ترکیب رنگ‌هایی که شما را شیک می‌کند

۷
9
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ترکیب‌های جذاب با رنگ سال یکی از دغدغه‌هایی است که هر سال با اعلام رنگ جدید برای افرادی که به استایل و پوشش خود اهمیت می‌دهند، تبدیل می‌شود.
ترکیب رنگ های شیک

به کمک لباس‌های رنگ بنفش به راحتی می‌توانید در بین سایر مردم متمایز شوید. در واقع ترکیب‌های جذاب با رنگ سال کار دشواری نیست. در ادامه به انواع ترکیب‌های رنگی جذاب با رنگ بنفش اشاره خواهیم کرد که با در کنار هم قرار دادن این رنگ‌ها استایل شما جذاب تر به نظرخواهد رسید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ترکیب رنگ های شیک می‌پردازیم.

ترکیب بنفش و آبی

استفاده از پارچه‌های جین به رنگ آبی در کنار لباس‌های بنفش می‌تواند استایل جذاب و راحتی را از شما به نمایش بگذارد. مطمئن باشید ترکیب بنفش و آبی همیشه بی‌نقص بوده و باعث می‌شود، جذابیت شما بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

 ترکیب بنفش و بژ

بژ یکی از رنگ‌های موجود در صنعت پوشاک است که اغلب افراد به دلیل کم کردن ریسک در استایل خود به سمت آن نمی‌روند اما قدرت رنگ بژ در برجسته کردن رنگ بنفش باعث زیبایی استایل شما در مراسم و مهمانی‌ها می‌شود. به عنوان مثال شما می‌توانید یکی از آیتم‌های لباس خود را به رنگ بژ انتخاب کنید، با ترکیب این رنگ در کنار بنفش زیبایی استایل شما دوچندان خواهد شد.

ترکیب بنفش و صورتی

ترکیب بنفش و صورتی هماهنگی زیبایی را از خود به نمایش می‌گذارند. طی چند سال اخیر استفاده از رنگ‌های پاستیلی از اهمیت بالایی در استایل‌های روزمره و مهمانی‌ها برخوردار است. همچنین ترکیب بنفش و صورتی در کنار همدیگر ترکیب فوق‌العاده و دخترانه‌ای جهت استفاده در استایل‌های متفاوت است.

رنگ های شیک

ترکیب بنفش و مشکی

ترکیب بنفش و مشکی می‌تواند یکی از ترکیب‌های جذاب با رنگ سال باشد. اغلب رنگ‌ها در کنار رنگ مشکی ظاهر بسیار زیبایی به خود می‌گیرند که ترکیب رنگ بنفش و مشکی از این قاعده مستثنی نیست. استفاده از  رنگ مشکی در کنار رنگ بنفش باعث می‌شود تا این رنگ بتواند جذابیت خود را بیشتر به نمایش بگذارد.

ترکیب رنگ سال

ترکیب بنفش و نارنجی

یکی از ترکیب‌های جذاب با رنگ سال ۲۰۲۲ که علاوه بر هماهنگی مناسب باعث می‌شود تا استایل شما بسیار جسورانه به نظر برسد، ترکیب بنفش و نارنجی است. احتمال دارد تا به حال کمتر جایی شاهد ترکیب دو رنگ پر انرژی بنفش و نارنجی در کنار هم باشید اما این ترکیب رنگی جذاب می‌تواند انرژی فوق‌العاده‌ای را به اطراف بدهد.

ترکیب بنفش و سفید

سفید هم مانند رنگ مشکی هنگام ترکیب با انواع مختلفی از رنگ‌ها سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید با ترکیب آیتم‌های مختلف با همدیگر علاوه بر صرفه جویی در زمان، استایل زیبایی داشته باشید.

 رنگ سال

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب مواردی که اگر رعایت کنید، همیشه خوشتیپ هستید را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۱ در ۰:۲۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۵ ق٫ظ

    خیلی خوبه

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۱ ب٫ظ

      خوشحالیم که مطالب مجله را دوست داشتید

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۲۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…