مانتوهای خود را در فصل گرما، با این شلوارها ست کنید

۳
17
زمان مطالعه: 2 دقیقه
استفاده از شلوارهای گشاد در فصول بهار و تابستان رایج است اما نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که زمان استفاده از شلوارهای گشاد باید از چه مانتویی استفاده کنید.
ست کردن شلوار گشاد با مانتو

فصل گرم سال در ایران با آفتاب داغ و سوزان گره خورده تا لباس‌های خنک و گشاد به بخش جدایی‌ناپذیر کمد لباس هر یک از ما تبدیل شود. در این بین، خانم‌ها به دلیل پوشش خاص و متفاوتشان نیاز دارند تا ترفندهایی را برای رهایی از گرمای نیمه اول سال به کار ببندند. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ست کردن شلوار گشاد با مانتو می‌پردازیم.

ست مانتو با شلوار گشاد اسپرت

استایل روزمره بسیاری از خانم‌های جوان این‌ روزها نوعی از اسپرت است. همین موضوع باعث می‌شود تا ست مانتو با شلوار گشاد اسپرت هم در تابستان مورد توجه زیادی قرار بگیرد. استفاده از پارچه‌های نخی، رنگ‌های مختلف و دوخت‌های ساده باعث می‌شود تا این نوع استایل به یکی از ست‌های محبوب تبدیل شود به‌خصوص برای نوجوانان و جوانانی که به‌ راحتی اهمیت زیادی می‌دهند.

ست کردن شلوار گشاد

ست مانتو با شلوار از بالا گشاد

یکی از ترکیب‌های جالب توجه امسال، ست مانتو با شلوار از بالا گشاد است که هم حس تابستانه را کاملا در شما زنده می‌کند و هم خنک و راحت است. زیبایی این نوع دامن شلواری به‌خصوص برای استایل بیرون از خانه یا مهمانی‌های نیمه‌رسمی و رسمی مناسب است. ست مانتو با شلوار از بالا گشاد می‌تواند یکی از گزینه‌های ثابت میان لباس‌های مخصوص مهمانی‌ شما باشد که نه‌ تنها زیباست که بسیار راحت و خنک هم هست.

 ست کردن

شلوار دامنی جین گشاد و مانتوی مناسب

اساس پارچه جین، غیر رسمی و اسپرت است؛ به همین دلیل هم انواع مانتو و اکسسوری که با آن استفاده می‌کنید باید از همین قاعده پیروی کنند. مانتوهای نخی روشن یا با ترکیب رنگ آبی می‌تواند مناسب‌ترین ست مانتو با دامن شلواری جین باشد. پارچه‌های جین برای تابستان گرم هستند اما شلوار دامنی جین گشاد بخصوص برای فصل تابستان یک انتخاب مناسب و ایده‌آل به‌حساب می‌آید. علاوه بر این که دست شما برای انتخاب کفش مناسب این استایل باز است، کفش ورزشی یا صندل راحتی برای این ترکیب فوق‌العاده است.

ست کردن مانتو

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چطور با رنگ سفید ظاهری جذاب بسازیم؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۸:۱۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…