جنگل فندقلو اردبیل، طبیعت بی‌نظیر بهاری

۶
7
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اردبیل سرزمین عروس کوه‌های ایران، سبلان است، اینجا دیار دشت‌های بی‌انتهای شقایق و بابونه است. اردبیل سرزمین جاده‌های رویایی و آبگرم‌های سوزان است.
جنگل فندقلو اردبیل

به هر گوشه از سرزمین پهناورمان که سر‌ می‌زنیم با جاذبه‌‌هایی شگفت انگیز روبه‌رو‌ می‌شویم. دیدنی‌‌هایی که هر کدام از آنها‌ می‌تواند گردشگری یک منطقه را متحول کند و برای آن مکان، رونق اقتصادی به ارمغان بیاورد. استان زیبای اردبیل نیز از این قاعده جدا نیست و هر بخش آن بهشتی کوچک را در خود جای داده است. در میان تمام این زیبایی‌‌ها، جاذبه‌ای به نسبت متفاوت و تماشایی در دل سرزمین سرد و پر برف اردبیل وجود دارد که گردشگران بسیاری را برای لذت بردن از مناظر دل‌انگیزش، به آنجا‌ می‌کشاند. با مجله دلتا همراه باشید تا جنگل فندقلو اردبیل را بشناسید.

آشنایی با جنگل فندقلو اردبیل

جنگلی زیبا در ۱۰ کیلومتری شهرستان نمین وجود دارد که بخش بزرگی از آن در استان اردبیل و بخش کوچکی از آن هم در استان گیلان قرار گرفته است. منطقه‌ای تماشایی که در سال‌‌های اخیر شهرت زیادی پیدا کرده است. دشت گل‌‌های بابونه آن هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت خود‌ می‌کشاند.

دیدنی‌‌ها و تفریحات

دشت گل‌‌های رنگارنگ، درختان میوه، پیست اسکی، تله‌کابین، آب گرم و آب و هوای مطبوع و خنک از دیدنی‌‌های جنگل فندقلو به حساب‌ می‌آیند.

دشت گل

طبیعت تماشایی جنگل و چشم‌اندازهای آن

در جنگل فندقلو شکوه و طراوت گل‌‌ها، جوانه‌‌های تازه درختان، نوای خوش پرنده‌‌ها، آب و هوای کوهستانی و مطبوع، مه‌‌های گاه و بیگاه، همه و همه شما را غرق در زیبایی‌ می‌کند.

دشت گل‌‌های رویایی بابونه

دوست دارید درهای بهشت به روی‌تان باز شود و نهایت زیبایی را لمس کنید؛ بهار به اردبیل و جنگل فندقلو بیایید. از اواخر اردیبهشت تا اواخر خرداد جلوه‌‌هایی از بهشت خدا بر روی زمین جاری‌ می‌شود و دامن زمین با گل‌‌های سفید و زرد بابونه نقش تازه‌ای به خود‌ می‌گیرد.

جنگل فندقلو اردبیل کجاست

جشنواره گل‌‌های بابونه

در روزهای ۲۴ یا ۲۵ خرداد هر سال به مناسبت روز جهانی گل و گیاه، جشنواره گل‌‌های بابونه در این مکان برگزار‌ می‌شود. خیلی از گردشگران برای شرکت در آن به جنگل فندقلو‌ می‌آیند.

برای دیدن جاذبه‌های ایران مطلب دشت گل‌های ایران را با هم ببینیم را بخوانید.

جنگل فندقلو اردبیل

پیشنهاد مطالعه: برای دیدن مطالب گردشگری قدیمی‌ترین کشورهای جهان کجاست؟ را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ تیر ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۳:۴۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۲ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۲۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۴۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۰۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…