خانه کوچک شما باید این وسایل را داشته باشد

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طراحی داخلی برای فضاهای کوچک همواره چالش‌های خود را داشته و همه ما می‌دانیم چیدمان یک خانه کوچک کار ساده‌ای نیست.
وسایل مناسب برای خانه کوچک

هیچ‌گاه اجازه ندهید تا فضای کوچک شما را از دکوراسیونی که به آن علاقه‌مند هستید دور کند. در یک فضای کوچک علاوه بر طراحی فضاهای مختلف استفاده از وسایلی مناسب نیز می‌تواند تا حد بسیار زیادی شما را برای داشتن یک دکوراسیون داخلی ایده‌آل کمک کند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی وسایل مناسب برای خانه کوچک می‌پردازیم.

میزهای عسلی تو در تو در چیدمان خانه کوچک

میزهای عسلی که به‌صورت تو در تو ساخته می‌شوند برای خانه‌های کوچک انتخاب مناسبی به‌شمار می‌روند. این میزها در دل میزهای بزرگ قرار گرفته و از ریخت و پاش در فضا جلوگیری می‌کند. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.

وسایل مناسب برای خانه کوچک

مبلمان چند کاره و انعطاف پذیر

از مبلمانی استفاده کنید که انعطاف پذیر باشند، مبلمانی که در فضای شما بتوانند در مدت زمانی بسیار کوتاه تغییر کاربری داشته و برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. مبلمانی که هم مانند یک نیمکت ایفای نقش می‌کنند و هم در نقش یک میز قابلیت ظاهر شدن دارند.

آینه‌ها را فراموش نکنید

یکی از وسایل مناسب برای خانه کوچک استفاده از آینه است. آینه‌ها علاوه بر اینکه ظاهری زیبا به خانه شما می‌بخشند، دکور آن را روشن و دلباز می‌کنند. همچنین باعث می‌شوند که فضا بزرگ‌تر از آن چیزی که هست دیده شود. اگر آینه‌ها در مقابل پنجره قرار بگیرند میزان انعکاس نور چند برابر می‌شود.

وسایل مناسب برای خانه کوچک

عمودی فکر کنید

از فاصله میان سقف و کف بیشترین استفاده را ببرید. بیشتر حرفه ای‌ها در طراحی دکوراسیون منزل کوچک از این نکته حداکثر استفاده را می‌برند. کابینت‌های آشپزخانه را بلندتر از حد معمول بگیرید و تا سقف ادامه دهید. فضای میان کابینت‌ها را نیز در نظر بگیرید و وسایل آشپزی را آویزان نمایید.

اثاثیه بزرگ‌تر ولی کمتر

این توصیه شاید برای دکوراسیون منزل کوچک کمی عجیب به‌نظر برسد. اما پر کردن یک فضای کوچک با چند تکه وسایل بزرگ بهتر از این است که کلی وسایل خرده ریز و کوچک را در اتاق کنار هم بچینید. این اثاثیه بزرگ می‌توانند کاری کنند که فضا بزرگ‌تر به‌نظر برسد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب این وسیله را در دکور منزل خود دست کم نگیرید سر بزنید.

اثاثیه بزرگ‌تر ولی کمتر

راهروها را تزئین کنید

برخی راهروها و دالان‌ها را با کمی تزئین می‌توان به شکلی درآورد که فضای کلی خانه بزرگ‌تر دیده شود. از کتابخانه‌های بلند و میزهای تزئینی برای پر کردن این قسمت‌ها استفاده کنید. با چراغ‌های آویز، کاغذ دیواری و کمی خلاقیت می‌توان فضای جدیدی را در خانه خلق کرد.

شلف‌ها بهترین نوع قفسه برای ساماندهی وسایل

شلف‌ها قفسه‌های دیواری هستند که به سادگی می‌توانند تعداد وسایل زیادی را بدون اشغال کردن فضای مفید از شما در خود جای دهند. این شلف‌ها در هر مکانی که بخواهید قابل اتصال هستند و در هر قسمتی از دیوار جای خوش می‌کنند.

شلف‌ها بهترین نوع قفسه

پیشنهاد مطالعه: مطلب خانه خود را به سبک سنتی چیدمان کنید را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۶:۰۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…