی داشته باشید و با به کار بردن ترفندهایی ساده، ظاهر خود را طبق میلتان عوض کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید قدتان را بلندتر نشان دهید در این مطلب از مجله دلتا با موضوع چند راه برای قد بلند دیده شدن همراه ما باشید.

 از لباس‌های گشاد دوری کنید

اولین قدم برای بلندتر دیده شدن، تغییر دادن نحوه‌ لباس پوشیدن شما است. شاید شما ندانید اما مدل لباس پوشیدن شما بیشتر از ظاهر و آرایش‌تان جلب توجه خواهد کرد. به‌طور کلی، بهتر است از پوشیدن لباس‌های خیلی گشاد و اورسایز دوری کنید، زیرا روی کوتاهی قد شما تاکید می‌کنند و شما را کوتاه‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهند. همچنین این مورد درباره‌ لباس‌های خیلی بلند نیز صدق می‌کند. هرگز به دنبال ژاکت یا لباسی نروید که قد آن پایین‌تر از زانوی شما باشد.

شلوارهای فاق بلند بپوشید

لباس‌های فاق بلند، از ضروریات برای خانم‌های ریزاندام هستند. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید شلوار پارچه‌ای بپوشید یا لگ و شلوار جین. شلوارهای فاق بلند، با تاکید کردن روی قسمت کمر، پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند.

قد بلند دیده شدن

 کفش پاشنه بلند مناسب بپوشید

اگر قد کوتاهی دارید، کفش پاشنه بلند یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای بلندتر دیده شدن است. همچنین سعی کنید در هنگام خرید کفش پاشنه بلند، به مدل و فرم کفش نیز توجه کنید. برای مثال، کفش‌هایی که نوک تیز هستند، پاهای شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. البته این مورد درباره‌ کفش‌های بدون پاشنه هم صدق می‌کند. در نتیجه اگر با کفش‌های پاشنه بلند راحت نیستید، یک کفش با پاشنه‌ تخت و مدل نوک‌تیز را در استایل خود به کار ببرید.

لباس با طرح راه راه عمودی بپوشید

طرح راه راه، یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تغییر ظاهر شماست. راه راه‌های عمودی این توهم را ایجاد می‌کنند که شما بسیار کشیده و قد بلند هستید. بنابراین یک پیراهن با طرح راه راه و ترکیب آن با یک کفش پاشنه‌بلند، گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

قد بلند

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب با این ۳ مرحله آسان شیک‌پوش شوید را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۴۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۰۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۰۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…