چطور با رنگ سفید ظاهری جذاب بسازیم؟

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ست کردن رنگ سفید کار جذاب و هیجان‌انگیزی‌ است. این رنگ با بقیه رنگ‌ها میانه‌ خوبی دارد بنابراین به راحتی می‌توانید با این رنگ ظاهری جذاب داشته باشید.
چطور با رنگ سفید ظاهری جذاب بسازیم

چطور با رنگ سفید ظاهری جذاب بسازیم؟ ست کردن رنگ سفید در استایل‌های مختلف و در فصل‌ گرم کار سختی نیست. اگر در کمد شما چند تکه لباس سفید پیدا می‌شود، از همین جا شروع کنید. در این مطلب از دلتامگ به موضوع ست کردن لباس رنگ سفید می‌پردازیم.

ست کردن رنگ سفید در فصل گرما چطور است؟

سفید بهترین رنگی‌ است که می‌توانید در روزهای گرم و معتدل بپوشید. انواع لباس‌های نخی، لنین و گیپور را به رنگ سفید پیدا می‌کنید. پس خرید سختی در پیش ندارید. از مانتو و شال تا تی‌شرت، شلوار و کفش سفید در بازار پیدا می‌شود.

پیراهن لنین سفید در کنار صندل سفید حس خنکی به شما می‌بخشد. می‌توانید سر تا پا سفید بپوشید و مطمئن باشید که جذاب خواهید بود. در مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند، سراغ پیراهن مجلسی سفید بروید و آن را با کیف و کفش رنگی ست کنید.

شال سفید به همه‌ مانتوهای تابستانی شما می‌آید. ما که می‌گوییم حتما یکی، دو شال سفید در کمدتان داشته باشید. روسری سفید با طرح‌های شاد رنگی خیلی جذاب است.

ست کردن رنگ سفید

لباس سفید با چه رنگی ست می‌شود؟

بهترین ویژگی رنگ سفید این است که با تمام رنگ‌ها می‌تواند ست شود، سفید رنگی خنثی است که می‌توانید با رنگ‌های قرمز، زرد لیمویی، سیاه یا آبی کاربنی ست کنید. اگر مینیمالیست هستید، رنگ سفید انتخاب همیشگی استایل شماست. حس سادگی و آرامش در سفید بیش از هر رنگ دیگری به اطرافیان منتقل می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  ترکیب رنگ مو بدون دکلره برای موهای سفید

استایل با مانتو سفید چگونه است؟

 استایل با مانتو سفید و رنگ‌های خنثی

مانتوی سفید، شلوار خاکی، کفش عروسکی سفید و کیف حصیری، ترکیب خنک و دلربایی‌ است. همچنین می‌توانید سراغ طوسی بروید. سفید و طوسی در همه‌ فصل‌های سال جذاب هستند. همچنین می‌توانید مانتو و شال سفید را با شلوار و کفش شکلاتی بپوشید.

 لباس رنگ سفید

 استایل با مانتو سفید و رنگ‌های شاد

ست کردن سفید با صورتی خیلی دخترانه و جذاب می‌شود. مانتوی صورتی چرک، شال سفید و صورتی و شلوار سفید استایلی رویایی می‌سازند. در فصل گرما رنگ‌های شادی مثل زرد و نارنجی را با مانتوی سفید ست کنید و پر از انرژی ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

با روغن زیتون جوان شوید

ماسک روغن زیتون از بهترین ماسک‌های خانگی است. خواص روغن زیتون برای پوست آنقدر زیاد است که …