این مبلمان در دکور منزل قدیمی شده‌اند

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مبلمان تاثیر زیادی در زیبایی دکور منزل شما دارند. پس بهتر است در انتخاب نوع و مدل این مبلمان دقت کافی را داشته باشید.
چه مبلی از مد افتاده

برای بسیاری از افراد سوال است که در حال حاضر چه مبلمانی در چیدمان و دکوراسیون رایج است. در این مطلب از مجله دلتا به این سوال که چه مبلی از مد افتاده است پاسخ می‌دهیم.

چه مبلی از مد افتاده

در اینکه برخی مبلمان و اکسسوری‌های منزل به اصطلاح پایه هستند و هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند شکی نیست، اما گاهی ترندهای جدید به حدی محبوب می‌شوند که ناخودآگاه جذابیتی برای برخی مبلمان قدیمی و از مد افتاده نمی‌ماند.

مبل پارچه‌ای طرح‌دار

برای آشنایی با این که چه مبلی از مد افتاده است قطعا اولین گزینه مبلمان پارچه‌ای طرح‌دار به شکل پیوسته گل است که در اوایل دهه نود میلادی بسیار مد بوده ولی امروزه دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌شود. اگر به پارچه طرح‌دار علاقه دارید می‌توانید از کوسن‌های طرح‌دار استفاده کنید.

چه مبلی از مد افتاده

میز، مبل و کنسول پایه دوکی از مد افتاده است

اگر می‌خواهید با مد پیش بروید مبل‌های پایه دوکی خود را عوض کنید. این مبلمان فقط به صورت موقت جذاب بوده و به زودی از مد خواهند افتاد. برای اینکه چیدمان زیباتری در خانه خود داشته باشید به مطلب زیباترین مدل‌های پرده برای دکور خانه شما سر بزنید.

مبل رنگ صورتی دیگر مد نیست

در سالیان اخیر رنگ صورتی در کنار طوسی در بسیاری از مبل‌ها دیده می‌شد اما دیگر مبل صورتی مد نیست. در حالی که این رنگ همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای دیوار و وسایل اتاق خواب به‌شمار می‌آید.

چه مبلی از مد افتاده

ست کردن رنگ مبل با دیوارها مد نیست

به جای خرید و استفاده از مبلمان خود از یک جا و هماهنگی بین دیوارها، سعی کنید هر یک از وسایل خود را از جای مختلف تهیه کرده و رنگ دیوار و مبل خود را متضاد و غیر همسان انتخاب کنید.

مبلمان حجیم

مبلمان حجیم با تکیه‌گاه و دسته‌های بزرگ مدت‌ها قبل از مد افتاده‌اند. از مبلمانی استفاده کنید که در طراحی خود خطوط صاف و باریک دارند. می‌توانید از کوسن‌هایی که طرح‌های سنتی دارند استفاده کنید اما به دنبال رنگ‌های مدرن و غیر قابل پیش‌بینی باشید.

مبلمان حجیم 

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاه آپارتمانی خانه شما را لوکس می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱:۰۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…